دانلود بازی Prototype برایXBOX 360
دانلود بازی Prototype برایXBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Prototype برای XBOX 360

پارسی گیم 26 تیر 1397 3 دیدگاه
7,655 بازدید

دانلود بازی Prototype برای ایکس باکس 360

بازی Prototype یکی از بازی‌های ویدیویی محبوب سال 2009 است. این بازی در سبک جهان-باز، اکشن، ماجراجویی توسط استدیو Radical Entertainment ساخته شد و Activision آن را برای پلی‌استیشن 3، ایکس باکس 360 و سیستم‌عامل ویندوز منتشر کرد.

بازی فضای شهر منهتن را نشان می‌دهد، بازی شخصیت دگر پیکری (Shapeshifter) قدرتمند و مبتلا به فراموشی به نام الکس مرکر را دنبال می‌کند که باید جلوی ویروس نور سیاه را بگیرد، طاعونی که باعث جهش ژنتیک شده و موجودات را تبدیل به هیولاهای پرخاشگر می‌کند. در حال انجام این مأموریت، الکس سعی می‌کند تا خاطرات خود را دوباره به دست بیاورد و از طرفی مجبور است هم‌زمان هیولاها با مأموران امنیتی نیز مقابله کند. مسیر داستان شامل بخشی جداگانه نیز می‌شود که در آن می‌توانید آزادانه در شهر منهتن گردش و مبارزه کنید.

الکس در حالی که می‌تواند بدنش را به هر سلاحی تبدیل کند، قابلیت بلعیدن دیگران را نیز دارد، به این ترتیب که با گرفتن انرژی دیگران دوباره سلامت خود را به دست می‌آورد. از نکات ویژهٔ بازی وجود ایده «دگر پیکری» است که الکس بازوهای خود را به تیغه و پنجه‌های تیز، شلاق تلسکوپی و مشت آهنی تبدیل کند. مشت آهنی قدرت بالای دارد ولی سرعت الکس را کم می‌کند. در حالت دفاع الکس می‌تواند بازوی چپ خود را به سپر تبدیل کند و جلو حملات را بگیرد. در هر مرحله مهارت‌های شما بالا رفته و قدرت هر سلاح و پایداری آن‌ها را بالا می‌برد.

الکس می‌تواند تفنگ‌های مأموران را نیز بردارد، مانند تفنگ‌های خودکار، مسلسل، نارنجک و پرتاب‌کننده موشک. او همچنین می‌تواند کنترل وسایل نقلیه نظامی مانند تانک و بالگرد را به دست بگیرد. شما می‌توانید با تغییر قیافه وارد انبارهای ارتش شده و به سلاح‌ها دسترسی پیدا کنید.

در فضای شهر منهتن پرشده از ساختمان‌های معروف، امپایر استیت، ساختمان ترامپ، پیتزا وان منهتن، پیتزا وان نیویورک و ساختمان لایف نیویورک که الکس می‌تواند از دیوارهای آن‌ها بالا رود یا وارد ساختمان‌ها شده و مبارزه کند.

داستان و کاراکتر بازی مورد تحسین مجله‌ها و وب‌سایت‌های مختلف قرار گرفت. محبوبیت آن باعث شد شش سری کمیک بود نیز از آن منتشر شود. علاوه بر داستان بازی، سیستم مبارزات و کنترل نقش الکس یکی از نکات مثبت بازی تعریف‌شده است. در مقابل طراحی فضا و صحنه‌ها مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. در استیم اکثر نظرات مثبت بوده و شما قطعاً از امتحان این بازی هیجان‌انگیز پشیمان نخواهید شد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Prototype is an open world action-adventure video game developed by Radical Entertainment and published by Activision. Set in Manhattan, the game follows a powerful amnesiac shapeshifter named Alex Mercer who must stop an outbreak of Blacklight, a plague that mutates individuals into hideous violent monsters. During his quest, Alex tries to uncover his past while also coming into conflict with both the US military and a black operations force called Blackwatch. Parallel to the game’s storyline is the ability to play the game as a sandbox-style video game giving the player freedom to roam Manhattan.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    مهیار

    مهمان

    یا از بازی بگذر یا برو ایکس باکس اسلیم یا سوپر اسلیم بخر منم بازی تومب
    رایدر رو بازی میکنم باحاله

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام ممنونم از سایتتون بازی tomp riderدانلود کردم نصب کردم رو xbox360جیتگ شده تا وسط بازی خوب بود تا اونجایی که خرس تعقیبش میکنه وقتی از صخره میپفته پایین فکر کنم لگ میخوره به بازی کل سیستم ایکس باکس هنگ میکنه تا از کلیک پاور خود دستگاه خاموشش نکنی درست نمیشه دوباره روشنش میکنم همونجا همون اتفاق میوفته من عاشق این بازیم خیلی وقته گیمر بودم یه راهکار بهم نشون بدین ممنونم از سایت خوبه فارسی گیم❤️

    پاسخ دهید
    • Avatar

      مهیار در پاسخ به مهدی

      مهمان

      یا از بازی بگذر یا برو ایکس باکس اسلیم یا سوپر اسلیم بخر منم بازی تونل رایدر رو بازی میکنم باحاله