بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس در سال 2021
علی ناجی مقدم

بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس که می‌توانید در سال 2021 تجربه کنید

علی ناجی مقدم 7 تیر 1400 بدون دیدگاه
2,459 بازدید

در این مقاله ما تعداد 20 عدد از بهترین بازی های ایکس باکس گیم پس که می‌توانید اکنون دانلود کنید را معرفی می‌کنیم. به این لیست به چشم یک معیار نگاه نکنید- ما به این موضوع علاقه نداریم- به‌جای آن به این لیست به‌عنوان 20 بازی که طیف گسترده‌ای از این عضویت ماهانه را در برمی‌گیرند نگاه کنید. گیم Pass ها مانند گشتن میان یک کتابخانه بزرگ و امتحان کردن چیزی است که شاید از چشمان شما پنهان مانده باشد. ما از انتخاب برخی از عناوین بزرگ‌تر اجتناب کرده‌ایم اما این موضوع نباید چندان عجیب باشد. همه می‌دانند که Gears of War عنوانی داخل گیم Pass است و همه تابه‌حال حداقل 3 بار GTA V را خریداری کرده‌اند؛ اما 20 بازی‌ای که باید واقعاً آن‌ها را امتحان کنید کدام هستند؟

این لیست بازی‌هایی را معرفی می‌کند که در هر دو پلتفرم ایکس باکس و ویندوز قابل‌دسترس هستند (اکثر اشتراک‌ها دسترسی به هر دو پلتفرم را میسر می‌کنند) و بسیاری از آن‌ها روی سیستم‌عامل اندروید- و به‌احتمال‌زیاد به کمک xCloud در سایر پلتفرم‌ها هم در دسترس قرار خواهند گرفت؛ اما اگر فهرستی می‌خواهید که به‌طور کامل تمامی عناوین را در برداشته باشد، به مقاله لیست بازی‌های ایکس باکس گیم پس ما مراجعه کنید.

What Remains of Edith Finch

What Remains of Edith Finch

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud

وقتی ما از دنیا برویم، کتاب‌های ما همچنان در اتاق‌ها انباشته باقی می‌مانند و به‌هم‌ریختگی و شلختگی خانه ما به قوت خودش باقی خواهد ماند. این موضوع محور اصلی این بازی است، یک گیم پلی بر اساس جست‌وجو و تحقیق. بازی به دلیل داستان زنده و عمیقش بسیار خوب از آب درآمده است: یک خانه که با گذشت زمان روزبه‌روز کثیف‌تر و به‌هم‌ریخته‌تر می‌شود. نکته قابل‌توجه این است که این بازی که محوریت اصلی آن مرگ است دنیایی به‌شدت زنده و زیبا را به شما هدیه می‌کند.

Outer Wilds

Outer Wilds

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, xCloud

حتی اگر نتوانستید از اولین سیاره در بازی Outer Wilds خارج شوید بازهم تجربه‌ای منحصربه‌فرد را داشته‌اید. جو این بازی واقعاً گیرا است! درختان نخلی که سر به تاریکی کشیده‌اند، خانه‌های چوبی متعددی که کنار هم ساخته‌شده‌اند و دعوتی که همان اول شما را به خوردن مارشمالو ترغیب می‌کند همگی از ویژگی‌های این اتمسفر گیرا هستند. بااین‌حال شما می‌توانید سیاره اول بازی را ترک کنید و هر دنیای جدیدی که انتظار شما را می‌کشد، به همان اندازه با جزییات، زیبا و غنی طراحی‌شده‌اند. این گشت‌وگذار یکی از هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین تجربیات شما خواهد بود. حتماً آن را امتحان کنید.

Halo Master Chief Collection

Halo: Master Chief Collection

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud

یکی از اصلی‌ترین بازی‌های گیم Pass به دلایلی مشخص همین عنوان است. عنوان The Master Chief Collection بهترین چیزی است که می‌توانید در یک معامله به دست آورید. مجموعه‌ای از بهترین عناوین شوتری که تابه‌حال ساخته‌شده در کنار بخش مرحله‌ای جذاب با طراحی مراحل بسیار عالی، بهترین Co-op محلی که در کنار دوستان می‌توانید تجربه کنید در کنار حالت چندنفره آنلاین همگی در دسترس شما قرار خواهند گرفت. این تجربه، جذاب، مفرح و نوستالژیک خواهد بود. شاید این انتخاب کمی خسته‌کننده و تکراری باشد اما از طرفی بسیار خارق‌العاده است. نسخه PC بازی اکنون تمام 6 بازی را در دل خود جای‌داده است. بازی‌های Combat Evolved Anniversary، Halo 2 Anniversary، Halo 3، Halo ODST، Halo Reach و Halo 4.

