راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی DOOM Eternal
علی ناجی مقدم

راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی DOOM Eternal

علی ناجی مقدم 5 خرداد 1400 بدون دیدگاه
1,165 بازدید

بازی Doom Eternal یکی از محبوب‌ترین عناوین شوتر اول‌شخص اخیر منتشرشده توسط استودیو Bethesda بوده که قدم در مسیر شماره قبل گذاشته و گیم پلی جذاب و مهیج آن شماره را بیش‌ازپیش توسعه داده است. این بازی به‌جرئت یکی از سریع‌ترین و اکشن ترین گیم پلی‌ها را در بازی‌های ویدیویی را داشته و اصلی‌ترین دلیل محبوبیتش نیز همین است.  در سری مقالات راهنمای تروفی و اچیومنت سعی داریم تا روش رسیدن به تروفی‌های این بازی جذاب را برای شما شرح دهیم تا اگر می‌خواهید صفرتا صد بازی را تکمیل کنید، راهنمای مناسبی در دسترس شما باشد.

خوشبختانه رسیدن به تمام تروفی ها و اچیومنت های بازی DOOM Eternal ساده است و هر 34 تروفی موجود را می‌توانید بدون چالش چندانی از آن خود کنید. برای این کار اولین قدم این است که بخش داستانی بازی را به اتمام برسانید و پس‌ازآن یک‌بار دیگر بازی را با حالت “Extra Life mode” تمام کنید و در آخر هم تروفی‌های آنلاین بازی را به دست آورید. نکته مهم دیگر این است که تمام تروفی‌ها را می‌توانید در ساده‌ترین درجه سختی بازی به دست آورید که این امر را برای هر بازیکنی ساده می‌کند.

نقشه کلی تروفی‌های بازی Doom Eternal

  • میزان سختی رسیدن به تمام تروفی‌ها: 3٫5 از 10
  • زمان تقریبی برای به دست آوردن تمام تروفی‌ها: بین 25 تا 35 ساعت
  • تعداد تمام تروفی‌ها: 34 عدد (1 پلاتینوم،4 طلایی،12 نقره‌ای، 17 برنز)
  • تروفی‌های آفلاین: 27 عدد
  • تروفی‌های آنلاین:7 عدد
  • تروفی‌هایی که ممکن است از دید شما پنهان بماند: 0
  • تروفی‌هایی که به دلیل باگ یا مشکلات فنی ممکن است کامل نشوند: 3 عدد. تروفی Weapon Expert، Breaker of Gates و Gunpletionist
  • آیا درجه سختی در به دستیابی به تروفی‌ها تأثیری می‌گذارد؟ خیر. شما می‌توانید تمام تروفی‌ها را با ساده‌ترین درجه سختی نیز به دست آورید.
  • حداقل تعداد دفعاتی که باید بازی را به اتمام برسانید:2 بار
  • حالت Free Roam یا امکان انتخاب مراحل پس از پایان بازی وجود دارد؟ بله. بعد از اتمام بازی هر مرحله از بخش داستانی را می‌توانید انتخاب کرده و دوباره بازی کنید.

قدم اول: بخش داستانی بازی را با هر درجه سختی‌ای به پایان برسانید

(حالت Extra Life Mode نباید فعال باشد) و تمامی آیتم‌های قابل ‌جمع‌آوری را به دست آورید.

ابتدا باید حالت داستانی بازی را تمام کنید. مهم نیست که این کار را با چه درجه سختی‌ای انجام می‌دهید اما توجه کنید که حالت Extra Life Mode فعال نباشد. این حالت به شما تعدادی Life می‌دهد و درصورتی‌که در طول بازی همه آن‌ها را از دست بدهید، بازی تمام‌شده و باید دوباره از اول شروع کنید. علت اینکه نباید این حالت فعال باشد این است که در این حالت امکان انتخاب مراحل را نخواهید داشت و درنتیجه اگر آیتم‌های قابل‌ جمع‌آوری‌ای از دید شما پنهان بماند، نمی‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. از طرف دیگر در این حالت امکان استفاده از کدهای تقلب را ندارید که تروفی Master of Fasting را از دسترس شما خارج می‌کند.

