مرتضی بحرینی

راهنمای نصب بازی Call of Duty Warzone

مرتضی بحرینی 11 مهر 1399 314 دیدگاه
137,107 بازدید

سری بازی‌های Call of Duty یکی از معروف‌ترین عناوینی هستند که بیشتر گیمرها با آن آشنا هستند و می‌توان گفت سال‌هاست برای علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر اول‌شخص و طرفداران سبک اکشن با داستان‌های منحصربه‌فرد و دنباله‌دار عرضه‌شده‌اند. اکثر بازیکنان ایرانی، عناوین مختلف این سری بازی را به‌صورت کرک شده و رایگان تجربه کرده‌اند، اما اگر بخواهید به‌صورت قانونی یکی از نسخه‌های سری Call of Duty را تجربه کنید، باید میزان مشخصی پول پرداخت کنید.

در جدیدترین بازی‌ منتشر شده توسط کمپانی Activision که با کمک استودیوی بازی‌سازی Infinity Ward ساخته شده است، می‌توانید به‌صورت قانونی و رایگان نسخه جدیدی از سری ندای وظیفه را بازی کنید و از رقابتی آنلاین لذت ببرید. بازی Call of Duty Warzone را می‌توان یکی از رقبای جدی بازی‌هایی مانند Fortnite و PUBG دانست که به‌صورت بتل رویال ارائه‌شده‌اند. حال خیلی از ما با سؤالاتی مانند نحوه نصب، ساخت اکانت، دانلود و اجرای بازی داریم که در ادامه برای علاقه‌مندان به Warzone تمامی این مراحل را به صورت مفصل توضیح داده‌ایم. پس با پارسی گیم همراه باشید.

راهنمای نصب بازی Call of Duty Warzone

راهنمای ساخت اکانت و نصب بازی Call of Duty Warzone در کامپیوتر

1- در مرحله اول باید به سایتی که در زیر قرار داده شده است مراجعه کنید و پس از ورود به آن، صفحه را به پایین اسکرول کرده و گزینه PC را انتخاب کنید تا به سایت جدیدی منتقل شوید.

https://www.callofduty.com/warzone/download

2- در صفحه جدید باز شده، کادر تیره رنگ وجود دارد که در آن نواری زرد رنگ به نوشته FREE FOR EVERYONE اشاره می‌کند. در زیر این نوشته دکمه‌ای آبی‌رنگ با عنوان Play For Free وجود دارد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه جدیدی منتقل شوید.

راهنمای نصب بازی Call of Duty Warzone

3- در صفحه جدید، به پایین اسکرول کنید تا با نوشته Call of Duty®: Warzone is being downloaded! روبه‌رو شوید. چند ثانیه که در این صفحه منتظر باشید فایلی برای دانلود توسط مرورگر یا اینترنت دانلود منیجر باز خواهد شد. فایل مورد بحث، Battle.net نام دارد آن را دریافت و در ویندوز ذخیره کنید.

نکته: در تمام مراحل نصب نیاز است تا به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید. درصورتی‌که این صفحات با مشکل بارگذاری شدند؛ پیشنهاد می‌کنیم از نرم‌افزار تغییر ای پی استفاده نمایید.

4- پس از دانلود فایل Battle.net، آن را اجرا کنید. کادری که به نمایش درآمده درخواست می‌کند تا زبان موردنظر خود را برای ادامه انتخاب کنید. پس از انتخاب زبان موردنظر بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

5- پس از انتخاب زبان، برنامه Battle.net به آپدیت و دریافت فایل‌های مورد نیاز خواهد این نرم افزار خواهد پرداخت. در این مرحله باید، دستگاه شما به شبکه جهانی اینترنت متصل باشد. منتظر باشید تا کار به‌روزرسانی تمام شود.

