دانلود بازی Stellaris Nemesis برای PC
دانلود بازی Stellaris Nemesis برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Stellaris Nemesis برای PC

پارسی گیم 27 فروردین 1400 بدون دیدگاه
3,962 بازدید

دانلود بازی Stellaris Nemesis برای کامپیوتر

بازی‌های استراتژیک هرچند این روزها کمتر موردتوجه هستند اما جذابیت خارق‌العاده‌ای از زمان‌های گذشته داشته‌اند و تا به امروز نیز اگر عنوان مناسب و کاملی در این سبک ساخته شود، همواره به موفقیت چشم‌گیر و محسوس می‌رسد. بازی Stellaris از استودیو Paradox development عنوانی بود که این سبک پرطرفدار را به فضای بیکران و کهکشان‌ها برد و تجربه بسیار مهیج و به‌یادماندنی‌ای را به بازیکنان ارائه داد.به‌تازگی بسته الحاقی Nemesis نیز برای این عنوان موفق منتشرشده تا محتوای تازه و جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار دهد و دنیای بازی را گسترش دهد.

Stellaris Nemesisدر بسته الحاقی Nemesis شما ابزارهای متعدد بسیاری برای کنترل و فرمانروایی بر کهکشان در دسترس خواهید داشت. حال سؤال اینجا است که آیا باقدرت بی‌پایان خود، کهکشان را نجات خواهید داد و یا برعکس تمام آن را به نابودی می‌کشانید.یکی از قابلیت‌های جدید امکان نابودی کامل ستارگان بزرگ است که در صورت انجام آن تمامی آن منظومه و سیارات آن با هر موجود زنده‌ای که در آن وجود داشته باشد منهدم می‌شود. به‌جز این تعداد قابل‌توجهی سفینه قدرتمند جدید در این بسته الحاقی به بازی اضافه‌شده تا محتوای تازه‌ای را در بازی ایجاد کند و شما را سرگرم نگه دارد.
بسته الحاقی Nemesis انتخاب‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد. به‌عنوان قدرت برتر در کهکشان می‌توانید ظالم و پلید باشید و یا برعکس برای بهبود و نجات آن تلاش کنید تا نظم و قانون را در ابعاد کهکشانی ایجاد کرده و سرنوشتی خوب برای آن رقم بزنید. همه‌چیز در دستان قدرتمند شما خواهد بود!

بازی در آینده دور اتفاق می‌افتد که انسان‌ها قابلیت سفر در فضا و کهکشان‌ها را پیداکرده‌اند و تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته‌ای را در اختیاردارند. این امر آن‌ها را با موجودات پیشرفته دیگر درگیر می‌کند که منجر به شکل‌گیری جنگ‌های کهکشانی متعددی می‌گردد. شما باید در نقش فرمانده نیروهای خود را در فضا کنترل کنید و سفینه‌های جنگی مختلفی که در اختیاردارید را در مسیر پیروزی قرار دهید.

به‌جز عناصر کلاسیک بازی‌های استراتژیک، وجود پیشرفت‌های مختلف در تکنولوژی که به نیروهای شما قابلیت‌های جدیدی نیز می‌دهد ازجمله نکات مثبت این بازی موفق است. میدان نبردی که در فضا به وجود آمده و در تمامی ابعاد قابل مدیریت است ، سبک جدیدی را در دل این گیم پلی استراتژیک متولد کرده که تابه‌حال آن را در هیچ بازی دیگری تجربه نکرده باشید. گرافیک چشم‌نواز و زیبا که فضا را با زیبایی هر چه تمام‌تر و جزییات بالا پیش چشمان شما به نمایش می‌کشد نکته حائز اهمیت دیگری است که به لذت‌بخش کردن تجربه بازی کمک شایانی کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های X4: Foundation و Battlestar Galactica Deadlock Armistice را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Stellaris Nemesis با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7 SP1 64 Bit
Processor: Intel® Core™ i3-530 or AMD® FX-6350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 460 / AMD® ATI Radeon™ HD 5870 (1GB VRAM) / AMD® Radeon™ RX Vega 11 / Intel® HD Graphics 4600
DirectX: Version 9.0
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c- compatible sound card
Additional Notes: Controller support: 3-button mouse, keyboard and speakers. Special multiplayer requirements: Internet Connection

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10 Home 64 Bit
Processor: Intel® Core™ i5-3570K / AMD® Ryzen™ 5 2400G
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 560 Ti (1GB VRAM) / AMD® Radeon™ R7 370 (2GB VRAM)
DirectX: Version 9.0
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c- compatible sound card
Additional Notes: Controller support: 3-button mouse, keyboard and speakers. Special multiplayer requirements: Internet Connection

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Necroids, an intelligent undead species that live death to the fullest, will allow players to form empires that thrive where others might perish – and perish that others might thrive!
Nemesis is an expansion to Stellaris in which the player will be able to determine the fate of a destabilizing galaxy. Adding espionage tools, a path to power as the Galactic Custodian to combat endgame crises – or the Menace option to BECOME the endgame crisis – Nemesis gives you the most powerful tools ever available in Stellaris. Ultimately you will have to make the choice between chaos or control, to take charge of a galaxy spiraling into crisis. Will you find a way to take power through diplomacy or subterfuge, or will you watch the stars go out one by one?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.91 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.