برای همین شروع بازی با حالت Extra Life Mode معنایی ندارد و صرفاً چالش بیشتری را پیش روی شما قرار می‌دهد. همچنین درجه سختی در اولین اتمام بازی مؤثر نیست و با ساده‌ترین درجه هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

از اینکه تمامی آیتم‌ها را در مراحل جمع‌آوری می‌کنید اطمینان حاصل کنید. در پایان هر مرحله قابلیت Fast Travel به شما داده می‌شود که توسط آن می‌توانید به نقاط مختلف نقشه دسترسی پیداکرده و هر چیزی که از دیدتان پنهان مانده را دوباره جست‌وجو کنید. تمام آیتم‌ها با نشانگر «؟» روی نقشه نمایان می‌شوند. شما با ارتقا لباس خود و به دست آوردن قابلیت Item Finder برای آن‌که در مأموریت سوم باز می‌شود می‌توانید کار خودتان را ساده‌تر کنید. این قابلیت مکان تمام آیتم‌ها را از همان اول روی نقشه به شما نشان می‌دهد. دسترسی به برخی از آن‌ها ساده نیست و نیازمند حل کردن معماهایی توسط شما خواهد بود اما درصورتی‌که چیزی را جا گذاشتید می‌توانید به‌سادگی دوباره مرحله را از اول بازی کنید.

نکته مهم: گاهی ممکن است برخی از آیتم‌ها (به‌خصوص Slayer Key ها) به دلیل باگ فنی در نقشه ظاهر نشوند. حتی انتخاب دوباره مراحل نیز نمی‌تواند این مشکل را حل کند و تنها راه چاره، بازی کردن دوباره مرحله از اول است. مراقب باشید که درصورتی‌که به این باگ برخوردید قبل از پایان مرحله گزینه Reset Mission را انتخاب کنید تا مشکل حل شود.

قدم دوم: بازی را در حالت Extra Life Mode تمام کنید.

(این بار حتماً درجه سختی آسان را انتخاب کنید)

این حالت باوجوداینکه به‌ظاهر سخت می‌آید، اما اگر درجه سختی بازی را ساده‌ترین حالت انتخاب کنید، چندان به مشکل برنمی‌خورید. درصورتی‌که در این حالت بمیرید، یکی از Life های شما از بین می‌رود و اگر تمامی آن‌ها را از دست دهید بازی تمام‌شده و باید از اول شروع کنید. همچنین بیش از 40 عدد Life در طول مراحل مختلف بازی وجود دارد که با جمع‌آوری آن‌ها علناً مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد. همچنین تمام قسمت‌های Slayer Gate که سخت‌ترین مبارزات هستند را در این حالت نادیده بگیرید زیرا آن‌ها را در اولین پیشروی خود کامل کرده‌اید.

مراقب باشید که مراحلی که زمان مشخصی برای اتمام دارند (مانند مرحله پنجم بازی) درصورتی‌که زمانتان تمام شود بازی بدون در نظر گرفتن تعداد Life های شما به پایان رسیده و باید از اول شروع کنید.

خوشبختانه در این حالت نیز امکان ذخیره‌سازی خواهید داشت. درصورتی‌که در شرایط سختی قرار دارید و تعداد Life های شما محدود است می‌توانید با استفاده از بک آپ گرفتن از ذخیره‌سازی خود و انتقال آن به درایو مجازی، پیشروی خود را نگه‌داشته و مجبور نشوید دوباره از اول شروع کنید.