Lonely Mountains Downhill

Lonely Mountains: Downhill

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud

صداگذاری این بازی از نکات بارز آن است: صدای باد در کنار آواز پرندگان، صدای شکستن شاخه‌ها و صدای سنگریزه‌هایی که زیر چرخ‌های شما به گوش می‌رسند. بازی Lonely Mountain ممکن است بازی‌ای باشد که راجع به دوچرخه‌سواری در طبیعت است، اما دنیایی که در آن گشت‌وگذار می‌کنید هم بخش مهمی از آن است-طبیعت بکری که روح شما را جلا می‌دهد. همه این موارد با گرافیک جذاب و ساده‌ای در کنار طراحی خلاقانه مسیرهای حرکت شما شکل‌گرفته‌اند. زمان را شکست دهید و قطعات جدیدی برای دوچرخه خود بازکنید، این تنظیمات مختلف یکی از نکات عطف این بازی محسوب می‌شوند. این بازی‌ای است که باید فقط در دنیای آن غرق شوید.

Sunset Overdrive

Sunset Overdrive

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC

شوخی‌های بسیار زیادی که بسیاری از آن‌ها حق مطلب را ادا کردند، در کنار این اما هیجان و رنگارنگ بودن هم وجود دارد. پیش از آنکه استودیو Insomniac بازی OpenWorld ابرقهرمانی خودش، Spider-Man را برای کنسول PS4 طراحی کند، Sunset Overdrive برای Xbox منتشر شد، یک بازی شوتر فوق‌العاده که گیم پلی‌اش بسیار مبتنی بر حرکت‌های سریع و اکشن بود و شما را ملزم به پریدن روی سقف‌ها می‌کرد و سلاح‌های مختلف و عجیبی را در اختیار شما قرار می‌داد. در اعماق گیم پلی این بازی جمله معروف The Floor is Lava قرار دارد که همان بازی بالابلندی قدیمی خودمان محسوب می‌شود.

Scourgebringer

Scourgebringer

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud

بازی Scourgebringer از آن دسته بازی‌هایی است که پس از نصب آن هرگز لازم نیست که از روی سیستم خود حذفش کنید. این بازی که بسیار کم‌حجم است درعین‌حال گیم پلی پویا و زنده‌ای هم دارد. شما با رفتن از اتاقی به اتاق دیگر دنیا را از موجودات شرور پیکسلی پاک‌سازی می‌کنید. دنیای بازی به‌شدت با جزییات طراحی‌شده است و دشمنانی که ملاقات می‌کنید همگی به‌یادماندنی هستند اما مهم‌ترین عنصر این بازی، حرکت‌های آن است که بسیار خارق‌العاده هستند.

Titanfall 2

Titanfall 2

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X

کنسول Xbox همواره دوست داشته است که از ژانر شوتر فاصله بگیرد اما مشکل اینجا است که عناوین شوتر بسیار خوب و خارق‌العاده‌ای برای این کنسول وجود دارد و بازی Titanfall 2 می‌تواند در جایگاهی بالاتر از تمامی آن‌ها قرار بگیرد. قسمت مرحله‌ای بازی، علاوه بر جذابیتی که دارد، جلوه‌های اکشنی شبیه به فیلم‌ها را نیز در خود جای‌داده و تجربه‌ای شبیه به بازی Halo 3 را به ما منتقل می‌کند: یک ربات بزرگ، یک سلاح هوشمند و حجم زیادی از تفنگ و موشک و نبردهای اکشن. بخش چندنفره بازی هم به‌شدت سرگرم‌کننده است اما اگر به آن علاقه‌ای ندارید، فقط بخش مرحله‌ای آن را تجربه کنید که بسیار فوق‌العاده است.

