علی رحمانیان

جزئيات جدید از نحوه‌ی اجرای بازی Ninja Gaiden: Master Collection منتشر شد

علی رحمانیان 25 اسفند 1399 بدون دیدگاه
788 بازدید

درست است که استودیوی Team Ninja به‌احتمال‌زیاد هم‌اکنون روی بازی جدیدی از سری Ninja Gaiden کار نمی‌کند، ولی به این معنا نیست که سازندگان چیزی برای طرفداران این فرنچایز آماده نکرده‌اند. کمپانی Koei Tecmo اخیراً اعلام کرده است که یک مجموعه‌ی نینجا گایدن تحت عنوان Ninja Gaiden Master Collection در دست ساخت قرار دارد و نسخه‌ی ریمسترشده‌ی بازی‌های Ninja Gaiden Sigma، Ninja Gaiden Sigma 2 و Ninja Gaiden 3: Razer’s Edge را دربر می‌گیرد. به گفته‌ی سازندگان این بازی‌ها نسبت به نسخه‌های اصلی خود تغییرات زیادی داشته‌اند.

به‌تازگی در صفحه‌ی Microsoft Store جزئیات جدیدی از نحوه‌ی عملکرد این عنوان منتشرشده است که طبق آن‌ها بازی در کنسول Xbox One با نرخ فریم 60 و رزولوشن 4K اجرا خواهد شد. این مسئله هنوز توسط شرکت Koei Tecmo تأیید نشده است ولی اگر درست باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که همین ویژگی‌ها برای پلتفرم‌های PC و PS4 Pro هم صدق کنند، البته واضح است که بازی در کنسول‌های نسل نهمی هم با برتری‌ها و بهبودهای بیشتری اجرا می‌شود. همچنین در لیست فروشگاه مایکروسافت به نسخه‌ی Deluxe این اثر هم اشاره‌ای شده ولی هنوز چیزی راجع به آن به‌صورت رسمی اعلام‌نشده است.

NINJA-GAIDEN-Master-Collection

انتشار تمام بازی‌های نوستالژیک Ninja Gaiden در قالب یک مجموعه آن هم با کیفیت امروزی‌تر، قطعاً هم برای طرفداران و هم برای کسانی که از اکشن ناب و هیجان‌انگیز در بازی‌ها لذت می‌برند خبر بسیار خوبی است. Ninja Gaiden: Master Collection قرار است در تاریخ 20 خردادماه 1400 (10 ژوئن) برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC عرضه شود، دارندگان کنسول‌های PS5 و Xbox One Series X/S هم می‌توانند با همان دیسک کنسول‌های نسل هشتم به تجربه‌ی بازی بپردازند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.