قدم سوم: بخش چندنفره (Battlemode)

تعداد 5 عدد از تروفی‌های بازی مربوط به بخش Battlemode بوده که حالت چندنفره بازی است. خوشبختانه تمام این 5 تروفی را می‌توانید به‌سادگی با کمک سه نفر از دوستان خود در سرورهای شخصی به دست آورید. به دست آوردن این تروفی‌های صرفاً کمی زمان‌بر است و باید 25 راند بازی را انجام دهید و بالای 200 نفر را در این حالت بکشید.

نکته مهم: درصورتی‌که تروفی Weapons Expert برای شما باز نشد باید تمام ذخیره‌سازی‌های خود را پاک‌کنید. این کار پیشروی آنلاین شما را هم از بین می‌برد و این امکان را به دست می‌آورید که دوباره برای دستیابی به تروفی تلاش کنید.

راهنمای تروفی های DOOM Eternal

Heavy Metal

Heavy Metal

تمام تروفی‌های بازی را به دست آورید.

Doomsday

Doomsday

مرحله اول بازی با نام Hell on Earth را به پایان برسانید.

این تروفی مربوط به بخش داستانی است و به‌صورت خودکار به دست می‌آید.

The Hunters Became the Hunted

The Hunters Became the Hunted

Doom Hunter ها را در پایان مرحله چهارم بازی از بین ببرید.

این تروفی مربوط به بخش داستانی بوده و به‌صورت خودکار به دست می‌آید.Doom Hunter ها در آخرین قسمت مرحله چهارم مقابل شما قرار می‌گیرند و بهترین تاکتیک برای از بین بردن آن‌ها استفاده از سلاح Plasma Rifle برای نابودی سپر محافظشان است.

Interplanetary Fracking

Interplanetary Fracking

این تروفی در پایان مرحله هفتم بازی و زمانی که خودتان را به سمت مریخ شلیک می‌کنید، به‌طور خودکار باز می‌شود.

Thumbs Down

Thumbs Down

Gladiator را در مرحله هشتم بازی شکست دهید.

این تروفی به‌صورت خودکار در بخش مرحله‌ای باز می‌شود. Gladiator تنها مبارز در مرحله هشتم بازی است و دو فاز مبارزه دارد. در فاز اول شما باید به رنگ سپر او دقت کنید و زمانی که به رنگ سبز تغییر کرد ضربه خود را وارد کرده تا فرصتی برای صدمه زدن به او پیدا کنید. فاز دوم مبارزه متفاوت و ساده‌تر است و او با استفاده از دو شلاق به شما حمله‌ور می‌شود. تنها کاری که باید بکنید این است که از ضربه‌های او جاخالی دهید.

Reforged and Refueled

Reforged and Refueled

مرحله نهم بازی را به پایان برسانید.

این تروفی به‌صورت خودکار در پایان مرحله نهم بازی برای شما باز می‌شود.

Nontraditionalist

Nontraditionalist

Khan Maykr را شکست دهید.

این تروفی به‌صورت خودکار در پایان مرحله دوازدهم بازی به دست می‌آید. مبارزه با Khan Maykr در یک میدان دایره‌ای شکل می‌گیرد. همچنین نیروهای عادی نیز در این مبارزه ظاهر می‌شوند که با شلیک به سر آن‌ها می‌توانید مهمات خود را در بازیابی کنید. شما در طول کل نبرد باید ابتدا میزان کافی صدمه را به وی وارد کرده و سپس با قلاب Super Shotgun خودتان را به او برسانید و ضربه نهایی را وارد کنید. 6 بار که این عمل را تکرار کنید مبارزه را پیروز شده‌اید.

Iconoclast

Iconoclast

در مبارزه با Icon of Sin پیروز شوید.

این مبارزه نبرد نهایی بازی است و در پایان مرحله سیزدهم بازی اتفاق می‌افتد. این Boss به‌شدت غول‌پیکر بوده و با استفاده از ضربات دست و ظاهر کردن نیروهای کمکی متعدد با شما مبارزه می‌کند. شما در هر فاز مبارزه باید 8 قسمت مختلف از بدن او را هدف قرار دهید تا از بین بروند. برای بازیابی مهمات و زره کاراکتر خود می‌توانید از دشمنانی که در میدان به‌طور دائم ظاهر می‌شوند استفاده کنید.