Tetris Effect Connected

Tetris Effect: Connected

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC

چگونه می‌توانید بازی Tetris را بهتر کنید؟ با اضافه کردن نورها و رنگ‌های جدید و سرعت قابل‌تغییر سقوط بلوک‌ها. این‌ها تجربه بازی Tetris Effect هستند. خب از اینجا به بعد چگونه بازی را بهتر می‌کنید؟ با اضافه کردن بخش چندنفره: طیف گسترده‌ای از حالت‌های مختلف که بازی را به ریشه‌های اصلی خود در شوروی می‌برد و از طرفی دیگر تجربه‌ای مهیج شبیه به Monster Hunter را تحت عنوان Tetris به خورد شما می‌دهد. سه نفر علیه یک نفر! در بازی Tetris! بازی Tetris Effect Connected همان عنوانی است که به حال شما را خوب می‌کند!

Star Wars Battlefront 2

Star Wars: Battlefront 2

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X

یک عنوان بسیار مناسب دیگر برای گیم Pass بازی Battlefront 2 پس از عرضه نه‌چندان موفقش اکنون در وضعیت مناسبی قرار دارد و یک عنوان شوتر کلاسیک و جذاب است که به سنت‌های خودش پایبند مانده است. بازی چندان پیچیده نیست-اما هرگز قرار نبود که پیچیده باشد-از طرفی دقت و توجه به جزییات که در مراحل و محیط بازی دیده می‌شود در کنار صداگذاری‌های عجیب بازی و کاراکترهای به یادمان دی فیلم‌ها که در کنار هم گردآورده و آن را به یک عنوان مناسب تبدیل کرده است.

Forza Horizon 4

Forza Horizon 4

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud

سری بازی‌های Forza Horizon از استودیو Playground بیشتر از یک بازی کامل مسابقه‌ای هستند- آن‌ها تجربه‌ای مهیج و جذاب از یک گشت‌وگذار در دنیای اتومبیل‌های مسابقه‌ای‌اند که فراتر از حد انتظار طرفداران این ژانر ظاهرشده‌اند. جدیدترین شماره از این سری بازی‌ها، نقشه‌های داشته که بر پایه کشور بریتانیا طراحی‌شده‌اند و در کنار این مورد، تعداد زیادی ویژگی آنلاین، طیف گسترده‌ای از اتومبیل‌های مسابقه‌ای برای جمع‌آوری و حجم زیادی کارهای دیگر را برای بازیکن در دسترس قرار می‌دهد. همچنین بازی به‌صورت هفتگی به‌روزرسانی می‌شود.

Destiny 2 Beyond Light

Destiny 2: Beyond Light

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud

بازی Destiny 2 عنوانی بوده که عمیقاً آشفته است. اگر به‌تازگی وارد این بازی شده‌اید، اولین سؤالی که به ذهنتان خطور می‌کند این است که دقیقه از کجا شروع کنم؟ بازی کردن مراحل ابتدایی بازی ایده خوبی از اینکه کجا بروید در دسترس شما قرار می‌دهد اما از طرفی اینکه کدام بهترین انتخاب است را به شما نخواهد گفت.

اما تحت گیم Pass، هیچ‌کدام از این موارد اهمیتی ندارد زیرا شما می‌توانید تمامی بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌ها را به‌صورت یکجا در دسترس داشته باشید، به هرجایی که می‌خواهید بروید و هر چیزی که به نظرتان جذاب می‌آید را امتحان کنید.(پیشنهاد ما این است که پس از بخش آموزشی New Light، هر قسمت از بخش داستانی را به ترتیب تمام کنید سپس با دوستان خود وارد Raid ها و دخمه‌ها شوید که بخش‌های زیبا و خارق‌العاده پایان بازی هستند و ساعت‌ها شما را سرگرم خود می‌کنند.)

