بازی Assassin’s Creed Origins‌ ایکس باکس گیم پس
یحیی رحیمی

زمان افزودن بازی Assassin’s Creed Origins به ایکس باکس گیم پس اعلام شد

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
354 بازدید

شرکت یوبی سافت زمان افزودن بازی Assassin’s Creed Origins و For Honor Marching Fire Edition را به سرویس ایکس باکس گیم پس اعلام کرد. نسخه جدید بازی فور آنر در تاریخ اول ژوئن (11 خرداد) در اختیار کاربران گیم پس قرار می‌گیرد و بازی اساسینز کرید اوریجینز نیز در روز هفتم ژوئن برابر با 17 خرداد به این سرویس راه پیدا می‌کند.

طبق آخرین اخبار بازی، زمان افزودن Assassin’s Creed Origins به سرویس ایکس باکس گیم پس توسط بخش «بازی‌های جدید» تایید شده است و این تاریخ نهایی شده است. مایکروسافت در اواسط ماه آوریل بود که خبر از افزودن بازی‌های اساسینز کرید به گیم پس داد و این اتفاق قرار است روز 17 خرداد رخ دهد. یکی از بهترین بازی‌های مجموعه اساسینز کرید در راه گیم پس است و به‌زودی اعضای این سرویس اشتراکی می‌توانند ماجراجویی خود در مصر باستان را شروع کنند.

گفتنی است بازی Assassin’s Creed Origins در دسترس هر دو کاربران کامپیوتر و کنسول قرار خواهد گرفت. کاربران کامپیوتر باید دارای حساب کاربری Ubisoft Connect باشند و دریافت بازی بدون نصب این برنامه غیرممکن است. یوبی سافت همچنین نسخه جدید بازی فور آنر را در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌دهد و می‌توان از ویژگی‌های نسخه جدید به همراه تمامی بسته‌های الحاقی استفاده کرد.

بازی Assassin’s Creed Origins‌ ایکس باکس گیم پس

Assassin’s Creed Origins‌ در راه گیم پس

گفتنی است آپدیت نسل آینده بازی اساسینز کرید اوریجینز هفته بعد منتشر می‌شود و امکان اجرای بازی در حالت 60 فریم در ثانیه فراهم می‌شود. مالکان کنسول‌های ایکس‌باکس سری و پلی‌استیشن 5 قادر به استفاده از قابلیت‌های بیشتر خواهند بود. مایکروسافت به‌تازگی موج جدید بازی‌های سرویس ایکس باکس گیم پس برای کامپیوتر و کنسول را معرفی کرده است. فهرست بازی‌های جدید شامل عناوینی مانند Sniper Elite 5 است که روز 26 مه منتشر می‌شود. طرفداران مجموعه بازی اسنایپر الیت می‌توانند هنگام انتشار به دانلود قانونی شماره پنجم بپردازند.

بازی‌های مختلفی در طی ماه مه میلادی به سرویس گیم پس راه پیدا کرده‌اند. برای نمونه Jurassic World Evolution 2 و Trek to Yomi جزو عناوین آماده دانلود هستند. در ادامه بازی This War of Mine Final Cut نیز با تمامی بسته‌های الحاقی در دسترس قرار گرفته است که پیشنهاد خوبی برای اعضای فعلی گیم پس است. مایکروسافت امیدوار است بازی‌های بیشتری از مجموعه اساسینز کرید را اضافه کند و Assassin’s Creed Origins تنها عنوانی نخواهد بود که راهی سرویس اشتراکی ایکس باکس می‌شود.

بازی Assassin’s Creed Origins با تغییر رویکرد این مجموعه و سفر به مصر باستان، طرفداران زیادی پیدا کرد. تجربه این بازی با گیم‌پلی 60 فریم بر ثانیه، فرصت مناسبی برای مشترکین گیم پس است. منتظر دریافت بازی در تاریخ 17 خرداد باشید.

منبع:‌ VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.