The Once and Future Slayer

The Once and Future Slayer

تمام سیزده مرحله بازی را به پایان برسانید.

پس از پایان ‌بخش داستانی بازی این تروفی بازخواهد شد و خوشبختانه نیازی به درجه سختی بازی نیز ندارد.

Treasure Hunter

Treasure Hunter

تمام چالش‌های موجود در مرحله نهم بازی را کامل کرده و آیتم‌های مختلف را در آن مرحله پیدا کنید.

شما برای به دست آوردن این تروفی باید مرحله نهم بازی را که در منطقه Taras Nabad اتفاق می‌افتد به‌صورت 100% کامل کنید. چالش‌های این مرحله سه عدد بوده که در آن باید 6 عدد Codex Entry پیدا کنید، با استفاده از بمب یخی 10 دشمن را فریز کنید و 3 حرکت Glory Kill متفاوت روی دشمنانی به اسم Pain Elemental اجرا کنید.

اولین چالش به‌سادگی تکمیل می‌شود و 7 عدد Codex Entry موجود در این مرحله را باید پیدا کنید. دومین چالش با فریز کردن 10 دشمن در طول این مرحله کامل شده که نیازی نیست به‌طور هم‌زمان هم باشد. بمب یخی حالت دوم نارنجک‌انداز نصب‌شده روی شانه کاراکتر شما است. سومین چالش اما سخت‌ترین است و شما باید 3 مدل متفاوت از Glory Kill را روی Pain Elemental ها اجرا کنید. Glory Kill زمانی قابل‌اجرا است که دشمنان ثابت‌شده و به رنگ‌های آبی و نارنجی چشمک‌زن می‌شوند. در این حالت شما فرصت دارید تا آن‌ها را به روشی خشن سلاخی کنید. زاویه شما در اجرای این Glory Kill ها مهم بوده و منجر به تفاوت سبک اجراشدنشان می‌شود. در این مرحله 6 عدد Pain Elemental وجود دارد که در کشتن آن‌ها باید دقت کنید تا این چالش تکمیل شود. زاویه اجرای Glory Kill از دید شما بسیار مهم بوده و نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید. برای 3 Glory Kill مختلف از جلو، عقب و سمت راست یا چپ حرکت را انجام دهید.

Master of Fasting

Master of Fasting

یکی از مراحل بازی را با فعال بودن کد تقلب Famine Mode به پایان برسانید.

کد تقلب Famine Mode را در مرحله دهم بازی به دست می‌آورید. این کد باعث می‌شود که دشمنان آیتم‌های بازیابی زره و سطح سلامتی که به‌صورت با کشتن آن‌ها ظاهر می‌شوند را دیگر ظاهر نکنند. در این حالت شما فقط می‌توانید سطح سلامتی و زره خود را با آیتم‌هایی که در جای‌جای نقشه وجود دارد بازیابی کنید. بهتر است برای به دست آوردن این تروفی، مرحله اول بازی را با نام Hell on Earth به پایان برسانید زیرا دشمنان در این مرحله ضعیف‌تر بوده و تنوع کمتری هم دارند. همچنین لازم نیست تمام دشمنان را از بین ببرید و در برخی قسمت‌های مرحله می‌توانید مبارزات را کاملاً نادیده گرفته و به بخش انتهایی برسید تا این تروفی برای شما باز شود.

Running Up the High Score

Running Up the High Score

بازی را با حالت Extra Life Mode درحالی‌که بیش از 10 عدد Life دارید به پایان برسانید.

