Far-Cry-6
یحیی رحیمی

بازه‌ی زمانی انتشار بازی‌های Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine مشخص شد

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
382 بازدید

بالاخره سرنوشت دو بازی Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine مشخص شد و قرار است این دو بازی قبل از ماه سپتامبر 2021 منتشر شوند. یوبی‌سافت در طی جلسه مالی که دیروز برگزار شد، بازه انتشار این دو بازی مورد انتظار را اعلام کرد و فهمیدیم که این دو قبل از پایان سال 2021 منتشر خواهند شد.

یوبی‌سافت تائید کرده که هر دو بازی Rainbow Six Quarantine و Far Cry 6 در بازه زمانی 2021 تا 2022 منتشر خواهند شد. منظور یوبی‌سافت از سال مالی است و درنتیجه هر دو بازی قبل از 30 سپتامبر 2021 برابر با 8 مهر 1400 منتشر خواهند شد. با شروع سال میلادی 2021 از تأخیر انتشار این دو بازی به دلیل مشکلات پیش‌آمده ناشی از همه‌گیری کرونا بودیم و اگر یادتان باشد، تاریخ انتشار اولیه بازی Far Cry 6 در فوریه 2021 قرار داشت.

تغییر نام بازی Rainbow Six Quarantine

بازی Rainbow Six Siege Quarantine قبل از شروع همه‌گیری کرونا معرفی شد و آن زمان واژه قرنطینه به‌ندرت استفاده می‌شد، با شروع همه‌گیری و سر زبان افتادن واژه قرنطینه، یوبی‌سافت به این فکر افتاده که اسم بازی Quarantine را تغییر دهد تا مشکلی برای فرایند بازاریابی و تبلیغ بازی پیش نیاید. مدیرعامل یوبی‌سافت به نام Yves Guillemot در حاشیه جلسه از تأثیر منفی کرونا روی اسم بازی صحبت کرده و گفته که اسم بازی باید تغییر پیدا کند اما هیچ اسم دیگری پیشنهاد نکرده است.

چند وقت پیش تصاویری از بازی Rainbow Six Parasite منتشر شد که بعدها آن تصاویر روی فروشگاه پلی استیشن هم قرار گرفت. با توجه به صحبت‌های مدیرعامل یوبی‌سافت، فعلاً هیچ اسمی نهایی نشده است و ممکن است Rainbow Six Parasite جزو گزینه‌های مطرح باشد و توسعه‌دهندگان به‌صورت داخلی از این اسم استفاده کنند. هنوز ماه‌ها تا عرضه بازی فاصله‌داریم و بنابراین، منتظر خبرهای بیشتر باشید.

بازی Far Cry 6

معرفی کامل بازی‌ها در Ubisoft Forward

خوشبختانه یوبی‌سافت امسال در نمایشگاه E3 2021 که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. این شرکت خوش‌نام فرانسوی در قالب رویداد Ubisoft Forward از بازی‌های جدید و اطلاعات بیشتر در مورد عناوین معرفی‌شده رونمایی خواهد کرد. قرار است معرفی کامل دو بازی Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine هم در این برنامه انجام شود.

رویداد Ubisoft Forward برعکس سال‌های پیش به‌صورت دیجیتالی برگزار می‌شود و خبری از برنامه حضوری با شرکت طرفداران و خبرنگاران مختلف نیست. منتظر پخش زنده این برنامه در روز 12 ژوئن برابر با 22 خرداد و ساعت 23:30 به‌وقت‌ایران باشید.

نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.