بازی F1 22
یحیی رحیمی

بازی F1 22 صدرنشین چارت هفتگی فروش بازی انگلستان شد

یحیی رحیمی 14 تیر 1401 بدون دیدگاه
126 بازدید

F1 22 تازه‌ترین بازی مسابقه ای استودیو Codemasters موفق به کسب جایگاه اول چارت فروش بازی هفتگی بریتانیا شده است. گفتنی است 71 درصد از میزان فروش دیسک بازی مربوط به نسخه پلی استیشن بوده است و این بازی توانسته در هفته‌های خلوت صنعت بازی، شروع مناسبی کسب کند و همان‌طور که انتظار می‌رفت در جایگاه اول چارت فروش فیزیکی قرار گیرد.

به گزارش پارسی گیم، بازی F1 22 جزو مهم‌ترین بازی‌هایی است که در ماه ژوئیه منتشر می‌شود. گیمرهای بریتانیایی از تازه‌ترین شماره مجموعه بازی فرمول یک استقبال کرده‌اند و با خرید بازی، آن را در جایگاه اول پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی قرار دادند. گفتنی است 71 درصد از میزان فروش بازی مربوط به کنسول پلی استیشن است و البته این رقم تنها مربوط به دیسک بازی است و آمار و ارقام پیشین نشان داده که کاربران پلی‌استیشن، علاقه بیشتری به خرید دیسک بازی دارند.

بازی F1 22 استودیو Codemasters تنها اثر جدید چارت فروش بازی هفتگی انگلستان است و دیگر عناوین مربوط به ماه‌های گذشته و تکراری هستند. جایگاه دوم این چارت نیز به بازی Horizon Forbidden West تعلق گرفته است که توانسته همان جایگاه دوم را حفظ کند. در ادامه بازی نینتندو سوییچ اسپورت دیده می‌شود که از زمان انتشار تابه‌حال در میان ده بازی پرفروش قرار داشته و گیمرهای بریتانیایی از این بازی ورزشی نینتندو استقبال کرده‌اند.

فروش بازی F1 22

F1 22 پرفروش‌ترین بازی هفته

از جمله دیگر بازی‌های جدید که در این چند ماه منتشر شده باید به Lego Star Wars اشاره کرد. فروش بازی همچنان برقرار است و این اثر موفق به کسب جایگاه چهارم چارت این هفته شده است. بقیه فهرست نیز متعلق به عناوین نینتندو سوییچ است که در بریتانیا طرفداران زیادی دارد و هر هفته، شاهد حضور بازی‌ها در میان ده عنوان پرفروش هستیم. به نظر می‌رسد که تا ماه اکتبر و زمان انتشار بازی‌های جدید و تراز اول، تغییر چندان زیادی در چارت هفتگی مشاهده نکنیم.

بازی F1 22 در عین حال با تغییرات اساسی راهی بازار ویدیوگیم شده است. این اولین شماره سری بازی فرمول یک است که تحت کنترل شرکت EA منتشر می‌شود و اسم آن نسبت به عناوین پیشین تغییر یافته است. استودیو کدمسترز از قابلیت‌های ویژه‌ای برای تولید بازی استفاده کرده که آن را نسبت به عناوین مشابه یک سر و گردن بالاتر برده است. انحصار تولید بازی F1 در اختیار EA است و این بازی، بهترین گزینه برای عاشقان مسابقات فرمول وان است.

طبق آخرین اخبار بازی، امتیاز رانندگان F1 22 مشخص شده است. گفتنی است کرک بازی F1 22 به دلیل استفاده از قفل دنوو منتشر نشده و تنها راه تجربه بازی، خرید قانونی آن است. در ادامه نگاهی به 10 بازی پرفروش هفته بیندازید.

  1. F1 22
  2. Horizon Forbidden West
  3. Nintendo Switch Sports
  4. LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
  5. Mario Kart 8 Deluxe
  6. FIFA 22
  7. Mario Strikers: Battle League
  8. Pokemon Legends: Arceus
  9. Minecraft: Nintendo Switch Edition
  10. Animal Crossing: New Horizons

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.