دانلود موسیقی متن بازی Resident Evil 2
یحیی رحیمی

سریال Resident Evil به زودی در شبکه Netflix منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 7 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,006 بازدید

خبرهای جذابی در راه هستند. بر اساس گزارشی جدید شبکه آنلاین Netflix در حال کار روی یک سریال جدید بر اساس سری بازی Resident Evil ساخته Capcom است. البته مشکلی که وجود دارد این است که تیم تهیه سریال همان تیم ضعیف پشت فیلم سینمایی Resident Evil هستند که توسط Paul W.S Anderson کارگردانی شده است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط Deadline، شبکه اینترنتی Netflix در حال تهیه سریال Resident Evil است و این سریال قرار است به صورت جهانی در دسترس پخش قرار گیرد. استدیو آلمانی تهیه و توزیع فیلم به نام Constantin Films مسئول توسعه این سریال جدید است و البته احتمالا Constantin Films را به عنوان تهیه کننده فیلم Resident Evil بشناسید و می تواند بر اساس حس شما از فیلم های ساخته شده توسط این کمپانی خبر خوب یا بدی باشد.

سریال Resident Evil قرار است به اصول کلی بازی و فرانچایز پایبند باشد و قرار است جنبه های تاریک Umbrella Corporation و دنیای جدیدی که توسط ویروس همه گیر پدید آمده است را نشان دهد. قرار است که تمامی نشان های موجود در بازی در سریال نیز استفاده شوند و تمام تلاش برای ساخت سریالی خوب انجام گرفته است. مشخص نیست که این سریال در کدام یک از مراحل تولید خود قرار دارد و اگر به فیلم سینمایی ساخته شده از بازی نگاه کنیم، می توانیم ببینیم که این فیلم ها هیچ شباهتی به بازی اصلی ندارند.

البته گفتنی است که 6 فیلم سینمایی ساخته شده به نام Resident Evil، حدود 1.2 میلیارد دلار سرمایه عاید استدیو فیلم کرده است. Paul W.S. Anderson فعلا در حال کار روی فیلم سینمایی دیگری برگرفته از سری بازی های Monster Hunter است و گفتنی است که این فیلم نیز ضعیف از آب درآمده است. به تازگی نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 نیز منتشر شده است که فرصت دانلود آن را از پارسی گیم از دست ندهید.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.