یحیی رحیمی

فصل سوم بازی Call of Duty Black Ops Cold War معرفی شد: هر آنچه باید بدانید

یحیی رحیمی 31 فروردین 1400 بدون دیدگاه
998 بازدید

شرکت Activision جزئیات کلیدی فصل سوم بازی Call of Duty Black Ops Cold War و بازی Warzone را معرفی کرده و شاهد اضافه شدن محتوای زیادی در فصل جدید هستیم. این فصل قرار است با حضور نقشه‌های نو، محتوای تازه بخش زامبی و برگشت تعدادی سلاح‌های مشهور این سری همراه باشد.

بر اساس نقشه مسیر محتوای فصل سوم بازی Call of Duty Black Ops Cold War، چندین نقشه جدید به بخش مولتی پلیر بازی ندای وظیفه اضافه خواهند شد و همچنین مپ فعلی وارزون هم دستخوش تغییراتی خواهد شد که در ادامه از آن خواهیم گفت. رویدادهای تازه‌ای در انتظار طرفداران بخش زامبی است و مانند همیشه هم سلاح‌ها و اپراتورهای جدید در راه هستند. برای شروع نگاهی به نقشه‌ی مسیر آپدیت فصل سوم بپردازید.

Call of Duty Cold War Season 3 Roadmap

معرفی رویداد Hunt For Adler و چالش‌هایش

رویداد Hunt For Adler بازی Call of Duty Black Ops Cold War به مدت محدودی از روز 2 اردیبهشت در دسترس قرار خواهد گرفت. همان‌طور که از اسم رویداد مشخص است، هدف اصلی آن، پیدا کردن شخصیت آدلر و تعیین تکلیف او برای همیشه است. اکتیویژن در شرح مأموریت یافتن آدلر این‌چنین نوشته است:

نیروهای Naga کاری کرده‌اند تا فرانک وودز و تیم تهاجمی سیا مشغول یافتن راسل آدلر در مثلث طلایی واقع در شرق آسیا باشند و به این شکل، زمان کافی برای شروع مرحله بعدی از پلان خطرناک روسی‌ها خریده شود. در سوی دیگر در روسیه، دو گروه عملیاتی به کوه یامانتاو اعزام‌شده‌اند تا مدارک فوق سری را از مخفیگاه فراموش‌شده این کوه به دست آورند. وودز و تیمش به دنبال یافتن مکان مقر Naga در لائوس هستند و تمامی سرنخ‌ها به وردانسک اشاره می‌کند و به نظر می‌رسد که سرنوشت آدلر در دستان این گروه از سربازان آمریکایی باشد.

بازیکنان با حضور در این رویداد، جوایز ویژه‌ای ازجمله اسکین سلاح و اپراتور دریافت خواهند کرد. انجام چالش‌های طراحی‌شده به‌منظور دریافت جوایز مخصوص ضروری است.

تغییرات نقشه Verdansk در فصل سوم Call of Duty

اکتیویژن هفته گذشته از تغییر بزرگ نقشه وردانسک خبر داده بود. این تغییرات در رویداد تازه‌ای به نام مأموریت Rapid Sunder که از فردا چهارشنبه شروع خواهد شد نمایان خواهد شد. قرار است جزئیات کامل این بخش در تاریخ دیگری اعلام شود اما انتظار به ثمر نشستن رویداد بمب هسته‌ای که قرار است نقشه را منفجر کند و یک نقشه کاملاً نو را ارائه دهد، داریم. قبلاً اپیک گیمز نیز چنین بلایی سر نقشه اصلی بازی Fortnite آورده بود و این اتفاق تازه‌ای در نوع خودش نیست.

سه اپراتور جدید: بازگشت کاپیتان پرایس

با شروع فصل سوم شاهد اضافه شدن چندین اپراتور نو هستیم. اولی که Wraith نام دارد یک مأمور اطلاعاتی سابق کشور نروژ است که مهارت زیادی در جنگ‌های نامنظم و تخریب زیرساخت‌های دشمن دارد. شخصیت Wraith که در کاور فصل سوم هم دیده می‌شود، مهره مهمی برای مأموریت‌های زمستانی به شمار می‌رود و خون سردی او باعث شده تا بهترین فرد برای نبرد علیه نیروهای ناتو باشد.

