Assassin's Creed Odyssey
یحیی رحیمی

تیراندازی از پشت دیوار در ویدیو گیم پلی جدید Assassin’s Creed Odyssey

یحیی رحیمی 16 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,515 بازدید

این نکته که Assassin’s Creed Odyssey به سمت تبدیل‌شدن به یک بازی نقش‌آفرینی اکشن تبدیل‌شده است قابل‌چشم‌پوشی نیست. نبردها در Assassin’s Creed اهمیت بالایی دارند و نسخه Origins نیز همه‌چیز را کنار گذاشت و نبردها را دوباره از اول بازطراحی کرد. Odyssey قرار است همه‌چیز را بهبود بخشد و مبارزات نیز جدا از این بهبودها نخواهند بود. هرچند که ماهیت اصلی نبردها یکسان خواهد بود اما جزئیات زیادی وجود دارند که می‌توانند اختلافات فاحش به وجود بیاورند.

یکی از آن شاخه‌هایی که مبارزات Odyssey بر اساس آن‌ها ساخته خواهد شد، Ranged Combat است. یکی از کانال‌های یوتوب توانسته است به این مبارزات دست پیدا کند و 5 دقیقه کامل از آن را منتشر کرده است که در زیر می‌توانید مشاهده کنید. این ویدیو را از دست ندهید زیرا که جزئیات خیره‌کننده و جالبی را در خود جا داده است.

در ابتدا می‌توانید مشاهده کنید که توانایی شلیک از پشت دیوار به مبارزات اضافه‌شده است. بله چیزی که می‌خوانید حقیقت دارد. این توانایی را باید در طول مسیر بازی و با به دست آوردن امتیازهای لازم بازکنید و در اول بازی قادر به انجام چنین کاری نیستید؛ اما این را در نظر بگیرید که این‌چنین توانایی چقدر مفید و کاربردی خواهد بود. از پشت دیوار کلک دشمن خود را بکنید!

در نسخه‌های قبلی نوع صدمه واردی تیرهای پرتابی زیاد اهمیتی نداشت و هرکدامشان کار خودش را می‌کرد؛ اما در Assassin’s Creed Odyssey همه‌چیز فرق می‌کند. انواع مختلفی از تیرها وجود دارند که می‌تواند اثرات جانبی متنوعی روی دشمن داشته باشد. برای نمونه تیر سمی، تیر بی‌حس کردن، تیر آتشین و همچنین آخرین و مهلک‌ترین آن‌ها؛ تیر مرگ. تمامی این تیرها ابتدا نیاز به ساختن توسط شما خواهند داشت.

جزئیات دیگری در این ویدیو وجود دارند که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. اطلاعات زیادی از Assassin’s Creed Odyssey منتشرشده است و بر اساس این اطلاعات ما این بار در یونان باستان خواهیم بود. Assassin’s Creed Odyssey در پنجم ماه اکتبر و برای کنسول‌های PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.