Apex Legends
یحیی رحیمی

هر آنچه باید از فصل نه بازی Apex Legends بدانید: مود و هیرو جدید!

یحیی رحیمی 14 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
511 بازدید

فصل نه بازی Apex Legends در دسترس تمامی کاربران قرارگرفته است. آپدیت 1.67 که آغازگر فصل نهم است، مودهای تازه‌ای را به همراه یک هیرو جدید اضافه می‌کند و باید بدانید که با آپدیت بزرگی سروکله دارید که قرار است چهره این اثر بتل رویال را برای همیشه تغییر دهد. چند وقت پیش سرنخ هایی از اضافه شدن محتوای زیادی به فصل نهم دریافت کرده بودیم و خوشبختانه با سورپرایز EA مواجه شدیم.

جدا از تغییرات قیدشده، یک بتل پس جدید هم با آیتم‌های تزئینی مخصوص آماده‌شده است که با انتشار آپدیت 1.67 بازی Apex Legends در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همراه ما باشید تا لیست کامل تغییرات فصل نه بازی اپکس لجندز را بررسی کنیم.

چه برایمان آورده‌ای Apex Legends ؟

مود جدید Arenas

فصل نه بازی اپکس لجندز با معرفی یک مود جدید به نام Arenas همراه است. قوانین این مود بسیار ساده است و در هر مسابقه، دو تیم سه نفره در مقابل هم قرار می‌گیرند و باید حریفان خود را از دور مسابقه خارج کنند. مهم‌ترین نکته آن است که هیچ مکانی برای فرار و کمین کردن وجود ندارد و درواقع یا برنده می‌شوید یا می‌میرید.

Apex Legends Arenas

مود Arenas با افزودن آیتم‌های تازه‌ای به نقشه همراه است که نبردهای تن‌به‌تن را جذاب‌تر می‌کند. روند شروع مود به این شکل است که ابتدا در یک اتاق مخصوص ظاهر خواهید شد و این مکانی است که باید تفنگ، جلیقه ضدگلوله و آیتم‌های دیگر را اتخاذ کنید و البته باید لودآوت مخصوصی انتخاب کنید و بدون داشتن استراتژی مناسب، برد عملی نمی‌شود. سپس وارد میدان مبارزه خواهید شد و اولین تیمی که بتواند سه دست را با اختلاف ببرد، پیروز میدان خواهد بود. درصورتی‌که مبارزه کاملاً پیاپی دنبال شود، آنگاه حالت Sudden Death پدیدار می‌شود که راهی جز حذف فیزیکی دشمن باقی نمی‌گذارد.

Apex Legends Party Crasher

Party Crasher

Party Crasher یکی از نقشه‌های جدید بازی است که تنوع خاصی به گیم پلی می‌بخشد. با دریافت آپدیت 1.67 بازی Apex Legends، شانس حضور در میدان نبرد مشابه مرکز یک شهر بزرگ را خواهید داشت. ساختمان‌های این نقشه فاصله اندکی با همدیگر دارند و لازم است دقت زیادی هنگام حرکت در خیابان و کوچه‌ها به خرج دهید. ساختمان‌های بلند موجود در این میدان نبرد، مخصوص اسناپیرها ساخته‌شده‌اند و برای همین مواظب گلوله‌های غیبی باشید!

Phase Runner

این دومین نقشه شخصی‌سازی‌شده و شاید بزرگ‌ترین آن‌ها باشد. این نقشه فضای زیادی برای مانور در اختیار شما قرار می‌دهد و دقیقاً مخصوص افرادی ساخته‌شده که صبر زیادی دارند و باحوصله حرکات خود را پیش می‌برند. استفاده از مخفی کار و ارتباط مناسب با هم‌تیمی‌ها ازجمله مهم‌ترین تاکتیک‌ها برای پیروزی در این میدان نبرد کوهستانی است.

Apex Legends Phase Runner

علاوه بر این دو نقشه جدید، یک سری نقشه‌های دیگر هم به‌صورت چرخشی در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. ابتدا قرار است در Artillery بجنگید و سپس Thermal Station و آنگاه Gardens از نقشه المپیوس را دریافت خواهید کرد.

لجند جدید: Valkyrie

کائیری ایماهارا، دختر Viper که از هیروهای کشته‌شده بازی است، بقایای سلاح قدرتمند پدرش را به دست آورده است و به کمک Rampart، آن را به یک جت پک بی‌نظیر تبدیل کرده تا میراث خانواده‌اش همچنان در بازی زنده بماند. او حالا تحت عنوان تازه‌ای وارد بازی شده و از این به بعد باید او را Valkyrie صدا کنید!

