project_007
یحیی رحیمی

بازی جدید استودیو IO Interactive معرفی شد: جیمز باند

یحیی رحیمی 29 آبان 1399 بدون دیدگاه
523 بازدید

امروز گفته شد که استودیو IO Interactive به دنبال معرفی بازی جدیدش است و بالاخره در استریم زنده‌ای که به‌تازگی پایان یافت، پروژه جدیدی را معرفی کرد که می‌تواند این استودیو را متحول کند. این بازی به جیمز باند می‌پردازد و اسم آن فعلاً پروژه 007 است. فعلاً تنها یک تیزر کوتاه از بازی منتشرشده و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست اما با توجه به آنچه دیدیم، یک اثر کلاسیک را شاهدیم که بر اساس فیلم‌های جیمز باند ساخته‌شده است.

بر اساس متن منتشرشده در وب‌سایت بازی، ابن پروژه جدید، داستانی کاملاً نو در مورد جیمز باند ارائه می‌کند و بازیکنان در مقام مأمور مخفی مشهور قرار خواهند گرفت و تجربه‌ای کاملاً جدید از این فرانچایز دریافت خواهند کرد. فعلاً اسم بازی هم مشخص نیست و برای همین انتظار دریافت اطلاعات مختلف چه در مورد داستان و چه گیم پلی را نداشته باشید. ممکن است که این بازی جدید هم از سری بازی Hitman تأثیر گرفته باشد یا اینکه مانند فیلم‌های جیمز باند، اکشن و جنجال‌برانگیز باشد.

استودیو IO Interactive از سال 2017 تابه‌حال به‌طور مستقل کار می‌کند و از مالکیت شرکت Square Enix خارج‌شده است. این استودیو موفق به انتشار بازی Hitman 2 شد که فروش خوبی داشت و اوایل سال 2021 هم بازی Hitman 3 را عرضه خواهد کرد. مدتی بود که شایعاتی از پروژه جدید استودیو منتشرشده بود و حالا می‌دانیم که این پروژه‌ی مخفی، در مورد مأمور 007 محبوب بود.

این بازی جدید در همکاری با MGM، EON Productions و Delphi ساخته خواهد شد و مدیرعامل استودیو هم از همکاری ایجادشده اظهار رضایت کرده و باور دارد که تلاش این چند شرکت، می‌تواند منجر به ایجاد یک عنوان به‌یادماندنی شود. پروژه 007 قرار است توسط فناوری Glacier ساخته شود و برای پلتفرم‌های مدرن منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.