به‌عبارت‌دیگر، گیم Pass بهترین تجربه از Destiny 2 را در اختیار شما قرار می‌دهد و نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی نیز نخواهید داشت و زمانی که درک کاملی از بازی به دست آوردید، این موضوع را می‌فهمید که چرا مردم هنوز پس از گذشت این‌همه مدت در مورد این بازی صحبت کرده و آن را بازی می‌کنند. سلاح‌های بی‌نظیر که شلیک با هرکدام لذت‌بخش است و داستان زیبایی که استودیو Bungie در روایت آن‌ها مهارت خاصی دارد از نکاتی است که همه طرفداران به آن علاقه دارند. برای افرادی که از قبل‌تر بازی را تجربه کرده‌اند امکان انتقال فایل‌های ذخیره‌سازی و پیشروی‌هایشان میان پلتفرم‌های مختلف وجود دارد که انتقال از پلی‌استیشن به PC یا Xbox را به‌شدت ساده کرده است.

Yakuza 0

Yakuza 0

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud

وقتی قدمت عنوانی به‌اندازه سری بازی‌های Yakuza می‌شود، می‌توان توسط هرکدام از شماره‌های این بازی به سمتش جذب شد. اما وقتی تعداد بسیار زیادی از این بازی منتشرشده است، کدام عنوان برای شروع مناسب است؟ ظاهراً بازی Yakuza 0 بهترین گزینه برای این کار است؛ بازی‌ که هیچ اطلاعات قبلی‌ای در مورد دنیای مهیج و جذابی که استودیو Sega ساخته است نیاز ندارد. اما اگر تعداد زیادی از شماره‌های این بازی محبوب را بازی کرده باشید داستان چگونه است؟ نگران نباشید-چیزی که به دست می‌آورید یکی از بهترین‌ها در سبک کلاسیک این سری به‌حساب می‌آید و فرمولی آشنا با پیاده‌سازی فوق‌العاده را در دل خود جای‌داده است.

Wasteland 3

Wasteland 3

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud

بازی نقش‌آفرینی قدیمی استودیو InXile شاید کمی سخت و چالش‌برانگیز باشد اما مملو از کاراکترهای مختلف به‌یادماندنی و اتمسفری گیرا است. بازی Wasteland 3 شما را در ایالت یخ‌زده کلرادو رها می‌کند تا در شهرهای آخرالزمانی آن شلیک کنید یا برعکس اگر علاقه دارید در نقش سربازان خوب ایالت آریزونا بازی کنید و برای آنچه برای دنیا بهتر است بجنگید؛ مانند تمام بازی‌های نقش‌آفرینی قوی، انتخاب‌های مهمی که در بازی وجود دارد عمق آن را بیشتر می‌کند. گاهی به‌جز انتخاب تصمیم بد چاره‌ای ندارید. برای بازی‌ای که در منطقه‌ای برفی و در طول شب جریان دارد، بازی به‌شدت زیبا و رنگارنگ است.

ازلحاظ فنی، بازی Wasteland 3 بسیار شبیه به عناوین کلاسیک نقش‌آفرینی است و تمامی چیزهایی که از این ژانر انتظار دارید را در دل خود جای‌داده است: دوربین ایزومتریک، مبارزات نوبتی و قابلیت‌هایی که برای هر نیرویی وجود دارد. در کنار این موارد داستان بسیار جذابی در کنار کاراکترهای به‌یادماندنی‌ای که تصمیمات شما در سرنوشت آن‌ها مؤثر است بازی را کامل می‌کند. برخی از سناریوها بسیار خلاقانه طراحی‌شده‌اند و طنز تلخی داخل آن‌ها قرارگرفته تا یادآور بازی اصلی Wasteland و اولین بازی‌های Fallout باشد که این سبک را پایه‌ریزی کردند. یک فرقه مذهبی که نسخه هوش مصنوعی رونالد ریگان را می‌پرستند؟ یک پخش‌کننده مواد مخدر عجیب‌وغریب؟ بابانوئلی که به Elf های بیچاره کمک می‌کند؟ همگی این موارد طنزگونه در کنار هم این بازی را منحصربه‌فرد کرده‌اند.

بازی Wasteland 3 در نقطه‌ای جالب در لیست گیم Pass ها قرارگرفته است. اینجا طرفداران سری‌های قدیمی Fallout را داریم که سال‌ها است با سبک جدید بازی که از ریشه اصلی خودش فاصله گرفته سرگرم هستند اما دلشان برای آن عنوان کلاسیک به‌شدت تنگ‌شده.Wasteland 3 بیشتر از یک عنوان نوستالژی گذشته است.

