rainbow-six-parasite
علی رحمانیان

نام جدید بازی Rainbow Six Quarantine اعلام شد

علی رحمانیان 28 بهمن 1399 بدون دیدگاه
697 بازدید

همان‌طور که قبلاً هم گفتیم، یوبی‌سافت در جریان آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که احتمالاً نام بازی Rainbow Six Quarantine را به دلیل مشابهت آن با شرایط قرنطینه‌ای که در کل جهان حاکم است، تغییر خواهد داد. حال به‌تازگی لوگوی جدیدی از این عنوان در شبکه‌ی پلی‌استیشن قرارگرفته که نشان از تغییر نام آن به Rainbow Six Parasite دارد. این‌طور که به نظر می‌آید این پوستر مربوط به یکی از پچ‌های اولیه‌ی بازی هست که توسط منبع انتشاردهنده‌ی آپدیت‌های شبکه‌ی PSN، به اشتراک گذاشته‌شده است.

Rainbow Six Parasite قرار است عنوانی در سبک تیراندازی و بقا باشد که بازیکنان در آن به‌احتمال‌زیاد با زامبی‌ها دست‌وپنجه نرم خواهند کرد. طبق اطلاعاتی که در دسترس است، Rainbow Six Parasite باحالت Co-Op سه نفره قابل بازی خواهد بود و تأکید زیادی بر روی کار تیمی دارد. پس از معرفی بازی در سال E3 سال 2019، تاریخ انتشار آن برای سال 2020 تنظیم‌شده بود ولی به دلایلی تأخیر خورد و تا به امروز خبر جدیدی در رابطه با تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی اعلام‌نشده است.

نسخه Siege سری بازی Rainbow Six موفقیت فوق العاده ای را کسب کرد و آپدیت های منظم نیز یکی از دلایل همین موفقیت کسب شده بود و به صورتی که بعد از گذشت چندین سال از بازی، هنوز هم طرفداران زیادی آن را بازی می کنند و فروش خوبی عاید یوبی‌سافت شده است. سازندگان وعده داده‌اند که در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری راجع به Rainbow Six Parasite به اشتراک خواهند گذاشت و تا آن موقع باید صبر کنیم. این بازی برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.