بازی Mafia
سارا هابطی

بازی Mafia به مناسبت 20سالگی در استیم رایگان خواهد شد

سارا هابطی 8 شهریور 1401 2 دیدگاه
824 بازدید

با توجه به اطلاعات به دست آمده، ناشر سری بازی Mafia یعنی 2K گیمز قصد دارد به طرفداران به مناسبت سالگرد 20 سالگی این عنوان، بازی مافیا را در مدت محدودی از تاریخ 1 تا 5 سپتامبر 2022 (10 تا 15 شهریور) در سرویس Steam رایگان کند. این شرکت با نشان دادن عکس سیاه و سفیدی از گروهی از گانگسترهای بازی مافیا در حال جشن گرفتن، این بیانیه و خبر را به اطلاع طرفداران رساند.

به گزارش پارسی گیم، بازی مافیا تقریبا در 20 سال پیش در 29 آگوست سال 2002 (7 شهریور سال 1381) برای پلتفرم‌های نسل هفتم عرضه شد و توانست طرفداران بیشماری را به خود جذب کند و تا به امروز سه نسخه از این عنوان روانه بازار شده که شماره اول و دوم آن جزء پرطرفدارترین عناوین به شمار می‌آیند. در گذشته عناوین GTA و مافیا به عنوان بهترین بازی‌‌های جهان‌باز اکشن از شرکت‌های پرآوازه 2K گیمز و راکستار به طرفداران علاقمند به انجام دادن جنایات سازمان‌یافته و هرج و مرج در کشور ارائه شد.

در حالی که بازی GTA محتوای آنلاین را به خود اضافه کرد و محوریت خود را به گونه‌ای از بخش تک نفره جدا کرد، اما بازی مافیا روی حالت سینگل‌پلیر متمرکز ماند و از ورود به بخش آنلاین خودداری کرد. با این وجود بازسازی نسخه اول این سه گانه به بهترین شکل انجام شد و توانست در سال 2020 رضایت منتقدین و طرفداران را به بهترین شکل به دست بیاورد.

بازی Mafia رایگان استیم

دانلود رایگان بازی Mafia

با توجه به خبر منتشر شده بازیکنان می‌توانند در زمان مشخص شده وارد اکانت استیم خود شوند و بازی مافیا را به رایگان تجربه کنند. همچنین طی بیانیه‌ای ساخت نسخه چهارم بازی مافیا تایید و حال طرفداران می‌توانند برای مروری تازه بر خاطرات خود این عنوان را تجربه کنند.

جالب اینجاست که شرکت 2K گیمز با ساخت یک هشتک در توییتر از طرفداران خواست خاطرات خود را از تجربه سری بازی مافیا به اشتراک بگذارند. حال با این خبر، باید منتظر بمانیم تا این شرکت در تاریخ مشخص شده بازی مافیا را رایگان کند تا علاقمندان بتوانند مروری بر خاطرات خوش گذشته خود داشته باشند. هنگر 13 همچنین از ساخت بازی Mafia 4 خبر داد و این اثر، مراحل اولیه تولید را طی می‌کند.

منبع: Pcgamesn

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    الان دقیقا کدوم یکی از نسخه ها قراره رایگان بشه؟

    پاسخ دهید
    • سارا هابطی

      سارا هابطی در پاسخ به رضا

      نویسنده

      مافیای سال 2002 اولین نسخه کلاسیک ?