Rocket League
علی رحمانیان

تاریخ شروع فصل سوم بازی Rocket League مشخص شد

علی رحمانیان 8 فروردین 1400 بدون دیدگاه
430 بازدید

اگر فکر می‌کنید ترکیب فوتبال با اتومبیل‌رانی جالب نمی‌شود، بهتر است سری به بازی Rocket League بزنید و خودتان را ساعت‌ها با آن سرگرم کنید. در بازی راکت لیگ شما و بازیکنان دیگر در یک استادیوم با دو دروازه و یک توپ بزرگ قرار می‌گیرید، ولی به‌جای آدم کنترل ماشین‌های مسابقه‌ای را بر عهده دارید و تنها کاری که باید بکنید، گل زدن است که شاید در حرف آسان به نظر برسد ولی در عمل حسابی شما را به چالش می‌کشد. بازیکنان برای غلبه بر حریف‌های خود همچنین از قابلیت‌های پرش و نیترو برای افزایش سرعت برخوردار هستند. راکت لیگ در سال 2015 منتشر شد و هنوز هم باقدرت در بین رقبای خود حضور دارد، این بازی در کمتر از ده روز دیگر وارد فصل سوم خود می‌شود و محتواهای جدیدی را برای بازیکنان تدارک دیده است.

Rocket League

Rocket League در فصل جدید خود قرار است ماشین‌های مسابقات NASCAR و Formula 1 را با باندل‌های اختصاصی خودشان اضافه کند. یکی دیگر از خودرو‌های جدید راکت پس این فصل، Tyranno نام دارد که در دسته‌ی ماشین‌های Dominus قرار می‌گیرد. در ضمن استادیوم DFH هم از‌لحاظ طراحی دچار تغییراتی خواهد شد، این استادیوم به پلی لیست‌های Casual و Competitive اضافه می‌شود و در حالت‌های بازی Private و Freeplay در دسترس خواهد بود. فصل سوم راکت لیگ درست یک روز بعد از انتشار آپدیت آن در تاریخ 18فروردین (7 آوریل) آغاز خواهد شد، اطلاعات بیشتر از محتویات این فصل در روز‌های آینده منتشر می‌شود. جوایز بازیکنان در فصل دوم نیز بعد از شروع فصل سوم به آن‌ها داده می‌شود.

Rocket League هم‌اکنون به‌صورت کاملاً رایگان برای پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One، Nintendo Switch و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.