Resident-Evil-Village
یحیی رحیمی

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته انگلستان: شروع طوفانی Resident Evil Village

یحیی رحیمی 20 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
730 بازدید

چارت پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته انگلستان منتشرشده و شاهد صدرنشینی بازی Resident Evil Village هستیم. این اثر ترسناک توانسته امتیازهای خوبی از سوی منتقدان دریافت کند و موفق به جذب 100 هزار بازیکن آنلاین در روز اول هم شده بود. همراه پارسی گیم باشید تا 10 بازی پرفروش هفته پیش را معرفی کنیم.

بازی Returnal از عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن 5 توانسته بود مقام اول چارت هفته گذشته را به دست آورد اما این هفته از لیست 10 بازی پرفروش خارج‌شده است. به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان بازی به‌صورت دیجیتالی آن را خریداری کرده‌اند و فروش فیزیکی آن نسبت به عناوین مشابه کم‌تر بوده است. به‌هرحال Returnal حالا در مقام 15 چارت قرارگرفته است و باید منتظر انتشار آمار کامل توسط سونی باشیم.

بدون شک برنده این هفته، بازی Resident Evil Village است که توانسته قدرتمندانه صدر جدول را کسب کند. جالب است که نصف دیسک‌های فروخته‌شده بازی در انگلستان مربوط به نسخه پلی استیشن 5 بوده است و در کل نسخه پلی استیشن بیش از 80 درصد از فروش کل بازی را شامل می‌شود. این نشان‌دهنده محبوبیت کنسول پلی استیشن 5 در اروپا و همچنین فروش بالای پلی استیشن 5 است.

در ادامه می‌توانیم بازی FIFA 21 را مشاهده کنیم که هفته‌هاست در میان 10 بازی پرفروش هفته قرار دارد و به نظر تا انتشار نسخه جدید، از لیست تکان نخواهد خورد. جالب است که بازی GTA V همچنان فروش بالایی دارد و روند فروش آن افت نمی‌کند. این در حالی است که بازی در سال 2013 منتشرشده و این موفقیت بزرگی برای Rockstar Games به‌حساب می‌آید. اگر به دنبال اخبار این بازی هستید، اخیراً تمامی شایعات بازی GTA 6 را گرد هم آوردیم و صحت آن‌ها را بررسی کردیم.

بازی Call of Duty Black Ops Cold War با شروع فصل سوم به جایگاه دهم برگشته است و بخش بزرگی از چارت هم مرتبط با بازی‌های انحصاری نینتندو است که در انگلستان طرفداران زیادی دارد. در زیر می‌توانید نگاهی به 10 بازی پرفروش هفته گذشته انگلستان بیندازید.

top-10-games

پرفروش ترین بازی های هفته پیش انگلستان

  1. Resident Evil Village
  2. New Pokémon Snap
  3. FIFA 21
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Animal Crossing: New Horizons
  6. Minecraft (Switch)
  7. Super Mario 3D World + Bowser’s Fury
  8. Grand Theft Auto V
  9. Ring Fit Adventure
  10. Call of Duty: Black Ops Cold War

منبع: PushSquare

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.