Fortnite Battle Royale
یحیی رحیمی

بازی Fortnite: Battle Royale برای سیستم‌عامل iOS منتشر شد

یحیی رحیمی 25 اسفند 1396 بدون دیدگاه
2,094 بازدید

شاید هنگامی‌که بازی Fortnite برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شد؛ کسی فکرش را هم نمی‌کرد که تا این حد پرطرفدار شود و بتواند رکوردهای بزرگی را جابه‌جا کند. استدیو Epic Games به سورپرایزهای خود برای طرفداران بازی ادامه داده است و در اقدامی بی‌سابقه، نسخه موبایلی بازی را برای سیستم‌عامل iOS و دارندگان دستگاه‌های اپل منتشر کرده است.

بر اساس اعلام استدیو Epic Games، بازی فعلاً برای افراد خاصی در دسترس است و دلیل آن‌هم آزمودن و آزمایش نسخه Beta است. این بازی فعلاً در دسترس تمام عموم نیست اما بااین‌وجود نیز توانسته است به رتبه اول دانلود بازی در چند روز اخیر فروشگاه نرم‌افزاری اپل تبدیل شود. استدیو بازی بیان کرده است که بازی موجود در App Store نسخه بتا است و قرار است با ارائه آپدیت‌های مناسب، برای همه نیز منتشر شود.

نسخه موبایلی بازی دقیقاً همان تجربه پلتفرم‌های دیگر را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و نقشه‌ها، گیم پلی و محتواهای بازی دقیقاً مشابه نسخه مخصوص کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی است. همچنین نسخه موبایلی از قابلیت Cross-Play پشتیبانی می‌کند و درنتیجه اکانت شما در موبایل و کنسول یکسان خواهد بود و می‌توانید با استفاده از هر دستگاهی، فعالیت خود را در بازی ادامه دهید. نسخه موبایلی تنها برای کاربران iOS و به‌خصوص دارندگان دستگاه‌های iPhone 6S/SE، iPad Mini 4، iPad Air 2، iPad 2017 و دستگاه‌های جدیدتر با نسخه 11 iOS در دسترس است. همچنین گفته می‌شود که پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید نیز در چند ماه آینده اعمال خواهد شد.

اگر که فرم ثبت‌نام نسخه Beta را پرکرده‌اید و هنوز قادر به دانلود آن نیستید؛ نگران نباشید زیرا که Epic Games قول داده است در صورت افزایش ظرفیت سرورها، شما نیز به بازی اضافه شوید. ویدیوهای نیز از روند گیم پلی بازی در سیستم‌عامل iOS منتشرشده است که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مشاهده آن‌ها بپردازید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.