علی رحمانیان

سه‌گانه‌ی Ninja Gaiden در قالب یک مجموعه برای پلتفرم‌های جدید عرضه می‌شود

علی رحمانیان 30 بهمن 1399 بدون دیدگاه
1,020 بازدید

شاید کمتر کسی است که تابه‌حال نام عنوان معروف Ninja Gaiden را در دنیای بازی‌های ویدئویی نشنیده باشد. در بازی‌های Ninja Gaiden در نقش نینجای نام‌آشنا، Ryu Hayabusa قرار می‌گیرید و با مبارزات سریع و نفس‌گیر به استقبال دشمنان بازی می‌روید. حال خبر خوب این است که سه بازی اصلی Ninja Gaiden در آینده‌ای نزدیک و و باحال و هوای امروزی‌تر، در قالب یک مجموعه منتشر خواهند شد تا طرفداران این سری بار دیگر در نقش ریو هایابوسا به ایجاد هرج‌ومرج در بازی بپردازند. کالکشن نینجا گایدن شامل بازی‌های Ninja Gaiden Sigma، Ninja Gaiden Sigma 2 و Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge به همراه آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی خواهد بود.

شخصیت اصلی بازی‌ها، Ryu Hayabusa به همراه چند شخصیت اضافه‌شده مثل Ayane، Rachel، Momiji و Kasumi که در عنوان‌های قبلی حضور داشتند، قابل بازی خواهند بود. سرپرست تیم سازنده‌ی Ninja در مورد این مجموعه می‌گوید: « Ninja Gaiden یکی از مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین عنوان‌هایی است که تیم نینجا روی آن کرده، ولی تا قبل از این قادر نبودیم که بازی‌های نینجا گایدن را برای پلتفرم‌های نسل جدید عرضه کنیم و من خیلی خوشحالم که این عنوان بالاخره با این فضا و در قالب سه‌گانه‌ای منتشر خواهد شد. اگر از بازی‌های اکشن چالشی لذت می‌برید، امیدواریم که این مجموعه را تجربه کنید.»

Fumihiko Yasuda، رئیس تیم نینجا هم راجع به کالکشن Ninja Gaiden اضافه کرد:«Ninja Gaiden بازی اکشن اصیل تیم نینجا است و امیدوارم که نه‌تنها طرفداران این عنوان، بلکه طرفداران سری Nioh هم این بازی‌ها را تجربه کنند؛ و همچنین امیدوارم که بتوانم در آینده‌ای نزدیک، اطلاعاتی از نسخه‌ی جدید Ninja Gaiden به شما بدهم و همیشه هم گفته‌ام که بسیار مشتاق ساخت آن هستم، ولی تا آن موقع می‌توانید در نقش Ryu Hayabusa به استقبال Ninja Gaiden: Master Collection بروید.»

Ninja Gaiden: Master Collection قرار است در تاریخ 10 ژوئن (20 خرداد 1400) برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox One، PS5، Xbox One Series X/S و Switch عرضه می‌شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.