برای این کار در پیشروی دوم خود باید در طول مراحل Life هایی که قرارگرفته شده‌اند را جمع‌آوری کنید و به این نکته نیز توجه کنید که در پایان مرحله آخر بازی باید بیش از 10 عدد Life داشته باشید. این امر به دلیل فراوان بودن تعداد Life ها در طول مراحل ساده است اما بهتر است برای اطمینان از ذخیره‌سازی خود بک آپ تهیه کنید تا اگر یک درصد هم در مراحل پایانی به مشکل خوردید مجبور نشوید از اول بازی کنید.

Crystal Craving

Crystal Craving

میزان زره، سلامتی و مهمات خودتان را ارتقا دهید.

این تروفی به‌صورت خودکار با اولین ارتقایی که در هر زمینه انجام دهید به دست می‌آید.

King of Crystals

King of Crystals

میزان زره، سلامتی یا مهمات خودتان را به‌طور کامل ارتقا دهید.

برای این کار تنها به 4 عدد از 12 تا Sentinel Crystal موجود در بازی نیاز خواهید داشت. شما برای بخش جمع‌آوری تمام آیتم‌ها به مقدار کافی از Sentinel Crystal ها دسترسی دارید که باز کردن این تروفی را به‌شدت ساده می‌کند.

This One’s my Favorite

This One’s my Favorite

لباس Praetor Suit خودتان را در بخش Perk ها به‌طور کامل ارتقا دهید.

این تروفی با ارتقا کامل Perk های مربوط به لباستان به دست می‌آید.

They’re ALL My Favorite

They’re ALL My Favorite

تمام Perk های لباس خود را در هر 5 دسته‌بندی خریداری کنید.

برای خریدن Perk ها باید از امتیازهای مخصوصی استفاده کنید که با کامل کردن چالش‌های مختلف در مراحل به دست می‌آیند.

Homemaykr

Homemaykr

تعداد 8 عدد از Sentinel Battery ها را در مقر اصلی خود، Fortress of Doom، کارگذاری کنید.

آیتم‌های Sentinel Battery در مقر اصلی شما برای باز کردن درهایی استفاده می‌شوند که به آیتم‌های جدید و یا مکان‌های مخفی راه خواهند داشت. تعداد 27 عدد از این Sentinel Battery ها در تمام بازی وجود دارد که بیشتر از تعداد موردنیاز برای باز کردن همه درهای مقر اصلی شما است. پس اگر 4 عدد از آن‌ها را هم به دست نیاوردید، مشکلی برای به دست آوردن تمام تروفی‌ها برای شما پیش نخواهد آمد.

Extra Extra Lives

Extra Extra Lives

20 عدد Life را در طول پیشروی خود در بازی جمع‌آوری کنید.

این آیتم‌ها در سرتاسر مراحل بازی وجود دارند و می‌توانید در حالت استاندارد و یا Extra Life Mode به آن‌ها دسترسی داشته باشید. نکته مهم این است که فقط با جمع‌آوری آن‌ها به این تروفی دسترسی پیدا می‌کنید و لازم نیست به‌طور هم‌زمان 20 عدد را در اختیار داشته باشید.

Reforged the Genie Lamp

Reforged the Genie Lamp

تمام کدهای تقلب بازی را به دست آورید.

بعدازاینکه تمام آیتم‌های قابل جمع‌آوری بازی ازجمله کدهای تقلب را به دست آوردید باید تمام ارتقاهای لباس Praetor Suit را نیز خریداری کنید تا به آخرین کد تقلب که Quakecode Mode نام دارد هم دسترسی پیداکرده و این تروفی را بازکنید.

Metal Head

Metal Head

تمام آلبوم‌های موسیقی را در بازی پیدا کنید.

Playset Sold Separately

Playset Sold Separately

تمام مجسمه‌های اسباب‌بازی را در بازی پیدا کنید.

If Only I Could Read

If Only I Could Read…

تمام Codex Entry ها را در بازی پیدا کنید.

Bonus Stage

Bonus Stage

یکی از مراحل Slayer Gate را به پایان برسانید.

Breaker of Gates

Breaker of Gates

تمامی مراحل Slayer Gate را به پایان برسانید.

