Respawn Entertainment Apex Legends
یحیی رحیمی

خالق بازی Apex Legends در حال کار روی فرانچایزی جدید است

یحیی رحیمی 4 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
401 بازدید

استودیو Respawn Entertainment، خالق بازی‌های Apex Legends و Titanfall فرایند ساخت یک فرانچایز جدید را شروع کرده است. بازی جدید استودیو فعلاً در مراحل اولیه ایده پردازی قرار دارد اما مدیر استودیو از اتفاقات هیجان‌انگیزی صحبت کرده است.

خبر ساخت فرانچایز جدید توسط وینس زامپلا، مدیر استودیو Respawn Entertainment منتشرشده است. او با کوت کردن توییت یکی از توسعه‌دهندگان حاضر در تیم که دنبال یک کد نویس می‌گردد، از هیجان‌انگیز بودن این پروژه گفته است:

Vince Zampellaبه دنبال یک فرصت هیجان‌انگیز جدید می‌گردید؟ (جواب من) پروژه جدید Respawn است. اتفاقات فوق‌العاده هیجان‌انگیزی در حال رخ دادن است. پس زودتر وارد تیم شوید!

بر اساس توییت توسعه‌دهنده بازی، 5 نفر در حال کار روی این پروژه هستند و استودیو فعلاً به دنبال یک کد نویس برای شش نفره کردن تیم می‌گردد. از صحبت‌های زامپلا مشخص است که بازی هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و حتی کد نویس نیز ندارد. به نظر می‌رسد که استودیو به دنبال توسعه‌دهندگان تازه‌ای می‌گردد تا پروژه جدید مراحل اولیه را طی کند.

با اطلاع از ساخت یک فرانچایز جدید توسط خالق بازی Apex Legends ، این سؤال ایجاد می‌شود که شاهد چه بازی خواهیم بود؟ ازآنجایی‌که مدیر استودیو گفته این‌یک IP کاملاً جدید است، خبری از ساخت بازی Titanfall 3 نخواهد بود. این در حالی است که طرفداران بازی مدت‌هاست منتظر ساخت نسخه سوم تایتان فال هستند. توییت زامپلا به ما می‌گوید که پروژه جدید، دنباله بازی Star Wars Jedi Fallen Order هم نیست.

اگر سری به وب‌سایت استودیو و بخش موقعیت‌های شغلی بزنیم، می‌بینیم که تیم کوچک قیدشده، دنبال فردی به‌منظور خلق بازی و روش‌های پیشگام است که دل به دریا بزند و از تصمیمات نو نترسد. همچنین این فرد باید توانایی ایجاد گیم پلی باکیفیت بالا را داشته باشد. آگهی استخدامی استودیو، اطلاعاتی در مورد ماهیت پروژه در اختیار ما نمی‌گذارد.

استودیو Respawn اخیراً نسخه موبایل بازی Apex Legends را معرفی کرده است. قرار است نسخه آزمایشی ابتدا در دسترس بازیکنان هند و فیلیپین قرار می‌گیرد سپس رفته‌رفته در کشورهای دیگر هم عرضه شود. بازی اپکس لجندز موبایل را نباید به‌عنوان یک پورت ساده در نظر گرفت چراکه نسخه‌ای کاملاً جدید و جدا از بازی‌های دیگر این فرانچایز است.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.