Sunset Overdrive

Sea of Thieves

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud

دیدگاه استودیو Rare از امواج اقیانوس منجر به تولد بازی زیبایی شد که هر آنچه مردم از یک عنوان ماجرایی با تم دزدان دریایی انتظار داشته‌اند را برآورده کند و درعین‌حال زمانی را برای ریلکس بودن در دنیایی آزاد و زیبا در اختیار آن‌ها قرار بدهد. کشتی‌ای بردارید و به سمت افق بی‌انتها حرکت کنید و شهرت و آوازه خود را به جای‌جای دنیا برسانید. سادگی چاشنی اصلی این بازی زیبا است و حتی وقتی همه‌چیز آرام است، لذت سفر در داخل اقیانوس بیکران مثال‌زدنی و به‌یادماندنی است.

Stellaris

Stellaris

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud

بازی‌های استودیو 4X زمانی که در فضای بیکران جریان دارند و در تعداد جهان‌هایی که می‌توانید تحت سلطه بگیرید محدودیتی وجود ندارد، به‌شدت زیبا و هیجان‌انگیز هستند. با تمام این اوصاف بازی Stellaris منحصربه‌فرد است به‌طوری‌که شما را وارد ماجراجویی‌های مهیج و زیبایی در اعماق کهکشان بی‌انتها می‌کند که گاهی این ماجراجویی‌ها به‌شدت خطرناک و کشنده هستند. این بازی‌ای است که اگر به آن اجازه دهید تمام‌وقت بعدازظهر و آخر هفته شما را خواهد گرفت و زمانی که بازی به اتمام رسید، این وسوسه که بار دیگر آن را امتحان کنید و ببینید امپراتوری شما این بار تا چه حد گسترش می‌یابد وجود دارد.

Hollow Knight

Hollow Knight

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud

حیرت‌انگیز بودن بازی Hollow Knight در این موضوع خلاصه می‌شود که یک زیست‌بوم جدید و منحصربه‌فرد را شناسایی کنید. برخی از بازی‌ها OpenWorld هستند و برخی دیگر حالت مرحله‌ای و خطی دارند. این بازی چیزی میان این دو ژانر است و مانند یک پرچین کوتاه می‌ماند. وقتی به داخل آن سرک می‌کشید، ماجراهای جذاب و مهیج یک حشره کوچک را می‌بینید که در طی آن چالش‌های غیرممکن بسیاری را پشت سر می‌گذارد.

رنگ‌آمیزی‌های Parma Violet این دنیای تاریک را زنده کرده و روح تازه‌ای به آن می‌بخشد و پیچیدگی محیط و مراحل بازی در کنار مبارزات آن که باوجود قوانین ساده‌ای که دارد، پیچیدگی منحصربه‌فردی را در دل خود جای‌داده، تجربه این بازی را به‌شدت لذت‌بخش می‌کند. بازی Hollow Knight بیشتر شبیه به‌جایی است که قبلاً بوده‌اید تا یک بازی ویدیویی، به همین دلیل است که مردم آن را با اشتیاق خاصی دوست دارند.

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, xCloud

بازی Rainbow Six Siege به‌عنوان یک بازی موفق کار خود را شروع کرد و به‌مرور بهتر هم شد. من در روزهای اول این بازی افراد بسیاری را در بخش آنلاین بازی ملاقات کرده‌ام که با همکاری با هم و چیدن استراتژی‌های مختلف به پیروزی می‌رسیدند. اما اکنون بازی کمی متفاوت‌تر از گذشته است. با اپراتورهای جدیدی که در دسترس هستند که هرکدام مکانیک‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده‌اند، بازی کاملاً متفاوت شده است. با استفاده از گیم Pass شما به نسخه Deluxe Edition دسترسی پیدا می‌کنید که تعداد قابل‌توجهی از این اپراتورها را برای شما باز می‌کند؛ اما درنهایت، هسته گیم پلی بازی همان چیز قدیمی است. یک بازی شوتر وسیع و مهیج و مبتنی بر تاکتیک که لحظه‌های به‌یادماندنی بسیاری را برای شما رقم خواهد زد.

