بازی Far Cry 6
مبین نعمت‌اللهی

برای اولین‌بار بازی Far Cry 6 از زاویه‌ دید سوم‌شخص پشتیبانی می‌کند

مبین نعمت‌اللهی 19 خرداد 1400 1 دیدگاه
1,526 بازدید

برای اولین‌بار در تاریخ سری‌بازی‌های Far Cry، بازی Far Cry 6 از زاویه دید سوم‌شخص پشتیبانی می‌کند.

فرنچایز Far Cry یک عنوان اول‌شخص بوده که این حالت در 5 نسخه‌ی اصلی در کنار 3 نسخه‌ی اسپین‌آف صدق می‌کند. قتل‌عام و توهمات ناشی از مصرف مواد مخدر از جمله ویژگی‌هایی‌ست که با زاویه دید اول‌شخص جذابیت‌های گیم‌پلی بازی را به بهترین حالت روایت می‌کرد. اما حال، آقای نوید خاوری به‌عنوان کارگردان بازی Far Cry 6 در جدیدترین مصاحبه‌اش با وب‌سایت خبری Gamespot از دلایل علاقه‌مندی شرکت Ubisoft به پیاده‌سازی‌ حالت دید سوم‌شخص برای اولین‌بار در تاریخ این فرنچایز سخن گفت:

در صحنه‌های سینماتیک، حالت دید سوم‌شخص چیزی‌ست که تیم توسعه‌دهنده همیشه به دنبال آن بود و به‌ طرز شگفت‌انگیزی خوب و روان به‌نظر می‌رسید. هر چه زمان بیشتر می‌گذشت، بیشتر به ارتباطات مسیر Dani به دنیای پر افت‌و‌خیز سرزمین Yara پی‌ می‌بردیم. در تکاپوی داستان بازی، بازی‌کنندگان می‌توانند که شخصیت‌های خود را شخصی‌سازی کنند. در کمپ‌های Guerrilla، فرصتی برای بازی‌کنندگان فراهم آورده شده که کاراکترهای شخصی‌سازی‌شده‌ خودشان را به طور کامل ببینند، از کوله‌‌ی روی دوششان گرفته تا لباس‌‌های تنشان!

بازی Far Cry 6

به‌تازگی شایعاتی نیز از نمایش بازی Far Cry 6 بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان در کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه E3 منتشر شده تا از مشکلات فنی مشابه با عنوان Cyberpunk 2077 جلوگیری شود. این درحالی‌ست که کارگردان بازی چندی‌پیش اظهار داشت که داستان بازی ما کاملا سیاسی است و از آنجا که نمایش گیم‌پلی عنوان Far Cry 6 یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های پیش‌رو شرکت یوبی‌سافت در چارچوب رویداد E3 2021 تحت‌عنوان Ubisoft Forward بوده، حساسیت بیش از پیش عوامل توسعه‌دهنده منطقی به‌نظر می‌آید.

در انتها لازم به ذکر است که تازه‌ترین نسخه از سری‌بازی‌های Far Cry برای انتشار بر روی‌ پلتفرم‌های PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Google Stadia, Luna در تاریخ 7 اکتبر برنامه‌ریزی شده است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    دون دون

    مهمان

    خیلی وقته منتظر این لحظه بودم
    البته نه اینکه منتظر باشما
    دلم میخواست سوم شخص باشه،بازی رو قشنگتر میکنه 🙂

    پاسخ دهید