دانلود بازی Aquatico برای PC
دانلود بازی Aquatico برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Aquatico برای PC

پارسی گیم 3 اسفند 1401 بدون دیدگاه
5,241 بازدید

دانلود بازی Aquatico برای کامپیوتر

تصور کنید به افق شهری شلوغ نگاه کنید و به جای دیدن دسته‌ای از پرندگان یا یک جت مسافربری، غلاف دلفین‌ها یا یک زیردریایی در حال حرکت را ببینید. این تجربه شما از Aquatico است. جایی که شما در حال ساختن شهری در کف اقیانوس هستید. پس از برخورد سیارکی که سطح جهان را غیر قابل سکونت کرده است. به جای جاده‌های آسفالت، خط لوله می‌سازید، به جای اتوبوس‌های شهری، زیردریایی خواهید داشت و مزارع شما به جای گندم و کدو تنبل، صدف و جلبک دریایی رشد می‌دهند.

علی‌رغم محیط غیرمعمول Aquatico، شهر شما بر اساس بسیاری از عناصر مشابه موجود در بازی‌های شبیه ساز شهرسازی که در سطح ظاهر می‌شوند، رشد و رونق خواهد یافت. استخراج معادن نفت و سنگ، ساخت پلاستیک و شیشه، کشاورزی برای امرار معاش، خرید و فروش کالا با دیگر مراکز زیردریایی و استفاده از توربین‌ها و جمع کننده نیروی خورشیدی برای انرژی درون شهرتان به کار خواهد رفت. لوله‌ها در این شهر همه چیز را به هم متصل می‌کنند و شما باید با استراتژی زیادی برخورد کنید.

مدیریت منابع، ستاره واقعی Aquatico است و تعداد زیادی منبع برای مدیریت وجود دارد. شروع فروتنانه شما با برداشت اسفنج از کف اقیانوس باعث می‌شود تا کارخانه‌های پلاستیکی همه چیز را از مصالح ساختمانی گرفته تا لباس تولید کنند. نفت را می‌توان از کف اقیانوس پمپ کرد، به سوخت تبدیل کرد و به هر ساختمانی که به آن نیاز دارد لوله کشی کرد. اگر از عاشقان بازی‌های مدیریت منابع بوده و به دنبال یک بازی متفاوت درون این ژانر می‌گردید، بدون شک بازی Aquatico یکی از بهترین گزینه‌ها است.

بازی Aquatico عنوانی در سبک شهرسازی و مدیریت منابع است. این بازی موفق شده تا از کلیشه‌ها و سیستم‌های آشنای این ژانر استفاده کرده و تعدادی از بهترین و جذاب‌ترین محیط‌ها را خلق کند که از نظر گرافیکی و بصری نیز خیره کننده هستند. پس همین حالا دست به کار شده و مدیریت شهر زیردریایی خود را آغاز کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Atrio The Dark Wild و Alchemy Garden را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Aquatico برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 (64-bit)
Processor: Intel® Core™ i5-3470 or AMD Ryzen™ 3 1200
Memory: 10 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 3 GB or AMD Radeon™ RX 560 4 GB
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Additional Notes: Mouse with a scroll wheel

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 (64-bit)
Processor: Intel™ Core i7-3770 or AMD Ryzen™ 5 1600
Memory: 10 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 6 GB or AMD Radeon™ RX 590 6 GB
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Additional Notes: Mouse with a scroll wheel

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Aquatico is an underwater survival city-builder set on the ocean floor. The Earth’s surface has become a barren wasteland, forcing humanity to pour any remaining hope for a new beginning into the depths of the sea. Upon discovering a world below the tides, the opportunity to start over is within reach. Despite the new beginning, the dangers and challenges that lie ahead won’t make surviving under the sea a simple task…
Build a unique city underwater to escape a dying world. Survive the challenges of the sea and construct your base over multiple levels. Use the seabed to build core infrastructure and production facilities, while the domed layers above will house your people from the dangers of the depths.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.