راهنمای نصب بازی Call of Duty Warzone

6- پس از پایان به‌روزرسانی، کادری مانند تصویر زیر باز خواهد شد که در آن می‌توانید مکان نصب نرم‌افزار را مشخص کنید. پس از مشخص کردن محل نصب برنامه، بر روی دکمه Continue کلیک کنید تا نصب آغاز شود.

7- پس از پایان نصب برنامه، با شکل زیر روبه‌رو خواهید شد. در ابتدا بر روی کره زمین کلیک کنید و سرور آسیا را انتخاب کنید. برنامه از شما برای ورود، نام کاربری و پسورد درخواست می‌کند. اگر از قبل اکانت بازی Call of Duty را دارید، با آن به برنامه ورود کنید اما اگر اکانت ندارید نیاز است تا حساب کاربری جدیدی بسازید.

راهنمای نصب بازی Call of Duty Warzone

8- برای ایجاد حساب کاربری، نیاز است تا بر روی گزینه Create a free Blizzard Account را انتخاب کنید.

9- در کادر جدید، در بخش اول محل زندگی را انتخاب کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم این بخش با گزینه ایالات‌متحده تنظیم گردد. در بخش دوم تاریخ تولد خود را به صورت میلادی وارد کنید. اگر سنتان کمتر از 18 سال است، باید تاریخ میلادی را به شکلی تنظیم کنید تا سن شما را 18 سال نشان دهد. در آخر بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

10- در کادر جدید نیاز است تا در بخش اول نام کوچک و در بخش دوم فامیلی خود را وارد کنید.

11- مرحله بعد، در بخش اول ایمیل خود را وارد کنید و در بخش دوم شماره تلفن. جالب است که پیش‌شماره ایران یعنی +98 نیز پشتیبانی می‌شود و حتماً باید شماره خود را تائید کنید چراکه اکانت فعال نمی‌شود.

12- در آخرین مرحله دو چک باکس نمایش داده خواهد شد. چک باکس اولی برای دریافت خبرها و اطلاع از به‌روزرسانی‌ها و موارد این چنینی است و علامت‌دار کردن آن اختیاری است. اما چک باکس دوم حتماً باید علامت‌دار شود و این‌گونه شما قوانین آن‌ها را تائید می‌کنید. با کلیک روی گزینه Continue صفحه جدیدی با عنوان Verification ظاهر می‌شود که باید از نظر ربات یا انسان بودن سنجیده شوید.

13- پس از تائید در مرحله 12 می‌توانید پسورد ورود به اکانت خود را تنظیم کنید. پسورد باید ترکیبی از حروف، اعداد و موارد خاص مانند آندرلاین و … باشد.

14- در این صفحه می‌توانید نام کاربری دلخواهتان را که در بازی به این نام شناخته خواهید شد را وارد کنید. در زیر کادر، گزینه‌ای با عنوان Randomize وجود دارد که نام تصادفی را برایتان انتخاب می‌کند.

راهنمای نصب بازی Call of Duty Warzone

کار تمام است و اکانت شما ساخته شده است. برای تائید ایمیل آدرس، نیاز است تا به جعبه دریافت ایمیل‌های خود سری زده و پیام ارسال شده از طرف سازندگان را باز و ایمیل خود را تائید کنید. اگر شماره تلفن خود را تائید نکرده باشید، اجازه ورود به اکانت ساخته شده را نخواهید داشت.

پس از آنکه به اکانت خود وارد شدید؛ در این کادر شما باید مکانی برای نصب بازی را انتخاب کنید. درایو انتخابی باید در حدود 125 تا 130 گیگابایت فضای خالی داشته باشد. در آخر با زدن بر روی دکمه Start Install بازی شروع به دانلود و نصب شدن می‌کند. در بخش اصلی نرم افزار هم می‌توانید درصد دریافت و نصب بازی را مشاهده کنید.

