بازی Subnautica
یحیی رحیمی

بازی جدید Subnautica اوایل سال 2025 منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 30 آبان 1402 بدون دیدگاه
150 بازدید

گزارش مالی شرکت Krafton نشان می‌دهد که بازی بعدی Subnautica در نیمه اول سال 2025 منتشر خواهد شد. بازی جدید همانند دو اثر قبلی توسط استودیو Unknown Worlds توسعه می‌یابد و برای هر دو پلتفرم‌های کامپیوتر و کنسول‌های خانگی منتشر می‌شود. بازی سابناتیکا محبوبیت زیادی میان گیمرها دارد و بسیاری از خبر انتشار بازی جدید استقبال کردند.

شرکت Krafton که ناشر بازی پابجی است، مالکیت استودیو Unknown Worlds را در سال 2021 در اختیار گرفت. بازی جدید Subnautica به‌طور رسمی معرفی نشده است، اما گزارش مالی جدید، وجود آن را تضمین می‌کند. باید منتظر ماند و دید که با چه اثری روبه‌رو هستیم و اینکه استودیو سازنده به دنبال رونمایی از چه قابلیت‌های تازه‌ای برای بازی بعدی است.

گزارش جدید به اسم بازی اشاره نمی‌کند و صرفاً به‌عنوان «سابناتیکا بعدی» به آن اشاره می‌شود. به‌طور کل اطلاعاتی نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار نمی‌دهد. آخرین بازی استودیو به نام Subnautica: Below Zero در سال 2021 منتشر شد و با این حساب بازی بعدی با فاصله زمانی چهارساله در دسترس قرار می‌گیرد. پلتفرم‌های دقیق بازی مشخص نیست، اما این استودیو همیشه تمامی پلتفرم‌ها و کنسول‌ها را پشتیبانی کرده است و بدون شک به این روند هم ادامه خواهد داد. می‌دانیم که این بازی برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

بازی جدید Subnauticaبازی بعدی Subnautica در راه است

نکته قابل‌توجه آن است که هر دو بازی‌های قبلی این مجموعه به‌صورت دسترسی اولیه یا ارلی اکسس منتشر شده‌اند. به عبارت دیگر ابتدا نسخه کامپیوتر منتشر شده و سپس طرفداران با ارائه بازخوردها به رفع ایرادها کمک کرده‌اند. گزارش مالی در مورد نحوه انتشار بازی اطلاعاتی در اختیار ما قرار نمی‌دهد. باید دید آیا توان مالی شرکت Krafton به استودیو سازنده کمک می‌کند و آیا نیازی به تأمین مالی از سوی بازی‌کنان خواهد بود یا خیر.

باید گفت که حدود دو سال تا انتشار بازی جدید Subnautica باقی مانده است و با این حساب شاهد رونمایی از آن در طی ماه‌های آینده نخواهیم بود. ممکن است توسعه بازی بیشتر هم طول بکشد. در صورتی که انتشار بازی در نیمه اول سال 2025 رخ دهد، آنگاه باید منتظر رونمایی از اثر در سال آینده میلادی باشیم. به نظر می‌رسد که توان مالی ناشر پابجی به استودیو Unknown Worlds در توسعه بازی جدید کمک کرده و این بار ممکن است تغییرات شگفت‌آوری ببینیم.

هر دو بازی‌های سابناتیکا امتیازهای عالی دریافت کرده‌اند و بازی‌کنان هم آنها را می‌پسندند. بسیاری از گیمرها به ستایش این بازی پرداخته‌اند و معتقدند که باید آنها را در اسرع وقت تجربه کرد. منتظر دریافت اطلاعات بیشتر در سال آینده باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.