ps5 logo
یحیی رحیمی

ویدیوی کوتاه منتشر شده از PS5 ، عملکرد این کنسول را در عمل نشان می دهد

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,801 بازدید

نسل جدید کنسول های سونی و مایکروسافت در دست ساخت است و چیزی تا معرفی آن‌ها باقی نمانده است. به تازگی اطلاعاتی در مورد سخت افزار کنسول PS5 توسط خود سونی منتشر شده است و به نظر می رسد که این کنسول از حافظه های SSD استفاده کند. این حافظه ها باعث افزایش سرعت بارگذاری کنسول می شوند و حالا ویدیوی جدیدی این را به ما نشان می دهد.

یکی از خبرنگاران Wall Street Journal به نام تاکاشی موشیزوکی یک ویدیو از کنفرانس نامشخصی را منتشر کرده است و به نظر می رسد که PS5 در حال اجرای بازی Spider-Man ساخته استدیو Insomniac باشد. این ویدیو حالت مقایسه ای دارد و سخت افزار PS5 را با PS4 Pro مقایسه می کند و سرعت بارگذاری دو سخت افزار را به ما نشان می دهد و واقعا هر سرعت این دو کنسول تفاوت بسیار زیادی دارند.

این تغییر نشان از قدرت حافظه های SSD است و اگر در ویدیو دقت به خرج دهید، می توانید متوقف شدن بازی در هنگام اجرا روی PS4 را مشاهده کنید و این در حالی است که Spider-Man به روانی کامل روی PS5 اجرا می شود. با استفاده از SSD، توسعه دهندگان قادر به تولید بازی های بسیار گسترده تر و با کیفیت تری خواهند بود.

ماه آوریل بود که سونی اولین جزئیات از نسل بعدی کنسول های خود را به اشتراک گذاشت و از قابلیت هایی مانند Backward Compatibility و استفاده از SSD آگاه شدیم. فعلا اطلاعات دیگری از نسل بعدی کنسول سونی در دسترس نیست. همچنین سونی نیز قرار نیست در مراسم E3 2019 حاضر باشد و در نتیجه هیچ گونه کنفرانسی نیز از این کمپانی ژاپنی نخواهیم دید.

سونی مدتی است به معرفی بازی های جدید در برنامه State of Play می پردازد و ممکن است از همین برنامه برای معرفی کنسول خود استفاده کند. نظر شما در مورد این ویدیو چیست؟

منبع: DualShcokers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.