Fortnite-Creative
یحیی رحیمی

بازسازی شهر سایبرپانک در بازی Fortnite

یحیی رحیمی 7 تیر 1400 بدون دیدگاه
1,024 بازدید

بازی Fortnite به‌اندازه‌ای طرفدار دارد که می‌‌تواند به یک کشور جداگانه تبدیل شود! معمولاً اتفاقات بسیار عجیبی در بازی فورتنایت می‌افتد و به لطف بخش ساخت‌وساز بازی که Creative Mode نام دارد، بازی‌کنندگان آزادند تا هر چه به ذهنشان می‌رسند را بسازند و حال یکی از گیمرهای فورتنایت، موفق به ساخت یک شهر سایبرپانک بسیار وسیع شده که هوش از سر همگان برده است.

بر اساس تصویر منتشرشده توسط یکی از کاربران ردیت به نام FiveWalnut8586، این شهر وسیع دارای مناطق صنعتی خیره‌کننده و برج‌های بلندمرتبه‌ای است که حتی در بازی‌های محبوبی مانند Cyberpunk 2077 هم دیده نمی‌شود. مشخص است که تعدادی از ساختمان‌ها هنوز کامل نشده و همین چهره‌ی شهر را اندکی به‌هم‌ریخته اما این قسمت‌ها توسط مه غلیظی که در شهر وجود دارد، از دیده‌ پنهان‌شده و یک فضای آینده‌نگرانه و ترسناک به خود گرفته است. اگر به تصویر منتشرشده نگاه کنید، باورتان نمی‌شود که این تصویر مربوط به بازی Fortnite‌ است و بیشتر به یک اثر تراز اول می‌خورد که سالها برای آن زحمت‌کشیده شده باشد.

خالق شهر سایبرپانک در بازی فورتنایت، از روند دشوار ساخت این شهر صحبت کرده و اینکه او دو هفته‌ی تمام را صرف ساخت آن کرده است. درصورتی‌که می‌خواهید سری به این شهر زیبا بزنید، می‌توانید از کد 8521-2056-8182 استفاده کنید. انتشار این تصاویر باعث واکنش جدی کاربران ردیت شد و بسیاری باور دارند که دقت گرافیکی بازی Fortnite به این اندازه نیست و تصویر منتشرشده، واقعی نیست. عده‌ای هم باور دارند که این تصویر تنها برای جذب نظر کاربران ردیت تهیه‌شده و گرافیک کارتونی بازی، اجازه‌ی خلق چنین دنیاهایی را نمی‌دهد.

Fortnite-Cyberpunk

آیا ساخت چنین شهری در بازی Fortnite ممکن است؟

بسیاری از کاربران ردیت از خالق این نقشه پرسیده‌اند که آیا ساخت چنین دنیایی در بازی فورتنایت ممکن است یا خیر؟ او فعلاً جوابی به این افراد نداده اما واضح است که امکان ایجاد چنین مه غلیظ و نورپردازی تاریک وجود ندارد. اگر Fortnite را بازی کرده باشید، می‌دانید که همه‌چیز بسیار پررنگ و روشن است و بازی هیچ‌گاه به دنبال القای یک هویت تاریک و ترسناک نبوده است. احتمالاً این تصویر توسط فیلترهای حالت عکاسی گرفته‌شده و اگر به شهر واقعی سر بزنید، یک دنیای روشن و رنگارنگ را خواهید دید.

به‌هرحال تلاش FiveWalnut8586 قابل‌تحسین است و نباید به این شکل تلاش او را تخریب کرد. ساخت چنین شهرهایی می‌تواند نوید اتفاقات خوبی برای بازی باشد و شاید اپیک گیمز یک حالت مانند ماینکرافت را به بازی اضافه کند. در خبر دیگری باید بگوییم که شخصیت Loki از مجموعه‌ی مارول در شرف اضافه شدن به بازی است و با آپدیت جدید، به بازی اضافه خواهد شد.

منبع:‌GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.