Rebirth Island Call of Duty Warzone
یحیی رحیمی

نکات مهم برای کسب پیروزی در مود Resurgence Extreme بازی Warzone

یحیی رحیمی 2 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
1,070 بازدید

شرکت Activision با شروع فصل سوم بازی Call of Duty Warzone تصمیم به برگزاری رویداد بمب هسته‌ای گرفت و این‌طور شد که مود Resurgence Extreme از فصل دوم را به این بازی برگرداند. ممکن است افرادی که فصل دوم را تجربه کرده‌اند با این مود آشنا باشند اما برای افرادی که اطلاعی ندارند، ادامه مطلب می‌تواند اطلاعات کافی برای شروع بازی در اختیار شما قرار دهد.

مود Rebirth Resurgence Extreme بازی وارزون چیست؟

شرکت اکتیویژن با شروع فصل دوم بازی Call of Duty Warzone از اضافه شدن یک مود جدید به نام Rebirth Resurgence Extreme خبر داد. این مود به 99 بازیکن اجازه فرود آمدن روی نقشه کوچک‌تری از بازی وارزون را به نام Rebirth Island می‌دهد. پس از ورود به این نقشه کوچک، کار سختی برای حذف تمامی حریفان از گردانه بازی خواهید داشت زیرا که قرار دادن 99 نفر داخل یک فضای کوچک، درجه سختی و هیجان را به‌شدت بالابرده است.

درصورتی‌که نقشه Rebirth Island را در حالت عادی تجربه کرده باشید، می‌دانید که هم‌تیمی شما که برای مدت زیادی در بازی زنده مانده، قابلیت بازگردانی شمارا به نقشه خواهد داشت. تفاوت زیادی میان حالت اورجینال و اکستریم وجود ندارد و تنها تفاوت آن است که حالا 99 نفر داخل یک نقشه کوچک قرارگرفته‌اند که فرصت زیادی برای پنهان کردن خود ندارند و هر آن ممکن است توسط تیم دیگری از دور مسابقه خارج شوند. اما چطور می‌توانیم از این جهنم ایجادشده جان سالم به دربرد؟

Warzone Resurgence Extreme

چطور در مود Resurgence Extreme بازی Warzone پیروز شویم؟

پیروزی در این مود همان‌طور که از اسمش پیداست، بسیار سخت و دشوار است. درصورتی‌که می‌خواهید این مود را امتحان کنید، خود را برای مرگ پیاپی آماده کنید. همین ابتدا باید بگوییم که انتظار زنده ماندن تمامی اعضای تیم را نداشته باشید و البته دریافت آیتم‌های دراپ شده نیز تنها مرگ شمارا سرعت می‌بخشد. برای همین بهتر از است مناطق شلوغی مانند Lab و Security دوری‌کنید و اگر به سمت این مناطق می‌روید هم دنبال جعبه‌های دراپ شده نروید.

Rebirth Island Spots Warzone

اگر با دید آموزش بازی Warzone این مطلب را می خوانید، باید بگوییم که دو دقیقه اول مود Resurgence Extreme اهمیت بسیار بالایی دارد و باید هر طور شده جان سالم به درببرید، زیرا که احتمال مرگ در این دو دقیقه نسبت به ادامه بازی بسیار زیاد است. درصورتی‌که 30 درصد بازیکنان ورودی از مسابقه حذف شوند، شانس شما برای زنده ماندن افزایش پیدا می‌کند و قطعاً به دایره دوم خواهید رسید. مهم‌ترین استراتژی شما، زنده ماندن در دو دقیقه اول باشد و سپس می‌توانید به دنبال لوت و باکس‌های دراپ شده هم بروید.

بهترین آیتم‌ها در Warzone: Resurgence Extreme

فصل دوم دستی به سر و روی مکانیسم غارت آیتم‌های روی نقشه کشید و درصورتی‌که مینی رویال را بازی کرده باشید، می‌دانید که بیشتر سلاح‌های موجود از سطح Rare و بالاتر هستند. بهترین تفنگ‌ها اما در صندوق‌های لجندری قرار دارند اما دیگر باکس‌ها هم می‌توانند برای شروع بازی مناسب باشند. درصورتی‌که می‌خواهید سریع‌تر به تفنگ دست پیدا کنید، سری به پشت‌بام Bio-weapons یا کارخانه Nova-6 بزنید.

