Cyberpunk 2077
علی رحمانیان

ساخت بازی چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 لغو شد

علی رحمانیان 11 فروردین 1400 بدون دیدگاه
235 بازدید

چندی پیش شرکت CD Projekt RED اعلام کرد که در برنامه‌ی آینده‌ی خود قصد دارد روی چند بازی AAA به‌صورت همزمان کار کند و این بازی‌ها صرفاً داستان محور و تک‌نفره نخواهند بود و بخش‌های چندنفره را نیز شامل خواهند شد. سازندگان بازی Cyberpunk 2077 در سال 2020 هم بیان کردند که علاوه بر تلاش برای رفع مشکلات بازی، روی بخش چندنفره‌ی آن‌هم کار می‌کنند که البته جدا از بازی اصلی منتشر می‌شود و ابعاد بزرگی دارد. ولی حالا در جریان کنفرانس تعیین استراتژی آینده‌ی این شرکت، مطلع شدیم که آن‌ها ظاهراً می‌خواهند ساخت بازی چندنفره‌ی Cyberpunk 2077 را لغو کنند و برنامه‌ی جدیدی را در پیش بگیرند.

Adam Kiciński، مدیرعامل سی‌دی پراجکت رد در کنفرانس اخیر این استودیو اظهار کرده است که آن‌ها روی برنامه‌ی آنلاین خود برای بازی سایبرپانک قصد تجدیدنظر دارند و می‌گوید: «پیش‌ازاین برنامه‌ی ما برای بازی AAA بعدی این بود که روی یک نسخه‌ی جدا و آنلاین Cyberpunk 2077 کارکنیم، ولی حالا تصمیم گرفتیم که روی این موضوع تجدیدنظر کنیم». طبق اطلاعات منتشرشده از وب‌سایت VGC، در این کنفرانس علناً حرفی از لغو شدن ساخت این بازی گفته نشده است ولی آن‌ها بیان کرده‌اند که بازی بعدی یک اثر آنلاین AAA نخواهد بود. این‌گونه که به نظر می‌آید، قرار است یک حالت آنلاین به Cyberpunk 2077 اضافه شود ولی آن‌قدرها ابعاد بزرگی نخواهد داشت. بخشی از صحبت‌های کیسینسکی را در ادامه می‌توانید ببینید:

Adam kicinskiدر رابطه با بازی‌های آنلاین، ما استراتژی خود را تغییر داده‌ایم، ما می‌خواهیم که در بازی‌های آینده بخش آنلاین داشته باشیم ولی قدم‌به‌قدم. پس ما قصد داریم که ویژگی‌های جدیدی به بازی‌های تک‌نفره‌ی خود اضافه کنیم ولی فعلاً بازی بعدی ما یک تجربه‌ی آنلاین بزرگ نخواهد بود، در عوض بازی‌های تک‌نفره‌ی خود را با اضافه کردن بخش آنلاین به آن‌ها ارتقا می‌دهیم.

درواقع ما از دو سال پیش کار بر روی تجربه‌های آنلاین را شروع کردیم و هنوز داریم ادامه می‌دهیم. تنها چیزی که تغییر کرده این است که ما به آن‌ها دیگر به‌عنوان یک بازی مستقل نگاه نمی‌کنیم بلکه برای پشتیبانی از بازی‌های آنلاین به آن‌ها اضافه می‌شوند. ما باور داریم که ایده‌های جدیدمان در زمان معرفی، حسابی برای بازیکنان هیجان‌انگیز خواهند بود و به‌عنوان یک تجربه‌ی اضافی با دنیای بازی‌های تک‌نفره‌ی ما هم‌خوانی دارند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.