دانلود بازی Legends of Ellaria برای PC
دانلود بازی Legends of Ellaria برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Legends of Ellaria برای PC

پارسی گیم 8 دی 1400 2 دیدگاه
5,133 بازدید

دانلود بازی Legends of Ellaria برای کامپیوتر

بازی‌های نقش‌آفرینی از گذشته یکی از سبک‌های پرطرفدار و سرگرم‌کننده در صنعت بازی‌های ویدیویی بوده‌اند. این بازی‌های به دلیل عمق بالای محتوا و روایت‌های داستانی جذاب، به‌سرعت نزد کاربران محبوب گشتند. تلفیق سبک نقش‌آفرینی با سایر ژانرها می‌تواند منجر به ساخت عناوین جذاب و سرگرم‌کننده‌ای شود که از بسیاری جوانب، عمیق و پرمحتوا هستند و تجربه‌ای بی‌مانند را در اختیار شما قرار می‌دهند. بازی Legends of Ellaria از استودیو Larkon عنوانی جذاب بوده که تلفیق سبک‌های نقش‌آفرینی و استراتژیک نوبتی را به خوردتان خواهد داد.

این بازی مملو از محتوای جذاب و سرگرم‌کننده‌ای بوده که می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خودش کند. شما باید یک پادشاهی جدید را در آن تشکیل دهید، شهرها و روستاهای آن را مدیریت کنید، به نیروهای خود دستور حمله دهید و در کنار آن‌ها وارد مبارزات مهیج و نفس‌گیر شوید. ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده و مهیج فانتزی این بازی تا مدت‌ها شما را در دنیای خودش اسیر خواهد کرد و مملو از عناصری است که طرفداران سبک نقش‌آفرینی و بازی‌های استراتژیک از آن لذت می‌برند.

سرزمین بازی Mara نام داشته که بسیار وسیع و گسترده است. این قلمرو توسط امپراتوری‌های قدرتمند متعددی اداره می‌شود که قدرت خود را از ماده‌ای عجیب به اسم Riftstone ساخته‌اند. این ماده قدرت‌های جادویی خارق‌العاده‌ای داشته و می‌تواند ابعاد دنیای واقعی را تحت تأثیر قرار دهد. کار کردن با این ماده باعث وقوع یک حادثه ناگوار شد و تمام سرزمین Mara به‌تبع آن نابود گشت و در هرج‌ومرج فرو رفت. فرمانده‌ای از گروه بازمانده‌ها، مردم را به منطقه جدیدی از این سرزمین با نام Ellaria هدایت کرد که تا به امروز ناشناخته مانده و مملو از رازهای نهفته است. شما به‌عنوان رهبر جدید مردم، باید آن‌ها را در این دنیای جدید هدایت کنید و قلمرو جدیدی را از نو بسازید.

گیم پلی ترکیبی از عناصر نقش‌آفرینی و همچنین مبارزات استراتژیک نوبتی را به خوردتان می‌دهد. شما علاوه بر ساخت‌وساز و مدیریت شهرها و روستاها، نیروهای خود را در نبرد هدایت خواهید کرد و می‌توانید خودتان هم در قالب زاویه دوربین سوم شخص، نبردها را در کنار آن‌ها تجربه کنید. محتوای عالی و گسترده این بازی شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Satisfactory و Valheim را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Legends of Ellaria با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Processor: Intel Core i5-2300 2.8 GHz or equivalent
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 750 Ti 2GB or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Processor: Intel Core i7 4790 3.6 GHz or equivalent
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1070 3GB or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 22 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Legends of Ellaria is a unique blend of first-person adventure, real-time strategy and roleplaying sandbox game where you can build your own kingdom, fight epic battles and explore an immersive fantasy world. You play as a lord who flees from a dying world with his subjects, founding a new kingdom in the world of Ellaria — a crossroad between dimensions where other factions and races have settled, just like you, and fight for control over the priced magical resource of the Riftstones. Explore a vast world in first-person adventures, build your cities and kingdom in real-time strategy mechanics, command your armies and lead them from the front lines, or send your heroes and generals to lead your forces for you!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    mahan

    مهمان

    بازی که انلاین نیست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mahan

      پشتیبانی

      کرک شده و آفلاین است