Microsoft Flight Simulator

Microsoft Flight Simulator

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: PC

بازی‌های شبیه‌سازی در میان عناوین گیم Pass چندان جایی ندارند چراکه این بازی‌ها اغلب سبک و سیاقی جدی داشته و صدها ساعت کار و تلاش و در کنار هزینه‌های گزاف برای تولید را در دل خود قرار داده‌اند. بازی Microsoft Flight Simulator اما داستان متفاوتی دارد. باوجوداینکه این شبیه‌ساز، ریشه‌های عمیقی در طول زمان دارد می‌تواند بسیار سخت و جدی باشد و اما از طرفی این بازی یکی از ساده‌ترین شبیه‌سازهایی است که برای سرگرم کردن شما کاملاً مناسب است.

قطعاً من متخصصی درزمینهٔ علوم هوایی و موارد مربوط به هواپیماها نیستم اما از طرفی به لطف این بازی متخصص این کارشده‌ام که نقطه‌ای از کره زمین را انتخاب کنم، وارد هواپیمایی شده و دنیا را از زیر باله‌ای هواپیما درحالی‌که کنترلر Xbox در دستانم است تماشا کنم. این بازی تجربه‌ای است که می‌توانید هر از چند گاهی اگر مود مناسبش را داشتید وارد آن شوید و حتی اگر تابه‌حال هم تجربه بازی‌های شبیه‌ساز نداشته‌اید، ارزش امتحان کردن را دارد. از این حیث، بازی Microsoft Flight simulator عنوانی مناسب برای گیم Pass خواهد بود.

Moonlighter

Moonlighter

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud

این بازی درواقع شبیه به بازی Zelda است که اقتصاد را واردش کرده باشند. بازی Moonlighter شما را وارد دنیایی فانتزی می‌کند که در آن وارد دخمه‌های مختلف شوید، با موجودات شرور مبارزه کنید و Loot جمع‌آوری کنید. تا اینجا همه‌چیز عادی است اما زمانی که به شهر برمی‌گردید، باید چیزهایی که پیدا کردید را بفروشید تا پول به دست آورده و تمام فعالیت‌های قبلی را تکرار کنید. این قضیه به‌خوبی پیاده‌سازی شده و کار می‌کند. دو ایده موفق از بازی‌های محبوب در کنار هم با چاشنی گرافیک کارتونی و زیبا این بازی را شکل داده‌اند.

New Super Lucky’s Tale

New Super Lucky’s Tale

پلتفرم‌های ایکس باکس گیم پس: Xbox One,Xbox Series X, PC, xCloud

نکته‌ای خارق‌العاده راجع به بازی New Super Luck’s Tale وجود دارد، بازی‌ای که تلاش دارد تا یک پلتفرمر کلاسیک سه‌بعدی باشد و تمام اعضای خانواده از تجربه آن لذت ببرند. دنیای کارتونی‌ای که در داخل بازی به آن سفر می‌کنید سرشار از خلاقیت و رنگ‌های مختلف هستند و مبارزات با Boss ها، گیم پلی را مهیج و تازه نگه می‌دارد. شخصیت Lucky شاید یکی از آن شخصیت‌های خوش نگونی است که هرگز فرصت هنرنمایی نداشته است اما این بازی –و یا نسخه واقعیت مجازی‌اش- این موضوع را یادآوری می‌کند که ساختن دنیایی جذاب با حسن نیت، شادکامی بسیاری را به همراه خود دارد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

سرویس گیم Pass ایکس باکس چیست؟

با خریداری این سرویس که یک اشتراک ماهانه است میتوایند به لیست بلند بالایی از بازی های ایکس باکس دسترسی پیدا کنید و عناوین زیادی را بدون پرداخت هزینه اضافی خریداری کنید.

۱
آیا خریدن گیم Pass ایکس باکس ارزش دارد؟

بله. شما با این کار به جای این که برای هر بازی جداگانه هزینه پرداخت کنید، میتوانید به تعداد زیادی بازی را صرفا با خرید این اشتراک دسترسی داشته باشید.

۲
آیا عناوین جدید نیز در گیم Pass وجود دارد؟

خیر.این لیست مجموعه ای از بازی های قدیمی تر است و برای عناوین جدید باید جداگانه آن ها را خریداری کنید.

۳
هزینه ماهیانه برای گیم Pass ایکس باکس چقدر است؟

این سرویس هر ماه 10 دلار هزینه دارد.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.