این مود یک سری کیل استریک های راندام را مانند Precision Airstrikes و UAV را داخل آیتم‌های زمینی قرار داده است اما ممکن است یک تیم دیگر نیز در منطقه باشد و حین لوت کردن مواظب آن‌ها باشید. استفاده از UAV در حالت اکستریم بازی Warzone باید به شیوه دفاعی انجام شود و از استفاده هجومی بپرهیزید که مکان شمارا لو خواهد داد. هنگام استفاده از کیل استریک، تیمی که به شما نزدیک‌تر است را مورد هدف قرار دهید و از حمله به تیمی که فاصله زیادی با شما دارد بپرهیزید.

اگر می‌خواهید همان دقیقه اول از مود Warzone: Resurgence Extreme کنار روید، سعی کنید به سمت جعبه خرید آیتم بروید که 20 متر از شما فاصله دارد. برای همین بهتر است که همان ابتدا کنار یک جعبه‌ی خرید فرود بیایید و سریعاً یک لودآوت برای خود خریداری کنید. دقت کنید که تیم‌های دیگر هم به دنبال همین کار هستند و درصورتی‌که همان ابتدا آیتم خوبی گیرتان نیامد، بهتر است از بازی خارج شوید زیرا که باید تا آخرین دقیقه به دنبال یک تفنگ خوب بگردید و قطعاً برد شما شانسی خواهد بود.

بهترین لودآوت ها برای Warzone: Resurgence Extreme

بیشتر نبردهای واقع در این مود از نزدیک دنبال می‌شوند مگر کسی توانایی زیادی در شلیک از راه دور داشته باشد و بتواند از تک‌تیرانداز به بهترین وجه استفاده کند. بهتر است که همان ابتدا SMG و AR پیدا کنید. به قول یکی از استریمرهای وارزون به نام نیک مرس، دو تفنگ Bullfrog و Mac-10 برگ برنده شما در حالت اکستریم خواهند بود. مهم نیست کدام‌یک را پیدا می‌کنید اما ازآنجایی‌که بسیاری از گیمرها با Mac-10 آشنایی دارند، این می‌تواند سلاح خوبی برای شروع باشد.

بازیکنان هنگام تجربه مود اکستریم بازی وارزون، دو گزینه برای لودآوت پیش رودارند. یا اینکه کلاس اورکیل را انتخاب کنند و یک تفنگ AR و یک SMG بردارند و به حس‌گر تشخیص ضربان قلب و UAV بچسبند.. درصورتی‌که این لودآوت را انتخاب کنید، شانس شما در مراحل پایانی بازی به‌شدت کاهش پیدا می‌کند اما مراحل اولیه را به‌سرعت خواهید گذارند. دومین گزینه نیز انتخاب از Ghost برای دور ماندن از رادار و سپس استفاده از آیتم‌های برجای‌مانده روی زمین است. کافی است جنازه یکی از حریفان را پیدا کنید و سپس Mac-10 یا Bullfrog آن‌ها را بردارید.

اما در مورد E.O.D یا Double Time چه می‌توان گفت؟ باید بدانید که E.O.D در حالت اکستریم بیشت به درد شما خواهد خورد زیرا که نقشه اصلی کوچک است و پر از فضاهای تنگ و قرار نیست که فواصل زیادی را بدوید. ازآنجایی‌که C4 زیادی در این حالت استفاده می‌شود، بهتر است که از انفجارها دور بمانید یا اینکه با آیتم‌های آماده وارد بازی شوید.

آخرین و مهم‌ترین نکته حین تجربه مود Warzone: Resurgence Extreme آن است که از مردن نترسید زیرا که هم‌تیمی‌ها می‌توانند شمارا به بازی برگردانند و شما نیز این کار را به‌راحتی در مورد هم‌تیمی خود انجام دهید. ازآنجایی‌که حریفان زیادی در نقشه قرار دارند، سعی کنید میزان کیل خود را بالا ببرید زیرا که این مود برای فرصت کوتاهی در اختیار شما خواهد بود.

مطالب پیشنهادی:

  1. چگونه در بازی Call of Duty Warzone تبدیل به بازیکن بهتری شویم ؟
  2. راهنمای نصب بازی Call of Duty Warzone

اگر شما توصیه‌ای برای حالت اکستریم وارزون دارید، بخش نظرات منتظر شماست!

منبع: ScreenRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.