Ghost-of-Tsushima-Directors-Cut
یحیی رحیمی

داستان و ماموریت‌های بسته الحاقی Iki Island بازی Ghost of Tsushima اعلام شد

یحیی رحیمی 31 تیر 1400 بدون دیدگاه
961 بازدید

نسخه کارگردان بازی Ghost of Tsushima با افزودن یک جزیره جدید به نام Iki Island‌ همراه است که جین ساکای، سامورایی شجاع بازی را به ماجراجویی تازه‌ای دعوت می‌کند. نویسنده ارشد استودیو ساکرپانچ با انتشار مطلب تازه‌ای در وبلاگ پلی‌ استیشن، جزئیات نسخه کارگردان و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن را اعلام کرده است. این نسخه باوجود یک بخش داستانی جدید و ویژگی‌های مخصوص، باقیمت 10‌ دلار بیشتر از نسخه پلی استیشن 4 به فروش می‌رسد.

بازی Ghost of Tsushima

جزیره‌ی Iki

مهم‌ترین تغییر افزودن بخش داستانی تازه‌ای به نام Iki Island‌ است که جین ساکای را به جزیره‌ای تازه می‌برد. این سامورایی خونسرد، از وجود یک قبیله‌ی مغول در جزیره‌ی گفته‌شده باخبر می‌شود و به‌زودی متوجه می‌شود که این افراد، توسط یک ارباب زن به نام آنخسار خاتون هدایت می‌شود و خود را با لقب «عقاب» می‌شناسد. خاتون نه‌تنها یک ارباب جنگی، بلکه یک جادوگر مکار است و می‌تواند مردمان ژاپن را فریب دهد.

تنها راه برخورد با خطر، برگشت قهرمان بازی به جزیره‌ی ایکی است اما این بار باید با خاطراتی ناخوشایند دست‌وپنجه نرم کند که او را رها نمی‌کند. جزیره‌ی ایکی برعکس فضای آرام بازی Ghost of Tsushima، منطقه‌ای خطرناک و پر از انسان‌های تبه‌کار است و خاطرات جنگ در سراسر نقاط آن دیده می‌شود. این منطقه‌ دهه‌ها است از کنترل سامورایی‌ها خارج‌شده و جنگیدن با مغول‌ها کار چندان آسانی نخواهد بود. جین ساکای باید به کمک دیگر سامورایی‌‌ها، با سربازانی که خود را عقاب می‌نامند مبارزه کند و متأسفانه، شانس پیروزی پایین‌تر از چیزی است که فکر می‌کنیم. درصورتی‌که عقاب‌ها موفق به شکست سامورایی‌ها شوند، ژاپن در یک‌قدمی نابودی قرار خواهد گرفت.

داستان‌هایی که در این بسته الحاقی خواهید یافت، با المان‌های اکشن و ماجراجویی تلفیق‌شده، جین درراه مبارزه با مغول‌ها، با انواع و اقسام سارقین و دزدان دریایی آشنا خواهد شد و همچنین تکنیک‌های جنگی تازه‌ای‌ به‌منظور یادگیری وجود خواهد داشت. داستان‌ها شخصی، بخش مهمی از بسته الحاقی Iki Island خواهد بود و بیشتر تمرکز داستان، روی زخم‌های قدیمی است که روی روح و پوست قهرمان داستان، جا خوش کرده‌اند.

Iki-Island

سامورایی به دنبال التیام

با توجه به اتفاقات دو سال اخیر و شیوع پاندمی کرونا، توسعه‌دهندگان تصمیم گرفته‌اند تا داستانی بر پایه‌ی التیام زخم‌های گذشته روایت کنند. جین ساکای از نبردهای بزرگی جان سالم به در برده اما هرکدام از آن‌ها، اثری دائمی روی روح او گذاشته‌اند. این زخم‌ها بخشی از زندگی او خواهند بود و مانند یک طلسم، وی را رها نخواهند کرد. یکی از ویژگی‌های نسخه کارگردان بازی Ghost of Tsushima، رام کردن و نوازش حیوانات موجود در بازی ازجمله گربه‌، میمون و گوزن است. این بخشی از روند التیام جین ساکای خواهد بود و وی تلاش خواهد کرد تا با طبیعت زیبای‌ ژاپن، ارتباط نزدیکی بگیرد و معنی خود را در این فضای معرکه بیابد.

علاوه بر داستان جدید، آیتم‌های تزئینی مانند زره برای شخصیت اصلی و اسب وی اضافه می‌شود. یک سری مینی‌گیم‌های جدید درراه است و تکنیک‌های تازه‌ به همراه دشمنانی خون‌خوار، سد راه شما خواهند شد. مراحل فرعی، بخشی از محتوای بسته الحاقی Iki Island خواهد بود و همچنین حالت آنلاین بازی به نام Ghost of Tsushima Legends، نبردهای افسانه‌ای را به خورد طرفداران خواهد داد.

Ghost-of-Tsushima

تاریخ انتشار و قیمت

بر اساس گفته‌ی پلی استیشن، تاریخ انتشار بسته الحاقی Iki Island‌ و نسخه کارگردان بازی Ghost of Tsushima، روز 20 اوت مصادف با 29 مرداد خواهد بود. درصورتی‌که نسخه‌ پلی استیشن 4 را خریداری کرده‌اید، با پرداخت 10‌ دلار، تمامی محتوای جدید را برای پلی استیشن 5 دریافت خواهید کرد. درصورتی‌که اولین بار است بازی را خریداری می‌کنید، باید 70‌ دلار بپردازید.

منبع: PlayStation

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.