call of duty mobile poster
یحیی رحیمی

Call of Duty Mobile دومین بازی پردانلود موبایل در سال 2019

یحیی رحیمی 26 دی 1398 بدون دیدگاه
1,333 بازدید

عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare به ما یادآوری کرد که این فرانچایز چه اندازه بزرگ و عظیم است. تا به حال آپدیت های زیادی برای این بازی منتشر شده است و روی ریل موفقیت حرکت می کند. اما این تنها بازی سری Call of Duty نیست که می درخشد و موفقیت بزرگی کسب کرده است. بازی Call of Duty Mobile از روز اول انتشار تا به حال افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

بازی Call of Duty Mobile این فرانچایز را به جیب های ما آورد و حالا می توان هر لحظه به تجربه این بازی پرداخت و فرقی نمی کند که خانه باشید یا داخل مترو. این بازی توانسته آمار دانلود خوبی از روز اول تا به حال دریافت کند. همچنین محتوای بسیار زیادی دریافت کرده است و البته آپدیت های پشت سر هم نیز به جذب بازیکنان جدید کمک کرده است. بر اساس آمار و ارقام رسمی منتشر شده توسط Sensor Tower، این بازی دومین عنوان پردانلود موبایل در سال 2019 بوده است.

جالب است که انتشار بازی Call of Duty Mobile تنها در سه ماهه آخر سال باعث شده است که این بازی بتواند به رقم دانلود 180 میلیون عدد برسد. تنها بازی که توانسته این عنوان را شکست دهد، Pokemon Go است که هنوز بیشترین تعداد دانلود را دارد و درآمد خوبی نیز نصیب کمپانی تولید کننده خود کرده است. می توانید در زیر نگاهی به میزان دانلود بازی های ویدیویی در سه ماهه آخر سال بیندازید و خواهید دید که این Call of Duty Mobile است که صدر جدول را در دست دارد.

call of duty mobile

PUBG Mobile آن محبوبیت همیشگی خود را از دست داده است اما هنوز هم در جدول یافت می شود اما فاصله زیادی با صدر دارد. بازی Call of Duty Mobile تا به حال افراد زیادی را به خود جذب کرده است و ممکن است شما نیز جزو همین افراد باشید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.