بازیکنان قادر به دریافت شخصیت Wraith با خرید بتل پس فصل سوم بازی Call of Duty Black Ops Cold War خواهند بود. درصورتی‌که بازیکنان بتوانند تا سطح 100 از بتل پس پیش بروند، یک اسکین سطح افسانه‌ای هم برای اپراتور جدید دریافت خواهند کرد. دومین اپراتور فصل سوم، Knight نام دارد. او مأمور عملیاتی سابق MI6 بوده و در مقابل او نیز آنتونوف قرار دارد که یک قاتل حرفه‌ای است و به‌جای سپری کردن بقیه عمرش در زندان، تصمیم گرفته تا به نیروهای ارتش بپیوندد. این دو اپراتور در اواسط فصل 3 اضافه خواهند شد و فعلاً اطلاعات کاملی از آن‌ها در دسترس نیست.

Call of Duty Cold War Season 3 Update

کاپیتان پرایس هم به فصل سوم Black Ops Cold War و Warzone بر خواهد گشت. این نسخه از پرایس که Price 84 نام دارد، با شکل و قیافه جنگ سرد در بازی حاضر می‌شود. دریافت این اپراتور برای افرادی که بازی Black Ops Cold War را خریداری کرده‌اند مجانی خواهد بود و کافی است یک‌بار وارد اکانت خود شود. برای دریافت کاپیتان پرایس در وارزون، باید ابتدا وارد بخش مولتی پلیر شوید و سپس قیمت بتل رویال.

6 سلاح جدید فصل سوم Call of Duty

فصل سوم بازی Black Ops Cold War با اضافه شدن 6 تفنگ جدید همراه است:

  1. PPSh-41 SMG (هفته اول فصل سوم)
  2. Swiss K31 Sniper Rifle (هفته اول فصل سوم)
  3. Ballistic Knife (هفته اول فصل سوم)
  4. CARV.2 Tactical Rifle (اواسط فصل)
  5. AMP63: Pistol (اواسط فصل)
  6. Baseball bat (اواسط فصل)

نقشه‌های جدید بازی Black Ops Cold War

چندین نقشه جدید در فصل سوم اضافه می‌شوند که اولین آن‌ها Diesel نام دارد. این نقشه در همان هفته اول شروع فصل در دسترس بازی بازها قرار خواهد گرفت. Yamantau نقشه دیگر است که شمارا به کوه یامانتاو واقع در شوروی سابق می‌برد. سومین نقشه که Standoff نام دارد، برای طرفداران قدیمی بازی آشناست زیرا که این ریمیک از نقشه‌ای است که Black Ops II دیده‌ایم و حالا با ظاهر و کیفیت جدید در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

Duga اسم سومین نقشه فصل سوم است که درواقع یک نقشه چند تیمه است که در اواسط فصل اضافه خواهد شد. اندازه این نقشه نسبت به دیگر مپ های معرفی‌شده بزرگ‌تر است و شمارا به فضای زیبای رشته‌کوه اورال می‌برد. فعلاً تاریخ انتشار این نقشه مشخص نیست اما می‌دانیم که هنگام عرضه در بخش Zombies Outbreak هم حضور پیدا می کند. قبلا شایعه های از اضافه شدن نقشه دوگا به Call of Duty شنیده بودیم و حالا این شایعات به واقعیت پیوسته است.

مودهای جدید Call of Duty Black Ops Cold War

فصل سوم با برگشت مود محبوب Sticks and Stones همراه است. این مود که برای همگان مجانی است، بازیکنان را با تیر و کمان Shadowhunter، یک چاقوی نظامی و تاماهاوک(ابزاری نظامی) وارد نقشه می‌کند. بازیکنان با کشتن حریفان توسط تیر و کمان و چاقو امتیاز کسب خواهند کرد و درصورتی‌که از تاماهاوک استفاده شود، امتیاز بازیکن حذف خواهد شد و دوباره باید از صفر شروع کند.

Call of Duty Cold War Season 3 Modes

دیگر مود جدید Multi-Team Elimination نام دارد که در اواسط فصل سوم اضافه خواهد شد. این مود مخصوص بزرگ‌ترین نقشه بازی است که چالش اساسی برای تیم‌های مختلف حاضر در مپ ایجاد می‌کند. این تیم‌ها باید از مناطق رادیواکتیو دوری کنند و درعین‌حال، بازیکنان حریف را از دور رقابت خارج کنند. علاوه بر مودها، شاهد اضافه شدن Scorestreak تازه‌ای به نام Strafe Run هستیم که در هفته اول فصل سوم در دسترس قرار خواهد گرفت. فعال کردن این استریک، جت‌های جنگی را فرامی‌خواند تا موشک‌های مرگ‌بارشان را روی حریف نشانه بگیرند.

