یحیی رحیمی

تمام آنچه در آپدیت جدید بازی پابجی اضافه خواهد شد: نقشه‌ی Taego و یک اتومبیل جدید!

یحیی رحیمی 31 خرداد 1400 بدون دیدگاه
605 بازدید

به‌تازگی یک تیزر بسیار کوتاه از آپدیت بعدی بازی پابجی منتشرشده که نشان از ورود ویژگی‌های جدید مانند یک نقشه به نام Taego و قابلیت‌های مهیجی می‌دهد. اگرچه این تیزر تنها ده ثانیه است اما از محتویات آپدیت جدید ما را با خبر می‌کند. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌ها می‌تواند افزودن قابلیت زنده کردن بازیکن و بازگردانی خویش به بازی توسط کیت‌های پزشکی باشد.

یکی از مهم‌ترین تغییرات آپدیت جدید بازی پابجی ، افزودن نقشه‌ی تازه‌ای به نام Taego است. این اولین نقشه‌ی 8 کیلومترمربع بازی است که در چند سال اخیر منتشرشده و به گفته‌ی استودیو Krafton، روز 7 ژوئیه برای کامپیوتر منتشر می‌شود و هفته‌ی پس‌ازآن هم در اختیار کاربران کنسول قرار می‌گیرد. همان‌طور که انتظار می‌رود، روند تست و آزمایش نقشه‌، یک هفته قبل از انتشار شروع خواهد شد و فعلاً اطلاعاتی از ویژگی‌های این نقشه نداریم.

یک سری از طرفداران بازی پابجی به بررسی تصاویر و اسم نقشه‌ی Taego پرداخته‌اند و متوجه شده‌اند که نقشه مربوط به کشور کره خواهد بود و با ویژگی‌های جالبی همراه است. این اولین نقشه است که قابلیت بازگردانی خویش به بازی را خواهد داشت. در واقع اگر بازی‌کننده روی زمین بیفتد اما به‌طور کامل حذف نشود، می‌تواند توسط کیت‌های پزشکی، سرپا شود و خود را به بازی برگرداند. چنین قابلیتی تابه‌حال در هیچ‌کدام از نقشه‌های پابجی وجود نداشت و این اولین بار است که چنین قابلیتی را حتی در یک اثر بتل رویال می‌بینیم.

پابجی Taego

گولاگ درراه پابجی

استودیو Krafton از مکانیسم معرفی‌شده، حرفی به زبان نیاورده اما به لطف تعدادی از طرفداران و لو دهنده‌های بازی مانند اکانت توییتر PlayerIGN، یک سری حدس و گمان‌ها می‌توانیم بزنیم. برای نمونه باید بگوییم که قابلیت زنده شدن بازیکن، مشابه گولاگ در بازی وارزون است که بازی‌کننده باید با دیگران بجنگد تا بتواند شانس حضور در مسابقه اصلی را پیدا کند.

اگر نگاهی دقیق به تیزر منتشرشده بیندازیم، خواهیم دید که افراد کشته‌شده در یک جزیره‌ی متفاوت به نبرد خواهند پرداخت تا دوباره به روند اصلی بازی برگردند. به نظر می‌رسد که این جزیره، در قسمت جنوبی نقشه قرار داشته باشد و بخش بسیار کوچکی از بازی باشد. در تصاویر منتشرشده، می‌توانید جزیره‌ی گولاگ را به‌خوبی مشاهده کنید.

افزودن یک اتومبیل و دو تفنگ جدید

در ادامه‌ی کلیپ کوتاه منتشرشده از بازی پابجی ، یک بالگرد را می‌بینیم که مشابه آن بالگردهای موجود در نقشه‌ی Paramo است که بازی‌کننده‌ها را با آیتم‌های جدید تجهیز می‌کند. ممکن است فکر کنید که بالگرد بالاخره به پابجی اضافه می‌شود و روندی مشابه وارزون را خواهیم دید اما هدف از استفاده از بالگرد در تریلر، معرفی دو تفنگ جدید به نام‌های مسلسل K2 و تفنگ نیمه‌خودکار Mark 12 است که قرار است در آپدیت جدید به بازی اضافه شوند.

این تنها تغییر بزرگ بازی نخواهد بود و یک اتومبیل هیوندای پونی هم درراه اضافه شدن به پابجی است. این خودرو‌ی کلاسیک، ساخته‌ی کشور کره‌ی جنوبی است و کاملاً به نقشه‌ی جدید Taego که بر اساس کشور کره ساخته‌شده، مرتبط است. جالب است که تفنگ K2 هم دقیقاً متعلق به کشور کره است و در جنگ میان دو کره، نقش بزرگی ایفا کرد.

در حال حاضر لیست تغییرات کامل آپدیت بعدی بازی پابجی منتشرنشده و تمام این جزئیات، از روی تریلر 10 ثانیه‌ای برداشت‌شده و باید منتظر خبرهای رسمی باشیم. این اولین بار است که پابجی یک نقشه‌ی 8 کیلومترمربع دریافت می‌کند و جالب است بدانید که میرامار (Miramar) تنها نقشه‌ی وسیع بازی است. آپدیت بعدی که 12.2 نام دارد، روز 7 ژوئیه برابر با 16 تیر منتشر خواهد شد. گفتنی است نقشه‌ی بعدی بازی با کد Kiki در دست توسعه است و اشاره به یک فضای شهری دارد.

نظر شما در مورد آپدیت جدید بازی پابجی چیست؟

منبع:‌PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.