Xbox-Game-Pass-Ultimate
یحیی رحیمی

Xbox Game Pass و Xbox Live ادغام شدند: با Xbox Game Pass Ultimate آشنا شوید

یحیی رحیمی 28 فروردین 1398 بدون دیدگاه
563 بازدید

دیشب جدیدترین قسمت از برنامه Xbox Inside پخش شد و شاهد معرفی رسمی کنسول Xbox One S All Digital بودیم. مهم ترین بخش این قسمت اما معرفی سرویس جدید Xbox Game Pass Ultimate بود. این سرویس کاربران سرویس Xbox Game Pass و Xbox Live را گرد هم می آورد و به نوعی این دو سرویس محبوب مایکروسافت را در هم ادغام می کند.

اگر به چند ماه پیش برگردیم به شایعه ای می رسیم که دقیقا این موضوع را برجسته می کرد و خبر از ادغام این دو سرویس می داد. با وجود سرویس Xbox Game Pass Ultimate، دیگر لازم به خرید جداگانه دو سرویس آنلاین دیگر نیست و می توان 5 دلار در این زمینه ذخیره کرد و همچنین جان تازه ای به Xbox Game Pass خواهد بخشید و مطمئنا طرفداران بیشتری را جمع آوری خواهد کرد.

Xbox Game Pass سرویسی است که به شما اجازه دسترسی به بازی های مختلفی را می دهد و هر ماه نیز یک سری بازی های جدید را به لیست بلند بالای خود اضافه می کند. برای مثلا ماه پیش شاهد اضافه شدن Monster Hunter: World بودیم و بازی های بسیار خوبی را به رایگان می شود بازی کرد. همچنین تمامی عناوین اختصاصی مایکروسافت و بازی های دسته اول او مانند Crackdown 3 نیز همان روز اول در دسترس کاربران Xbox Game Pass قرار می گیرد و دیگر لازم به خرید آن‌ها نیست.
Xbox-Game-Pass-Ultimate-2

در مورد Xbox Live هم باید بگوییم که این سرویس به شما اجازه می دهد تا بازی ها را به صورت آنلاین با دوستانتان بازی کنید و همچنین کاربران کنسول های Xbox One و Xbox 360 نیز قادر به دریافت یک سری بازی های رایگان ماهانه خواهند بود که در بعضی اوقات بازی های بزرگ نیز بین آن‌ها دیده می شود. تقریبا می شود گفت که هر ماه کلی بازی رایگان را با عضویت در این دو سرویس می توانید دریافت کنید.

در مورد Xbox Game Pass Ultimate باید بگوییم که تا اواخر سال جاری قادر به دریافت این سرویس نخواهیم بود اما می توان به حلقه های تست داخلی پیوست و آن را امتحان کرد. در حال حاضر هزینه عضویت در سرویس Xbox Game Pass Ultimate ماهانه 15 دلار اعلام شده است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.