Star Wars Battlefront II
یحیی رحیمی

آپدیت 1.2 بازی Star Wars Battlefront 2 برای کنسول‌های نسل هشتم و PC منتشر شد

یحیی رحیمی 3 اسفند 1396 بدون دیدگاه
892 بازدید

نسخه دوم عنوان Star Wars Battlefront به رشد خود ادامه داده است و با انتشار هر آپدیت نسبت به قبل کامل‌تر شده است. آپدیت جدیدی به شماره نسخه 1.2 برای دو کنسول Xbox One و PS4 و همچنین رایانه‌های شخصی منتشرشده است که ویژگی‌های زیادی را همچون مدها و سلاح‌های جدید به همراه دارد.

مد جدیدی به نام Jetpack Cargo اضافه‌شده است که تنها برای زمان محدودی در دسترس است و به هر بازیکن یک Jetpack و یک موشک پرتاب کن اهدا می‌کند و می‌توانند در طی مسابقات از آن استفاده کنند. علاوه بر آن‌ها لباس و پوشش‌های جدیدی به این شوتر محبوب اضافه‌شده‌اند. بازیکنان می‌توانند لباس‌های جدید را برای شخصیت‌های بازی از طریق چالش‌های مخصوص به جایزه دریافت کنند. همچنین با انتشار این آپدیت هر بازیکن 2 آیتم مخصوص برای سربازانش دریافت می‌کند.

این آپدیت همچنین روی شخصیت‌های بازی نیز تأثیر می‌گذارد و برای نمونه جت پک Boba Fett مانور بیشتری خواهد داشت و همچنین سلاح‌هایی همچون EE-3 صدمه بیشتری را وارد خواهند کرد و سرعت و میزان سلامت شخصیت‌های Luke و Yoda افزایش داشته است. DICE گفته است که در حال آماده‌سازی برای ایجاد تغییرات گسترده درروند بازی است که جزئیات بیشتر آن در ماه مارس منتشر می‌شود. همچنین EA نیز قول داده است که ریز تراکنش‌ها به بازی برگردند.

EA همچنین لیست بهبودهای این آپدیت را منتشر کرده است که بخشی متعلق به شخصیت‌های بازی است که قدرت سلاح‌ها و وسایل نقلیه و همچنین سلامتشان افزایش داشته است. مشکلاتی همچون صدمه ندیدن دشمنان در حملات اولیه یا کم بودن برد سلاح‌ها وجود داشت که برطرف شده‌اند.

از دیگر بهبودهای این آپدیت می‌توان به تنظیم شدن زمان حمله و تیراندازی بعضی سلاح‌ها و همچنین بهبود مکان‌های بازی همچون Kamino و Hoth نام برد که حمله را برای بازیکنان راحت‌تر می‌کند. مشکلاتی در طراحی نقشه‌ها و مکان‌ها مانند بیرون انداخته شدن در هنگام حمله یا عدم باز شدن بعضی درها وجود داشت که برطرف شده‌اند. مشکلی که اجازه نمی‌داد تا بازیکنان امتیاز کارت‌های ستاره‌دار را دریافت کنند حل‌شده است و همچنین بهبودهایی درزمینهٔ نور و طراحی گرافیکی بازی صورت گرفته است که بسیار قابل‌توجه است. رابط گرافیکی بازی نیز تغییرات زیادی به خود دیده است و بهبودهای کلی برای راحتی کار بازیکنان دریافت کرده است. می‌توانید لیست کامل تغییرات را در وب‌سایت بازی مشاهده کنید. اگر این آپدیت را دریافت کرده‌اید نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.