پارسی گیم

نکات مخفی و ترینر بازی Assassin’s Creed Valhalla

پارسی گیم 5 اردیبهشت 1400 2 دیدگاه
17,167 بازدید

بازی Assassin’s Creed Valhalla یکی از عناوین مورد انتظار امسال بود که موفقیت زیادی هم کسب کرد و در میان طرفداران به‌شدت محبوب گشت. بازی این بار به دنیای وایکینگ‌ها قدم گذاشته و دنیایی وسیع و گسترده را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد تا در آن ماجراجویی کند و از این ماجراجویی‌ها لذت ببرد. در این مقاله سعی داریم نکات مخفی بازی که امکان دسترسی به آیتم‌های مختلفی را به شما می‌دهد در کنار برخی دست‌کاری‌ها را برای شما شرح دهیم تا تجربه لذت‌بخش‌تری از بازی را داشته باشید.

اگرچه برای این بازی مانند سایر عناوین، کدهای تقلب مستقیمی وجود ندارد و برای تجربه چیزی مشابه کدهای GTA V و یا Red Dead Redemption 2 نیازمند استفاده از Trainer بازی هستید، حجم خوبی از فعالیت‌های مخفی و پنهان در بازی وجود داشته که با انجام آن‌ها به سلاح‌ها و آیتم‌های قدرتمندی دسترسی پیدا می‌کنید که در دست داشتن آن‌ها چیزی کم از استفاده از کد تقلب ندارد زیرا قدرتمندترین آیتم‌های بازی محسوب می‌شوند.

نکات مخفی بازی Assassin’s Creed Valhalla

شمشیر Excalibur

شمشیر Excalibur

این شمشیر معروف که قدرتمندترین سلاح بازی Valhalla محسوب می‌شود، در غاری به اسم Myrddin در منطقه Hamtunscire قرار دارد. برای به دست آوردن این شمشیر ابتدا باید 11 سنگ‌نوشته مرموزی که در سرتاسر بازی پنهان هستند را پیدا کنید. 8 عدد از این سنگ‌نوشته‌ها را باید در مأموریت‌های Treasures of Britain پیدا کنید که نقاط آبی‌رنگی در نقشه هستند. این نقاط غارهایی بوده که پس از گذشتن از تله‌های آن‌ها به سنگ‌نوشته می‌رسید. پس‌ازاینکه این 8 سنگ‌نوشته را پیدا کردید نوبت به 3 سنگ‌نوشته دیگر می‌رسد که در دستان رهبران فرقه افراطی با نام‌های Woden،Heika و Hrothgar شناخته می‌شوند قرار دارد.

این سه نفر در نقاط مشخصی از نقشه رفت‌وآمد می‌کنند و محل ثابتی ندارند اما مسیر حرکت آن‌ها قابل پیش‌بینی است. شما باید در نزدیکی جاده‌هایی که محل عبور آن‌ها است کمین کنید. درصورتی‌که آن‌ها به شما نزدیک باشند، آیکون کلاه خودی در نقشه نمایان می‌شوند تا شما را در جریان قرار دهد. پس از کشتن این سه نفر و به دست آوردن سنگ‌نوشته‌ها باید به غار Myrddin بروید و پس از گذشتن از تله‌های آن، در انتهای سالن هر 11 سنگ‌نوشته را در جای مشخص خود قرار دهید تا شمشیر در دسترس شما قرار بگیرد. در این ویدیو به‌طور کامل محل هر 11 سنگ‌نوشته و غار Myrddin نشان داده‌شده است.

پتک Thor

برای به دست آوردن این سلاح افسانه‌ای، ابتدا باید داستان اصلی بازی را به پایان رسانده باشید و هر 5 تکه از زره Thor را در اختیار خود داشته تا مقدمات فراهم‌شده باشد. برای این کار ابتدا باید خواهران Lerion را شکست دهید که با این کار 3 تکه از زره را به دست می‌آورید. سپس کلاه‌خود Thor را در محل East Anglia Cave پیداکرده تا تکه چهارم هم تکمیل شود. برای این کار باید سه خنجری را که پس از شکست دادن خواهران Lerion در دسترس دارید در مجسمه‌های زیرزمینی‌ای که در این محل قرار دارند، بگذارید تا راهروی رسیدن به کلاه‌خود Thor باز شود.

