Michel_Ancel_Ubisoft
یحیی رحیمی

خالق سری بازی Rayman متهم به رفتارهای زننده و مدیریت اشتباه در یوبی‌سافت شد

یحیی رحیمی 8 مهر 1399 بدون دیدگاه
323 بازدید

اتهامات زیادی به مدیران یوبی‌سافت در طول سال 2020 واردشده و تعداد زیادی از کارمندان ارشد این شرکت فرانسوی به آزار جنسی کارکنان و رفتارهای ناشایست و زننده متهم شده‌اند. تعدادی از این مدیران اخراج شده‌اند و روند قانونی رسیدگی به شکایات شروع‌شده است. مدیرعامل یوبی‌سافت تابه‌حال چندین اعلامیه در مورد اتفاقات اخیر منتشر کرده است اما گزارش‌ها و اتهامات در مورد کارکنان این شرکت پایان نیافته و به‌تازگی، اتهامات جدی علیه خالق سری بازی Rayman مطرح‌شده است.

میشل آنسل، خالق سری بازی Rayman و Beyond Good & Evil، هفته گذشته از یوبی‌سافت جدا شد و بالاخره پس از 30 سال کار، خود را بازنشست کرد. آنسل در اینستاگرام، فاصله گرفتن از زندگی کاری و سفر به نقاط دوردست و جنگلی را هدف روزهای پس از بازنشستگی‌اش اعلام کرده بود اما ممکن است به این آرزو دست پیدا نکند. روزنامه فرانسوی Liberation با انتشار گزارشی از شروع تحقیقات در مورد رفتار ناشایست آنسل در محیط کار خبر داده است.

بر اساس گزارش منتشرشده، آنسل رفتار سمی و مدیریت بسیار سخت‌گیرانه‌ای در هنگام ساخت بازی Beyond Good & Evil 2 داشته است. وب‌سایت Kotaku هم اتهامات وارده به میشل آنسل را تائید کرده و گفته است که نحوه مدیریت او بسیار سخت گیرانه و سمی بوده است که، باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای کارکنان شده است. رفتارهای ناشایست او باعث ایجاد خستگی مفرط، افسردگی و تجارب ناخوشایند برای کارکنان تیم تحت هدایت او شده است.

میشل آنسل با انتشار بیانیه در حساب اینستاگرامی اش، تمامی اتهامات وارده را رد کرده و روزنامه Liberation را به انتشار اخبار دروغین متهم کرده است. او گفته که تا مشخص شدن حقیقت خواهد جنگید و جای شرم است که این اتهامات به او واردشده است. او در ادامه گفته که مدیران پروژه روی فضای استودیوها تأثیر می‌گذارند و او بارها تصمیماتی گرفته که بعدها توسط اعضای تیم و مدیران ارشد تغییریافته است. او جامعه خبرنگاران را به انتشار اخبار اشتباه که می‌توانند زندگی یک فرد را برای همیشه تخریب کنند متهم کرده است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.