Demons-Souls
مهدی ملکی

با درب اسرارآمیز بازی Demons Souls که کسی موفق به بازگشایی آن نشده آشنا شوید

مهدی ملکی 26 آبان 1399 بدون دیدگاه
556 بازدید

بازی Demons Souls اولین عنوانی است که سبک سولزبورن را بنیان نهاد و در بین عناوین انحصاری‌ شرکت سونی از بازی‌های مورد احترام محسوب می‌شود. استودیو Blue Point پس از دو نسل و در نسل نهم بازی‌های ویدیویی تصمیم گرفت که باری دیگر دست به کار شود و این عنوان را با استانداردهای روز بازسازی کند. این عنوان پس از مدت‌ها و به تازگی منتشر شده و در حال حاضر میانگین امتیازات 93 را دریافت کرده است که می‌تواند به منزله یک بازی خیلی خوب باشد.

اکنون بازیبازان Demon’s Souls Remake به تازگی در مرحله 3-1 یک درب اسرارآمیز قفل شده را کشف کرده‌اند که در نسخه اصلی بازی روی PS3 اثری از آن نبود. OrganizedBonfire کاربر وب‌سایت Reddit این درب را هنگام گشت‌وگذار در راهروهای تنگ بخش Tower Knight و پشت یک دیوار کاذب یافته است؛ زمانی که او به درب ضربه می‌زند و سعی می‌کند که آن را باز کند، پیامی روی صفحه نقش می‌بندد که به قفل بودن درب اشاره دارد.

اکنون که این مطلب در حال تألیف است، هیچ‌کس نمی‌داند که چه چیزی پشت این درب است و آیا گشوده می‌شود یا خیر. کاربر Reddit دیگری به نام Cosmic-Vagabond با استفاده از حالت عکاسی متوجه شده که پشت درب یک تراس است و درون آن جسد یک شوالیه و آیتمی قابل برداشتن به چشم می‌خورد. همچنین این کاربران اشاره کرده‌اند که وقتی بازی چنین پیامی را اعلان می‌کند، منظور این است که خبری از کلید نیست و درب جهت گشوده شدن دارای یک سازوکار خواهد بود.

اگر علاقه دارید که خودتان به منطقه مورد نظر بروید و معما را حل کنید، کاربر Reddit مذکور مسیر آن را برای شما توضیح می‌دهد:

در ابتدای مرحله 1-3 یک کوچه وجود دارد که بین یک بن بست و مسیر برجی که Yuria در آن نگه داری می‌شود، منشعب می‌شود. این درب در انتهای بن بست و پشت یک دیوار کاذب قرار گرفته است.

Demons Souls

استودیو Blue Point پیش از این هم چنین اتفاقی را رقم زده بود و بازیبازان نسخه بازسازی شده Shadow of the Colossus باید این مورد را به یاد داشته باشند. بازی Demon’s Souls تنها برای PS5 توسعه یافته است و برای کنسول PS4 منتشر نخواهد شد. همچنین این عنوان هم اکنون قابل دریافت و تجربه است.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.