محتوای بخش زامبی فصل سوم Call of Duty

طرفداران بخش زامبی منتظر اضافه شدن محتوای بی‌نظیری باشند. اولین تغییر، Toxic Growth نام دارد که مواد سمی را جلوی بازیکن می‌ریزد و درصورتی‌که بازیکن وارد مناطق سمی شود، سرعت حرکتش نصف خواهد شد و آسیب جدی به اور وارد می‌شود. این مکانیسم توسط کریستال‌های مخصوصی آپگرید خواهد شد تا صدمه جدی‌تری به دشمن وارد کند.

منطقه تازه‌ای برای مود Outbreak به نام Duga اضافه‌شده که در رشته‌کوه اورال قرار دارد. این منطقه شامل اسناد جدید، فایل‌های صوتی آرشیوشده، گفتگوی‌های صوتی و آیتم‌های دست‌ساخته خواهد بود تا بازیکنان مشغول به یافتن راز این منطقه بامطالعه فایل‌های گفته‌شده شوند. حالت Outbreak هم وسایل نقلیه تازه‌ای مانند FAV و کامیون باربری دریافت خواهد کرد.

همکاری اکتیویژن با سونی در فصل سوم بازی Call of Duty Black Ops Cold War هم ادامه خواهد شد و کاربران پلی استیشن، محتوای بیشتری در نقشه یامانتاو دریافت خواهند کرد.

Call of Duty Cold War Season 3 Icon

سطوح پرستیژ جدید

با شروع فصل سوم، لول فصل شما به سطح یک برخواهد گشت و باید دوباره تمام‌مسیر را تا رسیدن به بالاترین سطح طی کنید. در این میان لوله‌ای تازه‌ای در نظر گرفته‌شده که با جوایز مختلفی همراه خواهد بود. در زیر نگاهی به سطوح جدید بیندازید:

  1. سطح 50: New Prestige, Emblem, Prestige Key, Weapon Blueprint, and Battle Pass Tier Skip
  2. سطح 100: New Prestige, Emblem, Prestige Key, and Battle Pass Tier Skip
  3. سطح 150: New Prestige, Emblem, Prestige Key, and Battle Pass Tier Skip
  4. سطح 190: All Season Challenges Available
  5. سطح 200: New Prestige, Emblem, Prestige Key, Battle Pass Tier Skip, Master Prestige Calling Card
  6. سطح 250 – 1,000: New Prestige Key every 50 levels

بازیکنانی که بتوانند در طی فصل سوم به سطح 200 برند، عنوان پرستیژ مستر را دریافت خواهند کرد که رنگ لول فصلی آن‌ها را تغییر خواهد داد و اجازه ایجاد آیکون تازه‌ای برگرفته از نسخه‌های قبلی ندای وظیفه را می‌دهد.

تاریخ انتشار و حجم آپدیت فصل سوم Call of Duty Black Ops Cold War

فصل سوم بازی Cold War از روز چهارشنبه 2 اردیبهشت در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت اما تعدادی از محتوای فصل جدید از امروز در دسترس قرارگرفته است و می‌توانید سری به بخش آپدیت بازی بزنید. بازیکنان وارزون هم فردا اول اردیبهشت قادر به شروع فصل جدید خواهند بود. در زیر نگاهی به حجم فایل آپدیت این فصل بیندازید:

حجم فایل آپدیت Black Ops Cold War

  1. پلی استیشن 5: 12.3 گیگابایت
  2. پلی استیشن 4: 8.1 گیگابایت
  3. ایکس باکس سری ایکس و اس: 11.6 گیگابایت
  4. ایکس باکس وان : 8.3 گیگابایت
  5. پی سی: 13.1 گیگابایت

حجم فایل آپدیت Warzone

  1. پلی استیشن 5: 25.6 گیگابایت
  2. پلی استیش 4: 25.6 گیگابایت
  3. ایکس باکس سری ایکس و اس: 25.9 گیگابایت
  4. ایکس باکس وان: 25.9 گیگابایت
  5. پی سی:  25.2 گیگابایت

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.