Far Cry 6
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی‌های Far Cry 6 و Rainbow Six: Quarantine تأخیر خورد

یحیی رحیمی 9 آبان 1399 بدون دیدگاه
966 بازدید

یوبی‌سافت بازی‌های بزرگی برای ماه‌های پایانی سال مالی فعلی آماده کرده بود که ازجمله آن‌ها باید به Assassin’s Creed Valhalla، Far Cry 6 و Immortals Fenyx Rising اشاره کرد. هرچند که همه انتظار انتشار بازی‌های جدید را در ماه‌های آینده داشتند، تاریخ انتشار این بازی‌ها تأخیر خورده است.

یوبی‌سافت در حاشیه کنفرانس مالی سه‌ماهه پیشین، از تأخیر انتشار دو بازی Far Cry 6 و Rainbow Six: Quarantine به سال مالی آینده خبر داده است. این به معنی آن است که هیچ‌کدام از این بازی‌ها تا روز اول آوریل 2021 و ماه‌های اول سال 1400 شمسی عرضه نخواهند شد و ممکن است انتشار آن‌ها تا 31 مارس 2022 هم طول بکشد.

یوبی‌سافت دلیل تأخیر این دو بازی را پدید آمدن مشکلاتی در زمینه توسعه عنوان کرده و اینکه ویروس کووید 19 باعث کند شدن روند ساخت بازی و دشواری کار تیمی شده است و یوبی‌سافت به دنبال عرضه‌ی ناقص این بازی‌ها نیست و تأخیر انجام‌گرفته، کیفیت بازی نهایی را تضمین می‌کند. یوبی‌سافت در ادامه گفته که فصل تعطیلات پیش رو ازنظر مالی مناسب خواهد بود و تأخیر دو بازی گفته‌شده، مشکلی در زمینه درآمد کسب‌شده ایجاد نخواهد کرد و این شرکت، وابسته به چند بازی نیست.

بازی Far Cry 6 قرار بود روز 18 فوریه 2021 عرضه شود و یکی از اولین بازی‌های یوبی‌سافت در سال جدید میلادی بود که همگی هیجان زیادی برای دریافت آن داشتند. در مورد Rainbow Six: Quarantine هم می‌توان گفت که این بازی در E3 2019 معرفی شد اما از آن زمان تابه‌حال هیچ اطلاعاتی از بازی دریافت نکرده‌ایم و با ماهیت آن آشنا نیستیم. تأخیر انجام‌گرفته می‌تواند کمپین تبلیغاتی بازی را تقویت کند و ویدیوهایی بیشتری از هر دو ببینیم.

فعلاً تاریخ انتشار رسمی بازی‌های Rainbow Six: Quarantine و Far Cry 6 مشخص نیست. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.