PUBG
یحیی رحیمی

آپدیت 12.2‌ بازی PUBG منتشر شد: گولاگ بالاخره به پابجی آمد!

یحیی رحیمی 9 تیر 1400 بدون دیدگاه
8,827 بازدید

آپدیت 12.2 بازی PUBG پس از مدت‌ها گمانه‌زنی با ویژگی‌های مهمی در دسترس کاربران قرار گرفت. این آپدیت یک نقشه‌ی هشت کیلومترمربعی به نام Taego را به بازی اضافه می‌کند و این اولین بار از زمان Erangel است که چنین نقشه‌ی وسیعی را در بازی می‌بینیم. علاوه بر آن تغییرات بیشتری در بازی اعمال‌شده و شاهد اضافه شدن اتومبیل و سلاح‌های جدید هستیم که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

نقشه‌ی جدید Taego

همان‌طور که هفته‌ی پیش هم گفتیم، نقشه‌ی Taego با الهام از کشور کره‌ی جنوبی ساخته‌شده و به‌عنوان یکی از وسیع‌ترین مپ‌های بازی با وسعت هشت کیلومترمربع در دسترس کاربران قرارگرفته است. می‌توان به‌صورت فردی و گروهی به نقشه وارد شد اما حالت دو نفره در Taego فعال نیست. استودیو سازنده بازی پابجی در لیست تغییرات، مودهای مختلفی را برای بازی برشمرده اما این مودها، بسته به منطقه‌ی کاربر متفاوت خواهند بود.

PUBG-Taego

یکی از ویژگی‌های مهم نقشه جدید بازی PUBG ، حذف منطقه‌ی قرمز است و خوشبختانه خبری از بمباران‌های پشت سر هم نیست. همچنین آب‌وهوای بازی هم در سراسر منطقه ثابت خواهد بود و سیستم آب‌وهوای متغیر به کار نرفته است. توسعه‌دهندگان پابجی به‌منظور جان بخشیدن به محیط بازی، یک سری پرنده‌ها در سراسر نقشه به‌کاربرده‌اند که به شلیک بازی واکنش نشان می‌دهند و عملکردی پویا دارند.

حالت Comeback BR

یکی از ویژگی‌های مهم آپدیت 12.2 بازی PUBG، افزودن حالت Comeback BR است که مشابه مکانیسم گولاگ در بازی Warzone است. این قابلیت به کاربر امکان بازگشت به بازی را می‌دهد. مکانیسم حالت Comeback BR بازی PUBG به این شکل است که اگر فردی در منطقه‌ی آبی بمیرد، امکان بازگشت به بازی را از طریق یک جزیر‌ه‌ی کوچک خواهد داشت. بازیکن حذف‌شده به این جزیره منتقل می‌شود و پس از مبارزه، امکان بازگشت به بازی را با بالگرد ویژه‌ای خواهد داشت.

حالت Comeback BR تنها برای نقشه‌ای Taego فعال است و بازیکنان کشته‌شده هم باید در جزیره‌‌ای مشابه گولاگ به جمع‌آوری آیتم بپردازند و بقیه‌ی بازماندگان را حذف کنند. هیچ‌گونه رباتی در این بخش وجود ندارد و تنها مهارت بازی‌کننده اهمیت دارد.

بازی PUBG

حالت Self AED بازی PUBG

دیگر ویژگی مهم آپدیت 12.2 بازی پابجی، افزودن یک حالت جذاب به نام Self AED است. این مکانیسم مخصوص نقشه‌ی Taego است و امکان زنده شدن بازیکن را می‌دهد. همه می‌دانید که بازیکن قبل از مرگ در بازی PUBG، روی زمین می‌افتد و حال قابلیت «بازیابی»، امکان برگشت به بازی را بدون کمک هیچ هم‌تیمی می‌دهد. کافی است از بسته‌های پزشکی استفاده کرد و خود را به بازی برگرداند.