پس‌ازآن باید شنل Thor را به دست آورید که پاداشی است که در قبال انجام مأموریتی برای Hytham به شما می‌دهد. این مأموریت، یک مأموریت سخت و طولانی است که در آن باید تمامی اعضای Order of Ancients را نابود کنید. درنهایت پس از به دست آوردن هر 5 تکه از زره Thor و اتمام داستان اصلی بازی باید به شمال Norway رفته تا سلاح افسانه‌ای او را نیز به دست آورید. در این ویدیو راه رسیدن به این سلاح به‌طور کامل نشان داده‌شده است.

محل مناسبی برای جمع‌آوری منابع

در نزدیکی منطقه Glowescestre و در قسمت شرقی آن، سه نگهبان در گشت‌وگذار هستند که می‌توانید با کشتن آن‌ها تیتانیوم، نیکل و تنگستن به دست آورید. نکته‌ای که وجود دارد این است که این افراد درصورتی‌که محیط را دوباره بارگذاری کنید، دوباره زنده می‌شوند. این بدان معنا است که شما می‌توانید در این منطقه بازی را ذخیره‌سازی کرده و تعداد دفعات زیادی این نگهبان‌ها را از بین ببرید و به منبع بی‌پایانی از منابع ذکرشده دسترسی پیدا کنید.

باز کردن منطقه مخفی Asgard

باز کردن منطقه مخفی Asgard

برای دسترسی به این منطقه، ابتدا باید مأموریت A Wise Friend را انجام داده باشید. سپس در مأموریت In Dreams پس‌ازاینکه گیاهان مناسب را برای ساختن معجون جمع‌آوری کردید، با نوشیدن آن به منطقه Asgard وارد خواهید شد. این منطقه رازهای زیادی را در خود پنهان کرده است و همچنین مأموریت‌های فرعی مخصوص به خودش را نیز دارد.

ترینر بازی Assassin's Creed Valhalla

ترینر بازی Assassin’s Creed Valhalla

به‌جز این مواردی که ذکر شد استفاده از Trainer بازی هم می‌تواند روش مناسبی برای تقلب و تغییر قوانین بازی باشد تا لذت شما در این دنیای وسیع افزایش‌یافته و تجربیات جدید متنوعی را در اختیار شما قرار دهد. این Trainer قابلیت های مختلف و متعددی را تنها با فشار دادن چند دکمه در اختیار شما قرار میدهد. قابلیت هایی مانند نامیرا شدن، پول و منابع بینهایت، امکان Teleport شدن میان مکان های مختلف، سرعت ابرانسانی و … که هرکدام در نوع خود جذاب بوده و امتحان کردن آن‌ها سرگرم کننده است.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا این روش های ذکر شده مربوط به پلتفرم خاصی هستند؟

خیر. تمامی روش های ذکر شده به جز Trainer در تمامی پلتفرم ها قابل اجرا هستند. برای استفاده از Trainer به نسخه PC بازی نیاز دارید.

۱
آیا این روش ها در روند بازی اختلال ایجاد میکنند؟

خیر. تمامی روش های ذکر شده در بطن گیم پلی بازی قرار دارند و جزئی از بازی محسوب میشوند.

۲
در صورت استفاده از کدهای تقلب پیشروی در بازی ذخیره سازی نمیشود؟

بله. این موضوع قبل از استفاده از کدهای تقلب به شما توسط بازی هشدار داده می شود. اما استفاده از Trainer این مشکل را ندارد و پیشروی شما در بازی را مختل نمی کند.

۳
استفاده از Trainer بازی را دچار اختلال نمیکند؟

شاید در موارد معدودی منجر به کرش شدن شود اما این Trainer ها معمولا با بازی همخوانی دارند و کمتر شاهد ایجاد مشکل خواهید بود.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    رامین

    مهمان

    در نزدیکی منطقه Glowescestre و در قسمت شرقی آن، سه نگهبان در گشت‌وگذار هستند که می‌توانید با کشتن آن‌ها تیتانیوم، نیکل و تنگستن به دست آورید.دقیقا کجاست؟امکان داره روی نقشه نشون بدین؟ممنونم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Parsa

    مهمان

    چجوری میتونم trainer را installed کنم

    پاسخ دهید