دانلود بازی Rayman Legends برای XBOX360,دانلود بازی Rayman Legends برای ایکس باکس 360,بازی ایکس باکس 360, دانلود Rayman Legends برای ایکس باکس 360
دانلود بازی Rayman Legends برای XBOX360,دانلود بازی Rayman Legends برای ایکس باکس 360,بازی ایکس باکس 360, دانلود Rayman Legends برای ایکس باکس 360 پارسی گیم

دانلود بازی Rayman Legends برای XBOX 360

پارسی گیم 12 شهریور 1395 13 دیدگاه
13,722 بازدید

دانلود بازی Rayman Legends برای ایکس باکس 360

بدون شک یکی از خاطره‌انگیزترین سری بازی‌های یوبی‌سافت، رایمن است. آخرین نسخه این سری بازی‌ها تحت عنوان Rayman Legends به دنبال شکست اقتصادی Rayman Origins ساخته و به بازار عرضه شد. Rayman Origins با این که از هر لحاظی بسیار خوب بود و با بازخوردهای خوبی نیز از سوی منتقدین این حوزه روبرو شده بود، آن طور که باید نتوانست از لحاظ فروش نیز خوب عمل کند. این عنوان در ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول دستی نسل هفتمی نینتندو یعنی Wii u عرضه شد اما طولی نکشید تا نهایتاً به دلیل مشکلات اقتصادی پیش آمده به پلتفرم‌های دیگر راه پیدا کرد. پس از این ماجراها، زمزمه‌هایی از ساخت ادامه این سری از بازی‌ها تحت عنوان Rayman legends به گوش می‌رسید که نهایتاً با واقعیت تبدیل و این بار از همان ابتدا برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه شد. این بازی بر خلاف نسخه پیشینش از هر لحاظ موفق ظاهر شد و توانست تا حدی مشکلات پیش آمده را رفع کند.

داستان بازی همانند بسیاری از عناوین هم سبکش، از پیچیدگی خاصی بهره نمی‌برد و گیمر بایست با شخصیت‌های خنگ موجود در سیر داستانی به دنبال یک سری از شخصیت‌های شرور رفته و آن هارا دستگیر کند. محوریت داستانی بازی ادامه ایست بر نسخه قبلی‌اش، حدود یک قرن از شکست دادن کابوس‌ها توسط ریمن و تیمش می‌گذرد و آن‌ها در طول این مدت در یک خواب عمیق به سر می‌بردند تا اینکه گروهی به نام Dark teensie تمام اعضای گروه Teensie را زندانی می‌کنند، یکی از اعضای گروه Teensie موفق به فرار از زندان می‌شود و برای نجات دوستانش به گروه رایمن مراجعه می‌کند. اما مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد داستان بازی می‌توانم بگویم این است که در نهایت سادگی به هیچ وجه شاهد کاستی جذابیت روند گیم پلی و دیگر نکات بازی نبودیم.

گرافیک بازی به لطف Ubi art به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است و ما در طول بازی شاهد تصویرهای بسیاری زیبایی هستیم. طراحی هنری بازی آن‌قدر خوب کار شده است که گیمر را به دست کشیدن از بازی و مشاهده آن‌ها ترغیب می‌کند. رنگ آمیزی های شاد و پر رنگ، پس زمینه‌های زنده، چند لایه و پر جزئیات تنها بخشی از شاهکار یوبی‌سافت در این بازی هستند.

یکی از نقاط قوت این سری از ابتدای انتشارش تا به امروز اهمیت به جایگاه موسیقی‌های انتخابی در بازی است. در این نسخه نیز با کمی تأمل می‌توان به اهمیت تیم سازنده بازی به موسیقی‌های انتخابی پی برد. تمامی قطعاتی که در پس زمینه بازی پخش می‌شوند با توجه به اقتضای مراحل انتخاب شده‌اند و کاملاً با فضای بازی همخوانی دارند. صداگذاری بر روی عوامل دیگر بازی چون باد و آب و… نیز به خوبی صورت گرفته تا در نهایت این عنوان را از دیگر بازی‌های هم رده‌اش در این بخش یک سر و گردن بالاتر ببرد. بدون شک یکی از بهترین نسخه‌های این سری از بازی‌ها Rayman Legends بود. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حداقل چند روز هم که شده از بازی‌های تروریستی و خشن دست کشیده و حتماً این عنوان را تجربه کنید.

هم اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 13 دیدگاه
  • Avatar

    MJP

    مهمان

    سلام یک سوال من بازی رو دانلود کردم همه کاراشم کردن اجراش میکنم ارور میده دستگاه خاموش. میشه چرا اینجوریه لطفاً راهنمایی کنید ?

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ahoora در پاسخ به MJP

      مهمان

      برای منم همین شکلی هست بازی رو پلی میکنم
      دستگاه خاموش میشه

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    دستگاه باید کپی خور باشه ممنون میشم اگه جواب بدین

    پاسخ دهید
    • Avatar

      عباس در پاسخ به محمد

      مهمان

      آره اگر میخوای تو سی دی بریزی

  • Avatar

    طاها عطایی

    مهمان

    سلام
    با چه نرم افزاری می توانیم بازی را رایت کنیم ؟
    بازی تست شده است ؟
    باتشکر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    INJANEB

    مهمان

    سلام و خسته نباشید من کنسول اسلیم هست میشه بریزم روی فلش و از اون ور بریزم روی هارد؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ؟؟؟ در پاسخ به INJANEB

      مهمان

      چونکه ایکس باکس و فقط فرمت fat32 میشناسه باید اول چند تا فایل زیر ۴ گیگ مثلاً ۳ گیگ بریزی روی فلش بعد ۳ گیگ بعدی بعد هم سه گیگ بعدی دونه دونه اینا رو همون وقت که ریختی میزنی به ایکس باکس کپی می کنی بعد که همشون اونجا رفتن اسکن می کنی بازی میاد تو xbox ۳۶۰ games باید کنسول جیتگ باشه

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    باید همه پارت ها رو دانلود کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام وقتی بازی رو داخل فلش ریختم چگونه بازی را اجرا کنم؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آرین در پاسخ به امیر

      مهمان

      سلام شما با گوشی از حالت فشرده خارج کردی و بعد ریختی رو فلش اگر این کار رو کردی با چه برنامه ای؟؟

  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    لطفا بازی minecraft برای Xbox One بگزارید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سینا

    مهمان

    سلام
    برای اجرا اگه فقط رایت کنیم رو دی وی دی حل می شه ؟دی وی دی باید چند تا باشه؟
    چون میگن برای اجرا از روی فلش باید جی تگ باشه ولی دی وی دی همش میشه مال من lt 3 هست
    ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سینا

      نویسنده

      سلام سینا عزیز
      بله رایت کنید اجرا میشه و دیسک هم باید DVD 9 گیگابایتی باشه.