بازی زولا بتل رویال
نوید قادری

دریافت مجدد بلیط زولا بتل رویال میسر شد – آپدیت شد

نوید قادری 6 تیر 1400 1 دیدگاه
5,735 بازدید

سبک بتل رویال در سال‌های اخیر طرفداران زیادی از سراسر جهان به خود جذب کرده است و زولا بتل رویال هم یکی از بخش‌های مورد انتظاری بود تیم توسعه‌دهندگان زولا قصد انتشار آن برای پلتفرم رایانه‌های شخصی را داشتند و پس از مدت‌ها، هفته‌ی گذشته طی رویدادی به صورت کلوزبتا عرضه شد. شرکت سورنا گیمز اعلام کرد که قبل از انتشار عمومی این بازی، در مرحله‌ی اول شاهد برگزاری کلوزبتای محدود خواهیم بود که این رویداد با استقبال فوق‌العاده‌ای از سمت کاربران این عنوان مواجه شد، به‌طوری که تمامی 10 هزار بلیط کلوز بتای این بازی 15 دقیقه بعد از رویداد زنده سورنا گیمز به اتمام رسید.

با توجه به استقبال فوق‌العاده‌ی کاربران بازی زولا از این بخش، تیم زولا اعلام کردند که طی رویدادی که روز آینده برگزار می‌شود، امکان دریافت بلیط برای تجربه‌ی بازی زولا بتل رویال میسر خواهد شد. این رویداد قرار است روز 27 خرداد ماه ساعت 18:00 از طریق کانال توییچ زولا برگزار شود و طرفداران این بازی محبوب می‌توانند جهت دریافت بلیط از پل‌های ارتباطی که در این پخش زنده اعلام می‌شود اقدام کنند.

توضیحات آپدیت:

پخش زنده دیگری در روز 10 تیر ماه ساعت 18:00 از طریق کانال توییچ زولا برگزار خواهد شد و در این رویداد مجددا بلیت های زولا بتل رویال برای طرفداران ارسال خواهد شد.

طی رویداد هفته‌ی گذشته تمامی جزئیات مرتبط با بخش بتل رویال اعلام شد؛ بخش‌هایی نظیر نقشه‌ی 64 نفره، وسایل نقلیه، شخصی سازی سلاح‌ها و … از موارد اضافه شده به این عنوان ذکر شده‌اند. بتل رویال زولا به صورت کاملاً رایگان بوده و تمامی بازیکنان زولا می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ninja1390

    مهمان

    بازی عالی هست

    پاسخ دهید