harry-kane-marco-reus-fortnite-icon-series
یحیی رحیمی

هری کین و مارکو رویس با شروع یورو 2021 به فورتنایت می‌آیند

یحیی رحیمی 20 خرداد 1400 بدون دیدگاه
799 بازدید

رقابت‌های یورو 2021 از فردا شب شروع می‌شود و طرفداران فوتبال اروپا، چند هفته‌ی هیجان‌انگیز را پیش رو خواهند داشت. اپیک‌گیمز به مناسب شروع این رقابت‌ها و ایجاد شور فوتبالی میان طرفداران خود، کاپیتان تیم انگلستان و بازیکن سال آلمان را به بازی فورتنایت اضافه می‌کند. از فردا می‌توانید اسکین هری کین و مارکو رویس را با آخرین کیفیت از فروشگاه بازی خریداری کنید.

شرکت اپیک‌گیمز مدت‌هاست در حال انتشار اسکین و پوسته‌های افراد مشهور است. تقریباً تمامی ابرقهرمان‌های مارول و دی‌سی و شخصیت‌های معروف فیلم‌های هالیوودی به فورتنایت سفرکرده‌اند اما مدتی است که ستارگان فوتبال هم جزو این افراد مشهور قرارگرفته‌اند. نیمار جونیور، ستاره‌ی تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه، چند ماه پیش به‌عنوان بازیکن مهمان به فورتنایت سفر کرد. این ستاره‌ی فوتبال علاقه‌ی زیادی به بازی‌های ویدیویی دارد و شخصاً فورتنایت را هم ‌بازی‌ می‌کند.

فورتنایت یورو کاپ

فورتنایت یورو کاپ 2020

اضافه شدن هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلستان و مارکو رویس، ستاره‌ی فوتبال آلمان تنها خبر فوتبالی اپیک‌گیمز برای طرفداران خود نیست. از روز شانزدهم ژوئن برابر با 26 خرداد، رقابت‌های Fortnite Euro 2020 Cup شروع خواهد شد. این رقابت هیجان‌انگیز که هم‌زمان با یورو 2021 برگزار می‌شود، جوایز جذابی برای علاقه‌مندان و بازیکنان حرفه‌ای آماده کرده است. فردی که بتواند تمامی رقابت‌ها را با پیروزی به اتمام برساند، 50 هزار دلار جایزه دریافت خواهد کرد. جوایز دیگری مانند آیتم‌های تزئینی هم برای شرکت کنندگان در نظر گرفته‌شده است.

به‌منظور شرکت در رقابت فورتنایت یورو کاپ 2020، نیازمند اکانت اپیک با سطح 30 خواهید بود و باید قابلیت تائید دومرحله‌ای اکانت هم فعال شده باشد. رقابت‌های یورو 2021 از فردا شب با سوت شروع بازی ایتالیا – ترکیه شروع خواهد شد. می‌توانید قبل از مراسم و ساعت 4:30 بامداد فردا به‌وقت‌ایران، باندل فوتبالی مارکو رویس و هری کین را از فروشگاه بازی خریداری کنید.

هر دو این ستاره‌های فوتبال طرفداران زیادی در سراسر دنیادارند و افزودن آن‌ها به بازی می‌تواند بازیکنان جدیدی را به سمت Fortnite بکشاند. این بازی میان فوتبالیست‌ها هم طرفداران زیادی دارد و بازیکنان تیم فوتبال انگلستان حین برگزاری جام جهانی قبلی، ساعت‌های زیادی را صرف این بازی بتل رویال کرده بودند. به‌تازگی فصل هفتم بازی هم با افزودن موجودات فضایی شروع‌شده و شخصیت‌های کارتونی مهمی مانند ریک سانچز از انیمیشن ریک و مورتی و سوپرمن به بازی اضافه‌شده‌اند.

افرادی که بتل‌پس فصل هفتم را خریداری کنند، قادر به دریافت اسکین‌های موجود بدون پرداخت پول اضافه خواهند بود. پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه بازی بزنید و باندل‌هال فوتبالی جدید را دریافت کنید. رقابت‌های یورو کاپ را هم با جایزه‌ی 50 هزار دلاری از دست ندهید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.