Far Cry 6
مبین نعمت‌اللهی

9 استودیو از یوبی‌سافت در ساخت بازی Far Cry 6 مشارکت دارند

مبین نعمت‌اللهی 8 تیر 1400 بدون دیدگاه
219 بازدید

اگر تیتر خبر را خوانده و همزمان تعجب کرده‌اید، باید گفت که بازی Far Cry 6 فراتر از یک عنوان جهان‌باز صرفا عادی‌ست چرا که نزدیک به 10 تیم بازی‌سازی یوبی‌سافت در ساخت و توسعه‌ی این بازی مشارکت می‌کنند.

فارکرای 6 بدون‌شک‌ یکی از جاه‌طلبانه‌ترین عناوین در دست ساخت شرکت یوبی‌سافت با بوجه‌ای قابل‌توجه در چند سال اخیر به حساب می‌آید. عنوانی که هرچند بر روی کاغذ استودیو Ubisoft Toronto وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را برعهده دارد، اما می‌توان به مشارکت و همکاری تیم‌های دیگری از جمله Ubisoft Montreal, Ubisoft Pune و Ubisoft Shanghai در ساخت این پروژه‌ي بزرگ نیز اشاره داشت.

طبق گفته‌های مسئول صداگذاری Far Cry 6 آقای Eduardo Vaisman، در کنار استودیو تورنتو یوبی‌سافت در کانادا، نزدیک به 9 تیم بازی‌سازی دیگر در پیشبرد این پروژه دخیل هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به استودیو Ubisoft Montreal با بازی در دست ساخت Rainbow Six Extraction، استودیو Ubisoft Shanghai سازنده‌ی عنوان Skull and Bones و درنهایت استودیو Ubisoft Pune با پروژه‌ی بازسازی مجموعه‌ی شاهزاده ایرانی تحت‌عنوان The Sands of Time اشاره داشت. او با انتشار توئیتی در این باره اظهار داشت:

زمانی که در رابطه با Far Cry 6 از یک پروژه‌ی بین‌المللی حرف می‌زنیم، منظورمان کاملا جدی‌ست.

این موضوع که بر گستردگی بیش از پیش بازی Far Cry 6 در قیاس با دیگر نسخه‌های این مجموعه‌ به حساب می‌آید، به امری پیش‌پا در سیاست‌های یوبی‌سافت بدل شده چرا که عنوان Assassin’s Creed Valhalla نیز با همکاری 14 استودیو از یوبی‌سافت و به رهبری Ubisoft Montreal ساخته شده است.

در بازی فارکرای 6 تصویر Giancarlo Esposito به‌عنوان دیکتاتور کشور Yara یعنی Antón Castillo به نمایش گذاشته می‌شود جایی که این سرزمین نزدیک به 50 سال است که تمامی روابط خود با سایر کشورهای دنیا را قطع کرده و با رکود بی‌سابقه‌ی اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند. مردم Yara که حاکم خود را به امید ساخت بهشتی جدید انتخاب کرده‌اند، خود را درگیر یکی از آشفته‌ترین شرایط کنونی حاکم بر سرزمین خود می‌بینند.

Far Cry 6 که به‌عنوان یک بازی جهان‌باز بسیار بزرگ تلقی می‌شود، بزرگ‌ترین نقشه در تاریخ مجموعه‌ی Far Cry را در برمی‌‌گیرد و قرار است کمتر از 4 ماه دیگر، یعنی در تاریخ 7 اکتبر، 14 مهر بر روی پلتفرم‌های PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S و درنهایت سرویس گیمینگ گوگل یعنی Google Stadia منتشر شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.