مراحل Slayer Gate سخت‌ترین بخش بازی هستند و در نقشه با نماد بنفش‌رنگی مشخص می‌شوند. تعداد این مراحل 6 عدد است که از مرحله دوم بازی شروع می‌شوند و برای دسترسی به آن‌ها به کلید مخصوصی نیاز خواهید داشت. این کلیدها معمولاً در محلی نزدیک به درب اصلی Slayer Gate قرار داشته و پیدا کردنشان سخت نیست. به پایان رساندن Slayer Gate ها به شما امتیازهای خاصی می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سلاح‌های خود را ارتقا دهید و همچنین کلید رسیدن به سلاح Unmaykr Weapon که در مقر اصلی شما وجود دارد نیز با اتمام Slayer Gate ها به دست می‌آید.

Gunpletionist

Gunpletionist

تمام حالت‌های مختلف سلاح‌های بازی را به سطح Master برسانید.

برای Master شدن در حالت‌های مختلف سلاح‌ها باید چالش‌های مخصوص آن را که در صفحه هر Mode سلاح نوشته‌شده است به پایان برسانید. این کار شامل فعالیت‌های مختلفی است که باید با سلاح‌ها انجام دهید که نیازمند زمان زیادی خواهد بود. از طرفی شما می‌توانید با استفاده از Mastery Token هایی که در مراحل نهم به بعد پیدا می‌کنید برخی از چالش‌های سخت‌تر سلاح‌ها را به‌طور خودکار تمام کنید. تعداد 7 عدد Mastery Token در طول بازی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. زمانی که تمام چالش‌های Mode های سلاح‌ها را به پایان رساندید این تروفی بازخواهد شد.

نکته مهم: درصورتی‌که باز شدن این تروفی به دلیل باگ به مشکل خورد، بهتر است از بک آپ های ذخیره‌سازی خودتان استفاده کنید و یا بازی را از نو شروع کرده و چالش‌ها را یکی‌یکی انجام دهید.

Meet Your Unmaykr

Meet Your Unmaykr

سلاح Unmaykr را به دست آورید.

Unmaykr یک سلاح قدرتمند است که برای دسترسی به آن باید کلیدهای مخصوصی را با به پایان رساندن Slayer Gate ها در اختیار بگیرید و با استفاده کردن آن‌ها در محل مخصوص سلاح در مقر اصلی شما، آن را به دست آورید تا تروفی باز شود.

Darn It, They Keep BREAKING

Darn It, They Keep BREAKING

تعداد 33 عدد Glory Kill را در طول بازی اجرا کنید.

برای اجرای Glory Kill باید به میزان کافی به دشمنان صدمه وارد کنید و زمانی که به شکل چشمک‌زن آبی و نارنجی شدند، با نزدیک شدن به آن‌ها این کار را انجام دهید. هر دشمنی Glory Kill متفاوتی دارد و زاویه شما در اجرای متفاوت آن مؤثر است. این تروفی به‌سادگی با پیشروی شما در بازی به دست می‌آید.

Mix and Match

Mix and Match

در بخش Battlemode با 5 مدل مختلف از اهریمن‌ها بازی کنید.

در این بخش از بازی که چندنفره و آنلاین است شما می‌توانید در نقش اهریمن‌های مختلف بازی کنید. برای این تروفی باید 5 راند بازی را که در هر راند اهریمن متفاوتی انتخاب کرده‌اید به پایان برسانید.

Fight Like Hell

Fight Like Hell

مقدار 5000 واحد صدمه را در بخش Battlemode وقتی در نقش اهریمن هستید وارد کنید.

برای این تروفی تلاش چندانی لازم ندارید زیرا این عدد بین تمام راندهای بازی جمع می‌شود و محدود به یک راند بازی نیست و صرفاً با بازی کردن در این بخش، به دست می‌آید.

Blood Bath

Blood Bath

200 عدد از اعضای تیم حریف را در بخش Battlemode بکشید.

