پارسی گیم

دانلود بازی Resident Evil Village برای Xbox Series X|S

پارسی گیم 30 اردیبهشت 1400 8 دیدگاه
5,064 بازدید

دانلود بازی Resident Evil Village برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس

سری بازی‌های Resident Evil یک عنصر جدانشدنی از خاطرات بسیاری از گیمر ها هستند. بازی‌هایی که با نوآوری و اختراع یک سبک جدید در کنار داستانی مهیج و گیم پلی‌ای هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز به یکی از به‌یادماندنی‌ترین مجموعه بازی‌ها در ژانر Survival Horror تبدیل شدند. استودیو Capcom در سیاست‌های اخیرش پیرامون این مجموعه، نوآوری جدیدی را در آن ایجاد کرده است و اگر بازسازی‌های اخیر شرکت از بازی‌های قدیمی را در نظر نگیریم، گیم پلی اول شخص را در سری Resident Evil تزریق کرده است. پس از موفقیت چشمگیر و همچنین استقبال هواداران از این نوآوری در شماره هفتم بازی، دنباله آن با نام Resident Evil Village توسط Capcom معرفی گردید.

داستان بازی چند سال پس از وقایع بازی Resident Evil 7 Biohazard رخ می‌دهد و شما دوباره در نقش Ethan Winters و از دید اول‌شخص بازی را تجربه خواهید کرد. شما به همراه همسرتان پس از ماجراهای مرگباری که پشت سر گذاشته‌اند به دنبال زندگی آرام و بی‌دردسری هستند و به مناطق کوهستانی‌ای در اروپا پناه برده‌اند؛ اما این صلح عمر کمی داشته و روستایی که در آن سکونت کرده‌اند در عملیاتی که توسط شرکت Umbrella و به رهبری Chris Redfield انجام می‌شود موردحمله قرار می‌گیرد و دوباره زوج داستان ما را اسیر دردسرهای جدیدی می‌کند. آنچه در آینده در انتظار آن‌ها است مرموز، تاریک و خطرناک است و ماجراجویی آن‌ها در دل کوهستان‌های سرد، قلعه‌ای ترسناک و دیگر مکان‌های شوم را می‌طلبد.

شما بازی را در منطقه‌ای روستایی که ظاهری تاریک و شوم دارد تجربه خواهید کرد که ساکنینی مرموز در آن سکونت دارند و در رأس آن یک بنای قدیمی به نام قلعه Dimitrescu قرارگرفته است. این قلعه محل سکونت ساحره‌ها و خون‌آشام‌هایی است که سالیان سال در پشت درهای بسته آن زندگی کرده‌اند اما اکنون تصمیم دارند که از محل اختفای خود بیرون آمده و سرنوشتی نحس برای دنیا رقم بزنند. وجود شخصیت‌های آشنا مانند Chris Redfield در کنار شخصیت‌های جدید مجموعه مانند Ethan و همسرش یکی از نکات جالب در داستان بازی است.

نمی‌توان از میزان دقت در طراحی و جزییاتی که در این بازی پیاده‌سازی شده است گذشت. سازندگان یک دنیای تاریک، زیبا و ترسناک را با گرافیکی بی‌نظیر پیش چشمان شما به نمایش گذاشته‌اند. بازی قبل در مناطق مردابی آمریکا جریان داشت اما این بازی، کاملاً لوکیشن جدید و جالبی را برای روایت داستان خود انتخاب کرده است. کوهستان‌های سرد و برفی اروپایی که به‌خودی‌خود در دنیای واقعی می‌توانند هولناک باشند. اگر چاشنی سری بازی‌های Resident Evil نیز به این لوکیشن اضافه شود، قطعاً انتظار یک عنوان بی‌نظیر منطقی است.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village

بازی Resident Evil Village توسط استودیو Capcom ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Resident Evil Village با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Village

