دانلود بازی Primal Carnage Extinction برای PC
دانلود بازی Primal Carnage Extinction برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Primal Carnage Extinction برای PC

پارسی گیم 1 مهر 1400 بدون دیدگاه
3,786 بازدید

دانلود بازی Primal Carnage Extinction برای کامپیوتر

دایناسورها موجوداتی غول‌پیکر بوده که قبل از انسان‌ها بر کره زمین حکمرانی می‌کردند. این موجودات در گونه‌های اهلی و وحشی تقسیم می‌شدند و برخورد شهاب‌سنگی عظیم به زمین باعث انقراضشان شد. امروزه هم در سینما و هم در عرصه بازی‌های ویدیویی، دایناسورها به سوژه مناسبی برای تولید محتوای سرگرم‌کننده و علمی تخیلی هستند. بازی Primal Carnage Extinction از استودیو Circle Five عنوانی با محوریت همین موجودات بوده که در آن می‌توانید هم شکارچی آن‌ها باشید و هم در نقش دایناسورها مقابل انسان‌ها قرار بگیرید.

داستان بازی در جزیره‌ای جریان دارد که داخل آن دایناسورها را با مهندسی معکوس ژنتیکی دوباره زنده کرده‌اند؛ اما وقوع حادثه‌ای باعث شده تا آن‌ها از قفس‌های خود آزاد شده و در منطقه هرج‌ومرج ایجاد کنند. تیمی متشکل از مزدوران و سربازان ماهر برای سر و سامان دادن به اوضاع وارد جزیره شده و ماجراهای مهیج و خطرناکی را در پیش خواهند داشت. آیا شما به انسان‌ها ملحق شده و برای بار دوم نسل دایناسورها را منقرض می‌کنید و یا در نقش دایناسورها، مقابل مهاجمان ایستادگی کرده و از جزیره خود محافظت می‌کنید؟

اگر به تیم دایناسورها ملحق شوید، 12 کلاس مختلف از آن‌ها برای بازی در دسترس است که هر کدام قدرت و ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارند. از گونه‌های کوچک و سریع گرفته تا گونه‌های زهردار و یا گوشت‌خوار غول‌پیکر. همچنین با قابلیت غرش می‌توانید ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در هرکدام نهفته است را آزاد کنید. تیم انسان‌ها برای مقاومت و زنده ماندن در برابر این دایناسورها به طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و تجهیزات ویژه دسترسی دارند. همچنین 5 کلاس مختلف نیز برای انسان‌ها طراحی شده که هرکدام قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند.

طراحی مراحل تنوع مناسبی داشته و نقاط مختلفی از این جزیره سرسبز را گشت‌وگذار خواهید کرد. علاوه بر جنگل‌های انبوه، آزمایشگاه‌های متروکه و مناطق آتش‌فشانی نیز در بازی حضور دارند که برای پیروز شدن در هرکدام نیازمند تاکتیکی متفاوت و شناخت کافی از منطقه هستید. به‌جز کشت و کشتار، مأموریت‌هایی مانند سرقت تخم دایناسورها، نجات سایر انسان‌ها و یا مراقبت از لانه در قالب دایناسورها نیز وجود دارد تا تنوع کافی در گیم پلی بازی پیاده‌سازی شود. زاویه دوربین اول‌شخص و گرافیک قابل‌قبول هم باعث می‌شود تجربه‌ای واقع‌گرایانه و جذاب را داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ark: Survival Evolved و Rust را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Primal Carnage Extinction با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP Service Pack 3
Processor: 2.0GHz+ Single-Core CPU
Memory: 5 GB RAM
Graphics: Dedicated graphics card with 1GB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 28 GB available space
Additional Notes: *Users may experience compatibility issues on 32-bit systems

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 3.0GHz+ Multi-Core CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1080
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 28 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Resurrected from extinction on a remote island, dinosaurs have escaped to wreak havoc! An elite mercenary team is dispatched to remove the threat, but these lizards won’t go down without a fight. The stage is set for the ultimate showdown.
Will you eliminate the humans intruding on your territory, or make these bloodthirsty beasts extinct for the second time…?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 24.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.