Wolfenstein-Youngblood
یحیی رحیمی

تمام کردن Wolfenstein: Youngblood به 25 تا 30 ساعت زمان نیاز دارد

یحیی رحیمی 27 خرداد 1398 بدون دیدگاه
624 بازدید

سری بازی Wolfenstein همیشه بخشی از زندگی و خاطرات بازیکنان بوده است و مدت هاست که ما را با دنیای جالب و عجیب خود سرگرم کرده است. Wolfenstein: Youngblood مدتی است که در دست ساخت است و البته این تنها یک اسپین آف از بازی است و تقریبا ما را قبل از نسخه سوم، آماده می کند. به نظر می رسد که نسخه سوم این سری نیز بزرگ ترین در تاریخ بازی باشد اما امروز در مورد Wolfenstein: Youngblood می خواهیم صحبت کنیم.

این بازی که توسط استودیوهای MachineGames و Arkane Studios در دست ساخت است، شباهت زیادی به نسخه های قبلی دارد و طراحی جهان باز بهتری را ارایه می کند. اخیرا اطلاعاتی در مورد طول بازی و همچنین ماموریت های آن منتشر شده است که در نوع خودش جالب و قابل توجه است. اخیرا Jerk Gustafsson که تولید کننده اصلی استودیو Machine Games است، مصاحبه ای در مورد بازی داشته است و اطلاعاتی در مورد آن منتشر کرده است.

او گفته است که Wolfenstein: Youngblood زمان ساخت کوتاهی داشته است و همچنین در زمینه گیم پلی، بزرگ ترین بازی سری حساب می شود. به لطف داستان غیر خطی آن نیز فعالیت های مختلفی برای بازیکنان در دسترس است و خود بازی نیز 25 تا 30 ساعت زمان برای کامل شدن نیاز دارد. او در این مورد گفت:

کمی عجیب است، به خاطر اینکه این بزرگ ترین بازی ما تا به الان است اما خب زمان تولید کوتاهی دارد. داستان از لحاظ محتوا و فضا سبکتر است؛ اما پیشروی مراحل و تجربه غیر خطی آن، به اما اجازه داده است که فعالیت های مختلفی را به بازی اضافه کنیم و همچنین مراحل زیادی نیز در آن بگنجانیم.
این بازی در کل از نسخه های قبلی طولانی تر است و حداقل 25 تا 30 ساعت زمان برای تجربه کامل آن نیاز دارید.

قرار است Wolfenstein: Youngblood در تاریخ 26 ژوئیه برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.