xcom-chimera-squad
علی رحمانیان

بازی XCOM: Chimera Squad به‌احتمال‌زیاد برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد

علی رحمانیان 10 فروردین 1400 بدون دیدگاه
237 بازدید

حدود یک سال از عرضه‌ بازی XCOM: Chimera Squad برای پلتفرم پی سی می‌گذرد. در قسمت دوم این مجموعه بیگانگان زمین را تصرف کرده بودند و شما برای پس گرفتن آن تلاش می‌کردید ولی حالا در Chimera Squad که داستان آن پنج سال بعد از XCOM 2 به وقوع می‌پیوندد، انسان‌ها و بیگانه‌ها در صلح و آرامش باهم زندگی می‌کنند.

Chimera Squad نسبت به بازی‌های اصلی سری XCOM دچار تغییرات اساسی شده ولی همچنان یک بازی استراتژی عالی و باارزش است و به همین خاطر دارندگان کنسول‌ها هم علاقه‌ی زیادی به تجربه‌ی آن دارند، به‌خصوص اینکه سری بازی‌های این مجموعه هم همیشه حضور موفقی در کنسول‌ها داشته‌اند. شرکت سازنده تا به امروز خبری مبنی بر انتشار XCOM: Chimera Squad برای پلتفرم‌های دیگر منتشر نکرده است ولی شواهد نشان می‌دهند که این بازی قرار است در آینده برای کنسول‌های نسل هشتمی و نینتندو سوییچ هم عرضه شود.

XCOM: Chimera Squad به‌تازگی در سایت رده‌بندی سنی بازی‌های اروپا یعنی Pan European Game Information (PEGI) قرارگرفته و در قسمت توضیحات آن به نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی اشاره‌شده است. البته استودیوی سازنده‌ی و ناشر Chimera Squad یعنی Firaxis و 2K Games هنوز به‌صورت رسمی از نسخه‌ی کنسولی بازی رونمایی نکرده‌اند ولی طبق تجربه، قرار گرفتن Chimera Squad در وب‌سایت PEGI به این معنا است که این اتفاق به‌زودی در سال جاری خواهد افتاد.

xcom-chimera-squad-pegi

XCOM: Chimera Squad یک قدم بزرگ برای فرنچایز خود محسوب نمی‌شود ولی جذابیت و ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارد که می‌تواند بازیکنان خود را تا حد زیادی سرگرم کند. این بازی هم‌اکنون به‌صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی عرضه‌شده است و در فروشگاه استیم باقیمت 20 دلار به فروش می‌رسد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.