اما گیم پلی مانند تمامی نسخه‌های بازی به سنت‌های خود پایبند بوده و همان چیزی است که از یک بازی Resident Evil انتظار دارید. کمبود منابع چاشنی اصلی گیم پلی بوده و هر چیزی از وسایل بازیابی سطح سلامتی تا گلوله و سلاح، کمیاب است که باعث می‌شود در هر موقعیتی مدیریت این منابع محدود را در ذهن خود داشته باشید تا بتوانید در بازی پیشروی کنید. دشمنان سرسخت بازی که از کلیشه قدیمی زامبی‌های کندذهن فاصله گرفته‌اند و این بار مانند بازی قبل، هرکدام شخصیت خاص خود را دارند که مبارزه با آن‌ها را به‌مراتب سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر می‌کند.

مطالب پیشنهادی:

  1. نقد و بررسی بازی Resident Evil Village
  2. داستان بازی Resident Evil Village
  3. راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی Resident Evil Village
  4. آموزش بازی Resident Evil Village : نکاتی که باید قبل از شروع بدانید!
  5. آموزش بازی Resident Evil Village : چطور از حمله مهیب اول بازی جان سالم به درببریم؟

سری Resident Evil قطعاً در مسیر درستی قدم برداشته است و با یک تغییر کوچک در گیم پلی اما پایبند بودن به اصول و سنت‌های خود، روح تازه‌ای را در بطن خود دمیده است تا نه‌تنها انتظار هواداران قدیمی خودش را برآورده کند، بلکه بازیکنان جدید را نیز به سبک خود علاقه‌مند کرده و درگیر دنیای تاریک، ترسناک و بی‌نظیر خود کند.

در ادامه برای دانلود بازی Resident Evil Village با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

RResident Evil Village is a third-person shooter video game developed by The Coalition and published by Xbox Game Studios for Microsoft Windows and Xbox One, and is the sixth installment of the Gears of War series, it is the sequel to Gears of War 4. The game will be released worldwide on September 10, 2019. Kait, JD, Del, and Marcus travel to the ruins of Azura in order to launch a prototype Hammer of Dawn satellite in an effort to restore the Hammer of Dawn network. With the launch successful, they return to the COG capital, New Ephyra, but find out from Baird that he still cannot locate the other satellites. Jinn finds out about the launch and orders them not to restore the network, since it would go against the wishes of the late Anya Fenix, who had decided to permanently decommission the Hammer of Dawn. Jinn then receives word that Settlement 2 is under attack and sends JD’s squad to assist the evacuation. Accompanying them in defending the settlement is a Gear named Fahz, involved in an incident that spurred JD and Del to desert the COG. The incident in question involved Fahz ordering a squadron of armed drones to fire on protesting Settlement 2 citizens. In a heated moment during the fighting, Fahz reveals that he was only following JD’s orders, causing Del and Kait to lose trust in JD. As the Swarm attacks intensify and threaten to destroy the evacuation convoy, JD orders Baird to fire the Hammer of Dawn. While the Swarm forces are annihilated, the Hammer of Dawn malfunctions and begins firing wildly, resulting in the death of Lizzie Carmine, and many civilians.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 31.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    سام

    مهمان

    دیتای این بازی برای سری s , و سری x xbobx هر دو یکی هست ؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد رضا

    مهمان

    سلام این رایگانه؟
    یا باید سی دی کی خرید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد رضا

      پشتیبانی

      سلام
      رایگان نیست

  • Avatar

    Mehran

    مهمان

    ببخشید میشه آموزش کامل نحوه نصبشم بزارید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    hdghs

    مهمان

    سلام این دیتا رو داخل xbox one هم میشه ریخت ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به hdghs

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    ali

    مهمان

    Salam khaste nabashid … man bekham in bazi ro az site begiram berizam ro console bayad chikar konam daqiqn ?! masalan baziaye ps az tarighe psx mirizam vali xbox ro balad nistam lot mikonid amoozesh ro ham gharar bedin ?!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali

      دبیر محتوا

      سلام ممنون
      در حال آماده سازی آموزش این کار هستیم. به زودی در سایت قرار میگیره.