ساخت اکانت Activision

پس‌ازآنکه اکانت Battle.net را ایجاد کردید و وارد آن شدید، حال باید برای بازی Warzone هم اکانتی جداگانه در سایت Activision ایجاد کنید. برای اینکار ابتدا وارد سایت اکتیویژن به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://s.activision.com/activision/register

در این صفحه شاهد آیکون‌های مختلفی هستید که باید روی آیکون آبی‌رنگ، از سمت راست چهارمین آیکون کلید کنید. با کلیک روی این آیکون به سایت Battle.net منتقل داده خواهید شد و باید در صفحه جدید، ایمیل و پسوردی که از قبل ساخته‌اید را وارد کنید.

با واردکردن اطلاعات اکانت برنامه Battle.net به سایت اکتیویژن بازگشت داده خواهید شد؛ در صفحه جدید، اطلاعات خواسته شده از جمله ایمیل، پسورد و سایر اطلاعات کاربری را وارد نمایید. توجه کنید که پسورد شما که باید شامل حروف و اعداد و کاراکترهای خاص باشد. در آخر هم دو چک باکس قرار گرفته که با فعال کردن اولین چک باکس، اخبار سایت اکتیویژن برای شما ایمیل می‌شود و دومین چک باکس نیز برای تایید قوانین توسعه‌دهندگان توسط شماست که فعال کردن آن ضرروی است. با مشخص کردن آنکه شما یک ربات نیستید و زدن دکمه Rigester Now می‌توانید اکانت خود را بسازید. به آدرس ایمیلی که در این فرم تعریف کرده‌اید مراجعه کنید و منتظر ایمیل تایید سایت Activision با عنوان Complete your Activision registration باشید. در این پیام لینکی وجود دارد که ایمیل آدرس شما را Verify و در نهایت موجب تکمیل و فعال شدن اکانت شما خواهد شد. از این اکانت می‌توانید در تمام بازی‌های Call Of Duty استفاده کنید.

آموزش ریستور کردن بک آپ بازی Call of Duty Warzone

شاید برای شما امکان‌پذیر نباشد که ساعت‌ها منتظر بمانید تا برنامه Battle.net فایل‌های بازی را دریافت کند و یا از قبل فایل بک آپ بازی را از سایت پارسی گیم دریافت کرده باشید و بخواهید آن را در برنامه Battle.net ریستور کنید. برای آنکه بتوانید فایل بک آپ دانلود شده را در برنامه Battle.net فراخوانی کنید، نیاز است تا در اولین قدم، وارد نرم‌افزار شده و بازی Warzone را پیدا کرده و اجازه دهید تا حداقل چند ثانیه بازی دانلود شود تا پوشه و فایل‌ها در مکان انتخابی شما ساخته شود. پس از دریافت چند مگابایت از دیتای این بازی، دانلود را متوقف کنید.راهنمای نصب بازی Call of Duty Warzone

پس‌ازاین به سراغ فایل‌های فشرده دریافت شده از سایت پارسی گیم بروید و آن‌ها را از حالت فشرده خارج کنید. در نهایت به پوشه‌ای با نام Call of Duty Modern Warfare دست پیدا خواهید کرد. حال این پوشه را باید به مکانی که برای نصب بازی ها تنظیم شده است، کپی کنید. امکان دارد در زمان کپی کردن فایل‌ها اروری دریافت کنید، اگر چنین بود با انتخاب گزینه Replace اجازه دهید فایل‌ها جایگزین شده و کپی تکمیل شود.

راهنمای نصب بازی Call of Duty Warzone

پس‌ازآنکه کپی فایل‌ها در مکان نصب بازی تکمیل شد حال باید دوباره به برنامه Battle.net بازگشته و از منوی سمت چپ که اسامی بازی‌ها در آن قرار داده شده Call Of Duty: MW را انتخاب کنید. در صفحه باز شده مانند تصویر زیر بر روی گزینه Options کلیک کرده تا منو باز شود. در میان گزینه‌های موجود Scan and Repair را انتخاب کنید تا دیتای جایگزین شده شناسایی شود و دانلود متوقف گردد.

