PUBG-Cowboy
یحیی رحیمی

نسخه جدید بازی PUBG با الهام از غرب وحشی ساخته می شود

یحیی رحیمی 2 خرداد 1400 بدون دیدگاه
1,205 بازدید

Krafton، کمپانی مادر استدیو تولیدکننده بازی PUBG،  اخیرا از یک بازی جدید با کدرمز Project Cowboy رونمایی کرده است. در حال حاضر پروژه های مختلفی تحت برند PlayerUnknown’s Battlegrounds در دست ساخت است و توسعه دهندگان آن به دنبال گسترش فرانچایز به مرزهای تازه ای هستند؛ یکی از این پروژه ها، یک شوتر هیجان انگیز در دنیای پابجی بوده که با الهام از غرب وحشی و فضای فیلم های وسترن ساخته می شود.

به گزارش رسانه Bloter از کشور کره جنوبی، شرکت Krafton به طور رسمی از پروژه جدیدی با کدرمز Project Cowboy رونمایی کرده است. این بازی قرار است یک شوتر جهان باز باشد که برای رایانه های شخصی و کنسول ها منتشر خواهد شد. گفتنی است توسعه بازی توسط کمپانی مادر بازی PUBG انجام شده و استدیوهای تحت مالکیت این کمپانی بزرگ مانند Bluehold در روند ساخت بازی شرکت ندارند.

ممکن است فکر کنید که Project Cowboy چطور به ذهن توسعه دهندگان رسیده است؛ در جواب باید بگوییم که این ایده تازه ای نیست و قبلا در قالب بازی PUBG آن را دیده بودیم. اگر از کهنه کاران پابجی هستید، حتما مود وسترن بازی را در قسمت کاستوم مشاهده کرده اید و حالا قرار است همان مود، به صورت یک IP کاملا جدید تعریف شود و در اختیار طرفداران قرار بگیرد.

pubg-project-cowboy

از اسپین آف بازی PUBG چه می دانیم؟

شرکت Krafton علاقه ای به سرمایه گذاری با ریسک بالا ندارد اما درخواست های متعدد بازیکنان پابجی، این شرکت را به فکر انداخت تا بازی جدیدی را تولید کند. مشخص است که ناشر بازی، بازار گسترده ای برای Project Cowboy می بیند و انتشار یک اسپین آف از بازی پابجی هم می تواند به کمپین تبلیغاتی هر دو بازی کمک کند. سوال بزرگ آن است که شکل و قیافه این بازی جدید چطور خواهد بود؟

استدیو تولیدکننده، این بازی را یک «شوتر جهان باز» معرفی کرده است؛ این می تواند به معنی یک بازی بتل رویال باشد یا یک اثر متفاوت مانند Red Dead Redemption؛ مشخص است که این استدیو به دنبال معرفی کامل بازی نیست و می خواهد طرفداران به گمانه زنی و بررسی سرنخ ها بپردازند تا هیجان، به بالاترین سطح ممکن برسد. ممکن است با یک بخش داستانی هم در بازی جدید روبه رو باشیم که در آن صورت نیاز، به توسعه بیشتری وجود دارد.

شرکت Krafton در حال آزمایش و خطا در بازی های جدید است و یک شوتر دیگر به نام Thunder Tier One هم در دست توسعه دارد. همچنین The Callisto Protocol که یک بازی ترسناک سوم شخص است، از دیگر پروژه مهم این شرکت به حساب می آید. در نتیجه بازی Project Cowboy می تواند هر چیزی باشد که شما فکر می کنید!

در پارسی گیم بخوانید:

  1. آپدیت 11.2 بازی PUBG چه برای ما داشت؟
  2. تمامی کدهای جایزه بازی PUBG Mobile : نحوه فعال‌سازی و آیتم‌های مجانی

نظر شما چیست؟

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.