Apex Legends Valkriye

جت پک شخصیت Valkyrie اجازه پرواز و ثابت ماندن در هوا را می‌دهد اما دقت کنید که سوخت زیادی در اختیار ندارید و هنگام پرواز هم قادر به شلیک نخواهید بود. این سلاح جذاب دارای یک سری راکت‌های کوچک است که می‌توانند صدمات جدی به دشمنان اطراف وارد کنند. نکته قابل‌توجه آن است که Valkyrie قابلیت بالا بردن دیگ هم‌تیمی‌ها را هم دارد و می‌تواند مانند یک بالگرد، اعضای تیم را در سراسر نقشه جابه‌جا کند.

شکار دشمنان با تیر و کمان Bocek

یک تیر و کمان جدید به نام Bocek در فصل نه بازی Apex Legends اضافه‌شده که توانایی زیادی در کشتن دشمنان دارد. این سلاح جدید قابلیت پرتاب تیرهای آتشین را دارد و درصورتی‌که کمان آن تا آخر کشیده شود، صدمه بسیار جدی به حریف وارد می‌کند. پرتاب تیرهای پشت سر هم باعث افزایش درجه قدرت کمان خواهد شد و می‌تواند کابوس تلخی برای حریفان شود.

سلاح Bocek از یک تیر مخصوص استفاده می‌کند که یافتن آن‌ها کار ساده‌ای نیست. خوشبختانه قابلیت استفاده چندباره از این تیرها فراهم‌شده و درنتیجه پس از شلیک، حتماً تیر پرتاب‌شده را از زمین بردارید. توسعه‌دهندگان برنامه‌های زیادی برای سلاح جدید دارند و قرار است آیتم‌های الحاقی هم در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

Starter Kit

کیت آغازین و آیتم‌های تغییریافته

بازیکنان با دانلود آپدیت 1.67 بازی اپکس لجندز قادر به شروع بازی با کیت آغاز خواهند بود. همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، این کیت شامل یک شیلد EVO سطح یک، یک کلاه‌خود و سرنگ‌های التیام‌بخش است. توسعه‌دهندگان تغییراتی در زمینه آیتم‌ها هم ایجاد کرده‌اند و دیگر نمی‌توانید کلاه‌خود و شیلدهای سطح یک را داخل بازی پیدا کنید و میزان شیلدهای EVO موجود در نقشه هم به طرز زیادی کاهش‌یافته است.

میزان آیتم‌های موجود در نقشه به تعادل مناسبی رسیده است و می‌توانید آیتم‌های سطح بالاتر را آسان‌تر از قبل پیدا کنید.

Emotes

با شروع فصل نه بازی Apex Legends ، هرکدام از لجندها یک انیمیشن بامزه دریافت کرده‌اند که تنوع خاصی به بازی می‌بخشد. اگر Fortnite را بازی کرده باشید، قطعاً با این انیمیشن‌ها آشنایی دارید. توسعه‌دهندگان چندین ایموت برای هر لجندز طراحی کرده‌اند و که می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه بازی خریداری کنید.

Ground-Emotes

ازآنجایی‌که ایموت ها دوربین بازی را از حالت اول‌شخص به سوم شخص تغییر می‌دهند، ممکن است نگران پیدا شدن دشمنانی باشید که در اطراف کمین کرده‌اند اما باید بدانید که هنگام استفاده از Emote، تمامی دشمنان از دید پنهان خواهند شد و فکر نکنید که می‌توانید این ویژگی جدید، برای پیدا کردن دشمنان استفاده کنید.

تغییرات فنی

استودیو میزان تعادل میان تمامی شخصیت‌های موجود در بازی Apex Legends را بالابرده است و با شروع فصل نهم، دیگر نمی‌توانید به‌راحتی قوی‌ترین لجند بازی را تشخیص دهید. این تغییرات در زمینه تفنگ‌ها هم اعمال‌شده است و میزان قدرت آن‌ها بالا و پایین شده است که می‌توانید در لینک منبع، اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید.

استودیو از برطرف شدن باگ‌های مختلفی خبر داده که در طول فصل قبلی گزارش‌شده‌اند و حالا می‌توانید یک‌فصل جدید با محتوای بی‌نظیری شروع کنید. در صورتی که دنبال بازی های بیشتری از سوی Respawn می گردید، باید بگوییم که این استودیو در حال ساخت یک فرانچایز کاملا جدید است!
نظر شما در مورد فصل جدید اپکس لجندز چیست؟

در پارسی گیم بخوانید:

  1. بازی موبایل Apex Legends به‌صورت رسمی معرفی شد
  2. دانلود بازی Apex Legends Mobile برای اندروید

منبع: EA

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.