در این رابطه اگر سؤالی دارید می‌توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید، ما در سریع‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم داد. همچنین مطالعه مقاله ی چگونه در بازی Call of Duty Warzone تبدیل به بازیکن بهتری شویم را هم از دست ندهید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 314 دیدگاه
  • Avatar

    MoMah89

    مهمان

    سلام دوستان ببخشید یه سوال درمورد سیستمم که میکشه؟ یعنی یه جوری fps بده که بشه بازی کرد حداقل فشار نخورم؟ CPU:i7_3537U GPU:AMD_Radeon_HD_8730M RAM:8GB_DDR3 OS:Windows 10 pro

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ایلیا

    مهمان

    سلام ببخسید لطفا کمکم کنید من که میرم مکان نرم افزار و میزنم بعد نصب شه میشه ولی نمیاره چکارکنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام ببخشید تو قسمت شماره تلفن هر کاری میکنم اینو میگه
    Please enter a post-paid phone number
    تایید نمیکنه شمارم رو

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ابراهیم

    مهمان

    سلام دوستان من الان چندروزه درگیر ارسال کد هستم.با دو شماره همراه اول و ایرانسل امتحان میکنم همش ولی کد رو ارسال نمیکنه.راه حلی دارین ک چیکار باید کنیم؟ممنون

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به ابراهیم

      مهمان

      آگه مشکلت حل شد بگو منم همین مشکلو دارم

    • Avatar

      محمد در پاسخ به ابراهیم

      مهمان

      مشکل منم همینه

    • Avatar

      حسین در پاسخ به ابراهیم

      مهمان

      با جیمیل ثبت نام کن جای شماره موبایل رو خالی بزار

    • Avatar

      erfan در پاسخ به ابراهیم

      مهمان

      سلام منم همین مشکلو داشتم چون من اکانتو از کافینتی خریده بودم جیمیل اون طرف روش سیو بود و کد میرفت به اون تا اینکه خودم با جیمیل روی گوشیم ی اکانت استیم ساختم و کد اومد توهم یبار تست کن شاید مشکلت حلشد

    • Avatar

      سینان نزاری در پاسخ به ابراهیم

      مهمان

      منم گیر کرده بود ولی با ترفند مموشی وار حل کردمش
      کد رو با ایمیلی بگیرین که شمارتون روش ست شده
      بعدش اتوماتیک هم شماره رو میشناسه و وریفای میکنه هم ایمیل رو

  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام فایل اکسترکت شده رو دقیقا توی کدوم پوشه باید کپی کنم؟؟میشه توضیح بدید؟این چندمین کامنتیه ک میزارم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sina

    مهمان

    اقا اینکه وارزون 2 هست وارزون 1 رو میخوام

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ایلیا در پاسخ به sina

      مهمان

      داش منم دو روزه دهنم سرویس شد ولی پیدا نکردم ببین فکر کنم این هم مثل dota2 میمونه یکش که کلا گذاشته شده کنار باید همین ۲رو بازی کرد

    • Avatar

      متی در پاسخ به sina

      مهمان

      توی وارزون 1 مرغ پر نمیزنه

  • Avatar

    فرامرز

    مهمان

    سلام من همه مراحل رو که رفتم میزنم رو پلی میگه you can’t play call of duty modern warfare yet باید چیکار کنم ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Behnam در پاسخ به فرامرز

      مهمان

      داداش چطوری حلش کردی منم مشکلم همینه

  • Avatar

    FA

    مهمان

    سلام
    من تو مرحله آخر وقتی وارد بتل نت میشم modern warfare پولی هستش برای رایگان بازی کردن باید چیکار کنم ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Mahdi در پاسخ به FA

      مهمان

      داش مدرن وارفر کلا رایگان نیست هیچجوره اون وارزونه که رایگانه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 314 دیدگاه