این تروفی نیز مانند تروفی قبلی به‌سادگی و فقط با بازی کردن در بخش Battlemode به دست می‌آید. شما با کشتن سایر بازیکنان در بخش چندنفره به‌مرور به این عدد می‌رسید و تروفی را باز خواهید کرد.

Man Vs Monster

Man Vs Monster

25 راند بازی را در حالت Battlemode بازی کنید.

نکته این تروفی این است که سرورهای عمومی یا خصوصی تأثیری در روند رسیدن به آن ندارند و برای سرعت دادن به آن می‌توانید با چند نفر از دوستان خود راندهای سریع‌تری را به پایان برسانید تا در زمان صرفه‌جویی شود.

Weapon Expert

Weapon Expert

یک بازیکن را با هر 8 سلاح موجود در حالت Battlemode نابود کنید.

شما برای باز کردن این تروفی باید هر بار با یکی از سلاح‌های موجود در بازی بازیکنان را بکشید. 7 سلاح اصلی که به‌سادگی در دسترس شما قرار دارند و سلاح هشتم که BFG است، با استفاده از یک Perk مخصوص در راند چهارم مسابقه در اختیار شما قرار می‌گیرد. این کار را در سرورهای خصوصی با کمک دوستان خود می‌توانید سرعت بخشید.

Truce between Demons

Truce between Demons

مقدار 50000 واحد از سطح سلامتی را در حالت Battlemode برای یاران خود بازیابی کنید.

زمانی که در این حالت در تیم اهریمن‌ها قرار می‌گیرد، دو حالت تهاجمی و تدافعی برای بازی در اختیار شما خواهد بود. در حالت تدافعی اهریمن‌ها، قابلیتی وجود دارد که Healing Zone نام داشته و با قرار گرفتن در آن منطقه یاران شما سطح سلامتی خودشان را بازیابی خواهند کرد. همچنین در راند چهارم مبارزه قابلیت جدیدی در دسترس گروه اهریمن‌ها قرار می‌گیرد که به‌صورت آنی سطح سلامتی خود و سایر افراد تیم را بازیابی می‌کند. برای باز کردن این تروفی صرفاً باید در این حالت بیشتر بازی کنید تا به عدد 50000 برسید.

It’s a Magic Number

It’s a Magic Number

تعداد 666 عدد اهریمن را نابود کنید.

شما این تروفی را در مراحل ابتدایی بازی به‌سادگی به دست خواهید آورد. فقط باید دشمنان را از بین ببرید تا به‌مرور به این تروفی دسترسی پیدا کنید.

این بود خلاصه‌ای از روش دسترسی به تروفی‌های بازی Doom Eternal. دسترسی به تمام این تروفی‌ها نسبتاً ساده بوده و چالش خاصی در آن دیده نمی‌شود و به دلیل ماهیت جذاب گیم پلی بازی، پروسه‌ای سرگرم‌کننده و مهیج خواهد بود. فقط بخش بک آپ گرفتن را فراموش نکنید تا باگ‌های تروفی‌ها برایتان آزاردهنده نباشد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا دسترسی به تمامی تروفی‌های بازی Doom Eternal سخت است؟

خیر. به دلیل اینکه باز کردن این تروفی‌ها فارغ از درجه سختی است این فرایند چالش چندانی برای شما نخواهد داشت.

۱
زمان لازم برای دسترسی به تمام تروفی‌های بازی Doom Eternal چقدر است؟

بین 25 تا 35 ساعت زمان برای این کار لازم خواهید داشت.

۲
سخت‌ترین تروفی‌های بازی Doom Eternal کدم‌اند؟

Gunpletionist و Breaker of Gates

۳
آیا برای کامل کردن تروفی‌های بازی Doom Eternal به بخش آنلاین لازم است؟

بله. تعدادی از تروفی‌های بازی در بخش آنلاین و چندنفره بازی بازخواهند شد.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.