حالت Self AED اجازه‌ی بازگشت به بازی را بدون کمک هیچ فردی می‌دهد. این ویژگی می‌تواند گیم پلی بازی را کاملاً تغییر دهد اما خوشبختانه استودیو سازنده، میزان استفاده از این قابلیت را در آمار نهایی گنجانده است تا مهارت کاربران به‌طور کامل مشخص شود.

تفنگ‌ها و وسایل نقلیه جدید پابجی

اولین تفنگ که K2 نام دارد، یک مسلسل جنگی با کالیبر 5.56 میلی‌متر است که مربوط به دهه‌ی 80 و 90 میلادی است. تفنگ حالت‌های مختلف مانند تک‌تیر، چند تیر و اتومات را دارد و تنها در نقشه‌ی Taego که به‌تازگی اضافه‌شده، کاربرد دارد.

دیگر تفنگ جدید بازی پابجی، Mk12 نام دارد که آن‌هم از کالیبر 5.56 میلی‌متر است و مختص به مپ جدید بازی؛ تفاوت بزرگ آن با تفنگ قبلی آن است که تنها حالت تک‌تیر برای بازی‌کننده در دسترس خواهد بود اما امکان استفاده از دوربین‌های ویژه با زوم 15 برابر وجود دارد.

در مورد وسایل نقلیه‌ باید به خودرو Pony Coupe اشاره‌کنیم که برای شرکت هیوندای است و تنها در مپ جدید بازی PUBG یافت می‌شود. همان‌طور که هفته‌ی گذشته هم گفتیم، اتومبیل جدید بازی مربوط به کشور کره است و ظاهر کلاسیک و جالبی دارد. این خودرو امکان دریافت 1000 واحد صدمه را دارد و سرعت حداکثر آن‌هم 150 کیلومتر بر ساعت است و امکان گذشت از شرایط سخت و دشوار را دارد.

بتل پس جدید بازی PUBG

بتل پس بازی پابجی که با نام Survivor Pass شناخته می‌شود، با انتشار آپدیت 12.2 آپدیت شده است. این بتل پس از یک سیستم جدید بهره می‌برد تا بازیکنان جوایز بیشتری دریافت کنند. توسعه‌دهنده یک سری کوپن‌های جدید به بازی اضافه کرده که امکان ارتقا به سطوح بالاتر بتل پس را می‌دهند اما بازی‌کننده باید در سطح 50 قرار داشته باشد. اگر به دنبال خرید بتل پس طلایی هستید، لازم است که 3,270 سکه بپردازید تا تمامی اسکین‌های جدید را دریافت کنید.

استودیو سازنده، نرخ پخش آیتم‌های داخل نقشه را هم بالابرده و با دانلود آپدیت 12.2 بازی PUBG، آیتم‌های بیشتری برای غارت در اختیار خواهید داشت. در آخر باید به بهبود کیفیت بصری و فنی بازی اشاره کرد و باگ‌های مختلفی هم از بین رفته‌اند تا تجربه‌ی بازی به بالاتری سطح ممکن برسد.

اگر مدت‌هاست از پابجی فاصله گرفته‌اید و باور دارید که بازی محتوای مناسبی دریافت نکرده، وقت آن است که تجدیدنظر کنید و همین‌الان به دانلود آپدیت جدید بپردازید.

منبع:‌ PUBG

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آپدیت 12.2 بازی PUBG دارای چه محتوایی است؟

این فصل با افزودن یک نقشه‌ جدید به نام Taego همراه است و علاوه بر آن، ویژگی‌هایی مانند گولاگ هم اضافه شده است.

۱
آپدیت 12.2 بازی PUBG را از کجا دانلود کنم؟

می‌توانید آپدیت جدید بازی را از طریق استیم یا پارسی گیم به صورت نیم بها دانلود کنید.

۲
آپدیت 12.2 بازی PUBG‌ برای چه پلتفرم‌هایی منتشر شده؟

آپدیت جدید بازی فعلا برای کامپیوتر منتشر شده و تغییرات جدید به مرور به نسخه‌ی موبایل بازی به نام پابجی موبایل هم منتقل خواهد شد.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.