دانلود بازی Project Boost برای PC
دانلود بازی Project Boost برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Project Boost برای PC

پارسی گیم 24 فروردین 1400 بدون دیدگاه
2,653 بازدید

دانلود بازی Project Boost برای کامپیوتر

سبک شوتر سوم شخص از آن سبک‌های پرطرفداری است که تاریخچه آن به زمان‌های خیلی قدیم در صنعت بازی‌های ویدیویی برمی‌گردد. شکوفایی این سبک را می‌توان با انتشار اولین شماره از سری بازی‌های Max Payne دانست که به‌نوعی انقلابی در بازی‌های ویدیویی ایجاد کرد. بازی Project Boost از استودیو Immersion Plus عنوانی جدید در این سبک پرطرفدار است و شما را درگیر ماجراهای مهیجی خواهد کرد.

از داستان ساده بازی که ماجرای انتقام و همین‌طور پیدا کردن جواب است بگذریم به گیم پلی می‌رسیم که تمرکز اصلی سازندگان بازی بوده است. محیط مراحل در داخل ساختمان بزرگی طراحی‌شده است که باید در میان آن‌ها موج گسترده‌ای از دشمنان را از بین ببرید. حرکت میان این اتاق‌های اداری و دفترها تجربه‌ای نسبتاً جدید در سبک شوتر سوم شخص محسوب می‌شود.

باوجود گرافیک ساده بازی، استفاده از رنگ‌های زنده محیط‌ها و تصاویر را از بی‌روح بودن نجات داده است. قوانین گیم پلی ساده است. بکش تا زنده بمانی! شما دائم در مبارزات درگیر می‌شوید و باید دریایی از گلوله‌ها را به سمت دشمنان مختلف روانه کرده تا در بازی پیشروی کنید. طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف نیز در بازی گنجانده‌شده است و در کنار آن‌ها کاراکتر شما قابلیت‌های جدیدی نیز به دست می‌آورد که یکی از آن‌ها آهسته کردن زمان است.

بازی Project Boost از آن دسته بازی‌هایی است که در کنار ساده بودن تجربه سرگرم‌کننده و لذت بخشی برای شما خواهد بود. شاید این عنوان توانایی رقابت با عناوین بزرگ در این سبک را نداشته باشد اما گاهی می‌توان از چیزهای ساده لذت فزاینده‌ای برد که این بازی یکی از همین موارد است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Quantum Break و Gears 5 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Project Boost با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Core i5 equivalent or greater
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 / AMD Radeon R9 290 or greater
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Core i5 equivalent or greater
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 / AMD Radeon R9 390 or greater
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Project Boost is a third person action shooter game. The game focuses on a fast pace thrilling gameplay with a compelling story, slowly unravelling as the game progresses. Storm the building of Hoi Polloi Technologies and get your answers . Overcome each floor and rise above every encounter, as you slowly discover the reason behind all this Mayhem.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.