دانلود بک اپ بازی Sheltered برای PC
دانلود بک اپ بازی Sheltered برای PC پارسی گیم

دانلود بک اپ بازی Sheltered برای PC

پارسی گیم 22 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,831 بازدید

دانلود بازی Sheltered برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Sheltered

دنیاهای آخرالزمانی از آن دسته سوژه‌هایی است که مدت‌های طولانی در فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی حضور داشته و منجر به تولید عناوین موفق و سرگرم‌کننده‌ای هم شده است. بسیاری از بازی‌های تولید شده با محوریت این سوژه، تأکید زیادی بر عنصر بقا و زنده ماندن دارند که امری منطقی و واضح است. بازی Sheltered از استودیو Team 17 یکی از همین عناوین بوده که ماجراهای یک خانواده را در پناهگاهی بعد از آخرالزمان روایت می‌کند.

هدف شما ساده اما مهم است. پس از اینکه دنیا در یک هولوکاست که توسط بمب‌های اتمی ایجاد شد، به تباهی رفت، همه‌چیز عوض شد و حال شما باید خانواده خود را که در یک پناهگاه زیرزمینی قرار دارند رهبری کرده و از آن‌ها محافظت کنید. در طول مسیری که به این پناهگاه دارید، باید تمامی منابع حیاتی مانند مواد خوراکی، آب و دارو را جمع‌آوری کرده تا برای سختی‌هایی که در آینده در انتظار شما و خانواده است، آماده شوید. برای زنده ماندن در این دنیای نابودشده، باید با عناصر بسیار زیادی بجنگید که افسردگی، استرس، مواد رادیواکتیو و خستگی بیش‌ازحد چند مورد محدود از آن‌ها هستند.

زمانی که برای پیدا کردن منابع از پناهگاه خارج می‌شوید، ماجراهای زیادی انتظارتان را خواهد کشید. گیم پلی ترکیبی از عناصر ساخت‌وساز و مدیریت در کنار تلاش برای بقا است و گاهی نیز انتخاب‌هایی را پیش پای شما قرار می‌دهد تا تصمیم‌گیری هم نقشی در آن بازی کند. علاوه بر مدیریت پناهگاه و تأمین منابع حیاتی، باید خانواده خود را آموزش داده و برای آن‌ها سلاح بسازید. همچنین ویژگی‌هایی از بازی‌های نقش‌آفرینی در بازی حضور داشته و قابلیت‌هایی در طول بازی برای هر کاراکتر در دسترس قرار می‌گیرد.

در کنار این موارد، می‌توانید افراد غریبه را نیز به گروه خود اضافه کرده تا با برتری تعداد بتوانید از پس چالش‌ها برآیید. مبارزات نیز در سبک نوبتی طراحی شده‌اند اما تمرکز بازی بیشتر بر روی عناصر دیگر است. وسایل نقلیه برای گشت‌وگذار سریع‌تر در محیط‌های بازی وجود داشته و می‌توانید انواع حیوانات را نیز در کنار خود همراه کنید. این بازی، تجربه کاملی از یک دنیای آخرالزمانی برای شما رقم خواهد زد و مملو از محتوای جذاب و سرگرم‌کننده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Frostpunk و Factorio را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sheltered با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: Dual Core CPU
Memory: 1 GB RAM
Graphics: GeForce 7800, AMD HD 4600, Intel HD Graphics 3000 or above
DirectX: Version 9.0
Storage: 600 MB available space
Sound Card: Windows Compatible Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Panting, scared, the shelter airlock smashes down behind you. You wish you did not have to go outside, but you do. It would be easier to give up. But you don’t. The hardship, the hunger, the thirst. The fear. You keep reminding yourself why you stay alive. Why you do this. Then you hear it. “Daddy you’re back.” You wife’s face lights up and you open a bag full of medical supplies. You need not tell her how you got them. You simply enjoy your small victory in this, the harshest of times. In the post-apocalyptic world, you must keep your family alive in your underground bunker in this deep strategy game from Unicube…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.